|
Post by Shinee on Jun 13, 2009 15:17:05 GMT 3
Shinee gik roligt op af trappen, halvt forsvundet i tanker. Hun drejede ind i et rum og holdte døren åben for ham, samt smækkede den bagefter han var kommet ind. "Du må hellere få at vide hvem jeg så er, ikke sandt?" sagde hun langsomt og satte sig på sengen. Hun sukkede og strøg en hånd gennem sit hår. "Mit... ja, mit fødenavn er Shinee."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2009 15:29:12 GMT 3
Zar kiggede lidt undrende på hende. "Hvorfor skulle du herhen før du kunne fortælle det?" spurgte han
|
|
|
Post by Shinee on Jun 13, 2009 15:33:16 GMT 3
Shinee smilede. "Fordid jeg er Markares prinsesse." sagde hun og løftede et øjenbryn. "Det ville ikke være så godt at sige nedenunder, vel? Jeg arbejder for at hjælpe mit land. Du må ikke tro at jeg er ligesom de konger der har ødelagt vores fremtid."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2009 15:41:22 GMT 3
"Nåh ja.. okay... Jeg synes bare.. nej det er ligemeget" sage Zar og skiftede emne. "Hvad er det så helt præcist jeg skal lave, hvis jeg skal arbejde for dig?" spurgte Zar interesseret.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 13, 2009 15:49:27 GMT 3
"Finde oplysniger. Raportere om hvad der sker rundt omkring. Væsner vi skal huske" Hun trak lidt på skulderne og smilede skævt. "Det er lidt spion agtigt, men vi kender til hinanden. Vi hjælper hinanden. Det er.... Der er kun en regl. Ingen må vide hvad vi laver. Og fordi vi laver meget forskelligt, ved de det ikke nu."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2009 16:02:18 GMT 3
"Hmm.. okay. Det lyder jo meget fornuftigt. Okay. Så forstår jeg bedre. Det burde jeg kunne klare" Zar kiggede på hende. "Men.. hvordan vil du så... afvænne mig med det der.."
|
|
|
Post by Shinee on Jun 13, 2009 16:15:35 GMT 3
Shinee nikkede for sig selv. "Tvinge dig til kæmpe i mod." hun rakte armen frem og en sår åbnede sig. Blodet var levende og rejste sig som en arm fra hendes håndled. "Vil du gerne smage mit blod?" Blodet havde en mørkerød farve og svajede frem og tilbage.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2009 16:23:45 GMT 3
Zar stirrede overrasket og intenst på blodet. "Du.. du.. hvad er det du gør?" råbte Zar, og prøvede at tænke på noget andet end, det han lige så. Zar kunne se blodet snørkle sig i flotte buer, og bevæge sig helt hen foran ham. Zar kunne ikke klare det mére. Hans øjne var som flammer, og han udtødte noget der kunne lyde som et dyr der knurrer. Så sprang han over Shinee
|
|
|
Post by Shinee on Jun 13, 2009 16:53:38 GMT 3
Hendes skygger var der med det samme. De snoede sig om hans krop og låste ham fast i et ubrydeligt greb. "Zar. Kig på mig." Shins blod forsvandt og hun rejste sig og gik helt hen til ham. Hun kiggede stålfast ind i hendes øjne. "Kæmp imod. Og giv aldrig op."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2009 17:12:10 GMT 3
Zar stirrede rasende på hende. Han prøvede at vride sig fri fra de dumme skygger. Han knurrede og blottede sine tænder. Han var så sulten. Han ville.. han måtte... Hans hovede ville sprænges hvis ikke han snart fik noget... Han prøvede at fange hende med armen, men han kunne ikke bevæge den. Det var som om den var blevet spændt fast med et eller andet. Zar var ligeglad. Han ænsede ikke andet end hende. Hendes læber bevægede sig. Zar hørte ingenting. Hans hovede var fuldt af det blod han lige havde set. Han ville havde det. Han måtte få det, og suge det i sig. Zar var ligeglad. Han ville slippe fri fra de bånd, lige meget hvad!
|
|
|
Post by Shinee on Jun 13, 2009 17:53:52 GMT 3
Shinee kiggede bedrøvet på ham. Hun fik sine skygger til at holde ham endnu bedre fast og vendte så ryggen til ham. Lukkede kort øjnene og sendte en lille skygge afsted efter noget. Den kom tilbage kort efter, med en skål. Shin tog skålen og lod en lille smule blod dryppe ned i den. Hun gik tilbage til ham og løftede skålen til han hovede. og lod ham drikke det. Bare en lille bitte smule. "Stop det nu. Kæmp i mod." hendes stemme var brydende og løs igennen hendes blod.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2009 18:04:49 GMT 3
Zar kiggede som besat på skålen. Der var blod i den. Hvis ikke han havde været bundet, ville han have kastet sig over den. Han sugede blodet til sig, og kiggede lidt desorienteret på Shinee. Havde hun sagt noget? Zar havde ondt i hovedet. Det gik først op for ham nu at han ikke kunne bevæge sig. Hvad? Zar kiggede på Shinee med de øjne han havde haft fra starten af. Rolige øjne. "Hvad? Du har bundet mig?" Zar var forvirret. En masse ting kørte rundt i hans hovede.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 13, 2009 18:16:42 GMT 3
Shinee kiggede bare tænksomt på ham. Skyggerne slap ham, men var stadig lige i nærheden. De lå og ventede. "Du er meget ung..." mumlede hun for sig selv og satte sig i sengen igen. Skålen var i hendes hånd og der var stadig et par dråber tilbage. "Mit blod kan påvirke dig meget. Det kan fylde mere, end menneskers blod." Hun vippede hovedet let. "... Jeg kan hjælpe dig til at kæmpe i mod nu. Forstår du... Jeg kan styre mit blod til et vist punkt. Og du har drukket mit blod nu." sagde hun og hendes læber bevægede sig ikke. I stedet sang blodet i hans hjerne.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2009 18:22:28 GMT 3
Zar kiggede forfærdet på hende. Han kunne vist godt huske noget med at noget blod. Men han kunne ikke huske noget andet. Men så alligevel.. Tankerne skyllede ind over ham og han fik det hele frem igen. Zar sukkede vredt "Nu har jeg gjort det igen!" han slog sin knytnæve ned i gulvet, og stirrede vredt frem for sig. "Det bliver sværere at hjælpe mig end du tror" sagde han sammenbidt til hende
|
|
|
Post by Shinee on Jun 13, 2009 18:30:51 GMT 3
"Lad os nu bare se." Hun talte igen. "Er du stadig sulten?" spurgte hun så og rynkede panden. Hendes øjne var tænksomme og munden dannede et svagt smil. "Du skal i hvert fald nok klare det. Du skal bare altid kæmpe. Også når du ikke er sulten. Du skal undertrykke det. Skubbe det væk og tænke på noget andet. Lov mig at du ikke vil miste kontrollen. Og hver gang du er sulten og ved at miste kontrollen så husk på det løfte."
|
|