Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 6, 2009 18:23:54 GMT 3
"Jeg blev fundet i en eller anden sø eller å, i Jeanore. Børnehjemmet ligger vel bare i Jeanore? Kan ikke huske præcis hvor.. Og.. det var vidst omkring de 1-2 år de sagde jeg var, da de fandt mig" sagde Zar og kiggede på Shinee. "Flere spørgsmål?" spurgte han og smilede.
|
|
|
Post by Shinee on Jul 6, 2009 18:41:44 GMT 3
"En milliard, men de ville ikke hjælpe. 1-2 år? Altså kan du heller ikke være helt sikker på din alder. I en sø? Hvordan undgik du at drukne? Jeanore... I bjergene eller lå børnehjemmet i en af dalene?" spurgte hun så og rynkede panden.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 6, 2009 19:07:47 GMT 3
"Jamen.. det ved jeg da ikke! Jeg kan ikke huske en skid. Jeg var kun ca 2 år eller noget.. og jeg har heller aldrig spurgt nogen af de der voksne nogen. de hjalp sgu heller ikke særlig meget, og var også ret ligeglad med hvor de havde fundet mig. Det eneste der betød noget, var at jeg ikke havde nogen forældre. Jeg er faktisk stadig igeglad med hvor de fandt mig. Altså hvis ikke lige det var fordi du ville vide det"
|
|
|
Post by Shinee on Jul 6, 2009 20:38:21 GMT 3
Shin tænkte sig om. "Ligeglad. Men fint nok. Det jo rigtig flot at dig." mumlede hun og satte sig i vindueskarmen. "Vi skal nok overleve uden svarene. Selv om det kan være vi får gravet os frem til dine forældre." Hun sukkede. "Men nok om dem..." Hun var nødt til at udtænke noget.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 6, 2009 20:55:27 GMT 3
Zar kiggede bare på hende. Hvad skulle han sige?
|
|
|
Post by Shinee on Jul 13, 2009 21:57:55 GMT 3
"Jeg har det!... Men for satan, da osse, det bliver pokkers besværgeligt..." Shin grinede og rystede på hovedet. "Ikke fordi meget i livet er nemt i forvejen." Hun var lyn hurtigt henne ved sin taske -som kom ud af ingenting, men havde været der hele tiden og svang den over skulderen. "Jeg finder dig når jeg har løst dette. Bare vent og drik blod inden du går amok! så går det ikke ud over uskyldige og du kan undgå at dræbe." Hun smilede og vendte ham ryggen. "Jeg kommer tilbage. Bare vent og se. Og jeg bringer løsningen på dit problem."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 14, 2009 11:15:35 GMT 3
Zar kiggede overrasket på hende. "Okay, det skal jeg nok" sagde han og smilede. Hun havde åbenbart fået en idé. Gad vide hvad det var? Han håbede ihvertfald det kunne hjælpe på hans irriterende problem. Og måske syntes hun ikke at hævn førte til noget, men han ville ihvertfald hævne sig... en dag.
|
|