Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 10, 2009 22:05:04 GMT 3
"Undskyld jeg spurgte.." han skulle lige til at spørge 'hvem er faren' men bestemte sig for ikke at gøre det. Det ville nok bare gøre det hele værre igen. "hmm.. er du sikker på du ikke er et menneske? Du ligner et menneske" Zar var faktisk ved at blive en smule sulten nu. Og med så mange mennesker gående omkring, kunne det godt blive svært at modstå trangen til at suge blod.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 10, 2009 22:17:52 GMT 3
Hun kiggede lidt på ham. "En meget lille del af mig er menneske. Alle dæmoner ligner efterhånden mennesker. Kun små vigtige foreskelle gør det tydeligt." Hun smilede svagt. "Mit barn kan umuligt friste dig. Det er en fuldblodsdæmon der er faren så." Hun rystede let på hovedet og smilede så. "Hvad siger din smag til elvere?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 10, 2009 22:27:07 GMT 3
"Elvere.. det ved jeg ikke helt. Tror aldrig jeg har mødt en elver. Det er jo også typisk mennesker som jeg bliver tiltrukket af. Jeg tror ikke elvere er noget.. Men jeg ved det selvfølgelig ikke" Zar tænkte lidt. "Eller måske.. altså væsner som ligner mennesker, kan jeg jo tit komme til at sammenligne som mennesker."
|
|
|
Post by Shinee on Jun 10, 2009 22:40:38 GMT 3
Shinee smilede og klappede stadig sin mave let. "Jeg er del elver. Del mørkedæmon." Hun vippede hovedet på skrå og smilede let. "Du er meget ung, ikke sandt? Det forklarer en del." hun smilede let. "Du kan altid få hjælp her hvis du ønsker. Du kan også få et arbejde." hun grinede let. Det kunne være smart.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 15:19:17 GMT 3
"Hvorfor skulle jeg få et arbejde? Så jeg kan slagte flere mennesker eller hvad? Jeg ville blive smidt ud med det samme. Måske henrettet. Ej okay.. det ville nok blive lidt svært for menneskene at henrette mig" sagde Zar og smilede for sig selv.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 11, 2009 18:32:54 GMT 3
"Tro mig. Hvis du arbejde for mig, ville du kun blive henrettet hvis du opførte dig bekymrende dumt." Hun smilede stadig og løftede et øjenbryn spørgende. "Tager du imod tilbudet, Zar?" Hun vippede hovedet let, og blev enig med sig selv om at hun ikke ville fortælle mere om sig selv, hvis han afslog.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 18:42:21 GMT 3
Zar kiggede lidt mistroisk på hende. "Hvad er det for et job vi taler om?"
|
|
|
Post by Shinee on Jun 12, 2009 17:23:46 GMT 3
Shinee smilede skummelt. "du tror nok det er at myrde folk? Nej. Det er et arbejde der går ud på at få oplysninger. Og redde mennesker. At gøre hvad man kan, for dem man gerne vil beskytte og gøre det fra der hvor man er. Men det kan komme til kamp." Hun vippede hovedet på skrå. "Oplysninger er dog meget vigtigt. Det er det der kan redde os alle." Afsluttede hun.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 12, 2009 17:50:45 GMT 3
"Jeg ved ikke helt. Og nej. Jeg ente ikke at jeg troede selve jobbet var noget hvor man dræbte folk. Jeg mener, at det er svært nok at sidde bare her, og kigge på de få mennesker som er her. Hvad så på et job. Der vil jeg helt sikkert komme til at dræbe et par stykker.." Zar tænkte lidt. "Jeg plejer ikke at redde folk.. og jeg kommer, som jeg sagde, sikkert også til at æde en eller anden.. især hvis personen bløder, og har brug for hjælp. Hvis jeg ser blod, biver jeg altså helt sindssyg" sagde Zar. Han kunne mærke at han var rimelig sulten nu.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 12, 2009 19:17:27 GMT 3
Shinee smilede svagt. "At beskytte andre er en lille del af arbejdet. Det kommer helt an på dig, hvor stor betydning det får i din hverdag." Sagde hun venligt og lagde hovedet på skrå. "Jeg kan hjælpe dig med blodtørsten."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 12, 2009 23:57:52 GMT 3
"Dig hjælpe mig?" spurgte Zar og kiggede mitroisk på hende. "Det eneste du kan gøre, er at gøre min blodtørst større..."
|
|
|
Post by Shinee on Jun 13, 2009 13:46:49 GMT 3
"Det kunne jeg også gøre." sagde hun overvejende. "Men jeg kan også hjælpe dig med at styre det. Men at undertrykke det." hun lagde hovedet på skrå og kiggede alvorligt på ham. Hun havde gjort det før, hjulpet en vampyrkvinde, der var medlem at hendes gruppe. Men denne havde været et par år yngre end Zar, da hun begyndte at hjeælpe hende.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2009 13:54:12 GMT 3
"ahh jeg ved sgu ikke helt.." Zar tøvede. Måske KUNNE hun hjælpe ham. Eller måske ville det hele blive værre. Han kunne jo lige så godt tage chancen. Han kunne heller ikke blive ved med at isolere sig. "Okay. Jeg er på" sagde Zar, og tænkte om det nu også var en god ide.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 13, 2009 14:23:57 GMT 3
Shinee kiggede alvorligt på ham og drejede så hovedet. "Du kommer til at slås for det." mumlede hun og rejste sig så. "Kom med mig." Hun gik hen mod trappen, langsomt og efterlod et spor at vand efter sig. På bordet lå der penge nok og hendes ansigt var tænksomt. Hun bankede let på væggen og gik videre op af trappen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2009 14:37:28 GMT 3
Zar fuglte nysgerrigt med. Han så alt vandet der lå som en sø efter hende, og smilede undskyldene til kroværten.
|
|