Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2009 21:30:17 GMT 3
Zar vidste at det var noget han ikke lige kunne love. "Du forstår det ikke.. det er ikke bare sådan at jeg kan sige; 'okay det lover jeg' og så bare gør det. Det er ligesom... ligesom om jeg kommer i en sær trance når jeg ser blod, eller er sulten. Især hvis jeg er på randen af sult... der er det ikke sjovt at være et menneske i nærheden af mig.." sagde Zar og sukkede irriteret. "Lad os bare sige at det er meget svært at afvænne sig det"
|
|
|
Post by Shinee on Jun 14, 2009 20:30:52 GMT 3
"Du kan stadig love det. Huske det når du er sulten." Shinee trak på skulderne. "Du lyder som om du allerede har givet op og så kan jeg slet ikke hjælpe dig. Det bliver svært. Tro mig. Meget svært."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2009 20:57:00 GMT 3
"Nej.. jeg har ikke givet op. Men du overvurderer mig" sagde Zar sørgmodigt
|
|
|
Post by Shinee on Jun 15, 2009 19:05:19 GMT 3
"Hvis du ikke er villig til at ofre alt, så har du givet op. For det er en hård kamp, og den kan ikke vindes hvis ikke du ofre alt." Sagde Shin og troppede et på sin bulende mave. "Jeg ofre alt hver dag."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 15, 2009 19:35:13 GMT 3
"okay.. jeg skal nok gøre alt hvad der står i min magt, for at beherske mig" sagde Zar ærligt. "Og jeg må ikke fortælle hvem jeg er eller noget, til nogen som helst, vel?" spurgte Zar
|
|
|
Post by Shinee on Jun 24, 2009 16:19:01 GMT 3
"ikke medmindre du vil lægge dit liv, og mit i personens hænder. Så hvis det er en du stoler 100 procent på, er det fint nok." Hun smilede svagt og rynkede panden.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 24, 2009 16:47:11 GMT 3
"Hmm.. okay. Det tror jeg nok jeg kan finde ud af" sagde han og smilede lidt skævt. "Engang prøvede jeg at tage nogle piller som skulle holde mig på rette kurs. Altså fra at dræbe folk og sådan, men så en dag glemte jeg det, og så gik jeg helt amok, fordi jeg ikke havde fået noget blod i så mange dage. De piller virkede vist heller ikke helt rigtigt" Zar kom lige i tanke om episoden i skoven. Han havde ellers prøvet at fortrænge det
|
|
|
Post by Shinee on Jul 3, 2009 11:59:11 GMT 3
Shinee betragtede ham i et stykke tid. "Piller virker ikke...... Men er du født vampyr eller er du blevet bidt? Noget tyder på at du har en meget ...stærk blodtørst."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 3, 2009 13:32:24 GMT 3
"Det.. det ved jeg faktisk ikke helt. Kan ikke huske noget som helst. Kan ikke huske mine rigtige forældre. Det eneste jeg kan huske fra min barndom er børnehjemmet"
|
|
|
Post by Shinee on Jul 3, 2009 13:38:21 GMT 3
Shinee betragtede ham og rakte så hånden frem. Hun skubbede hans hår væk og undersøgte hans nakke og hals for vampyr bid. Hun kiggede tænksomt på ham og rynkede panden. "Har du nogensinde lagt mærke et gammelt ar, som minder om et vampyr bid?" Alle ville have et ar efter det.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 3, 2009 20:36:18 GMT 3
"Øh.. nej. Jeg kan jo ikke så godt kigge mig selv om i nakken vel? Og hvorfor skulle jeg ligefrem spejle min nakke?" Zar grinede men stoppede så. "Hvad sagde du?"
|
|
|
Post by Shinee on Jul 4, 2009 10:14:57 GMT 3
"Hvad sagde jeg hvad? hvornår?" Hun rynkede panden og kiggede på ham. "Jeg tror ikke at jeg sagde noget. Det med vampyrbidet?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 4, 2009 13:18:47 GMT 3
"Sagde du det minder om et vampyr bid!? Så har jeg været menneske engang!" sagde Zar lykkeligt. Men det skiftede hurtigt over til vrede. "Hvem.. har bidt mig?" Zar stirrede vredt ud for sig og knyttede hænderne hårdt. Så rejste han sig hurtigt op. "Jeg skal have hævn over det svin der bed mig... helt klart. Det skal den vampyr fandme ikke slippe godt fra" Han nærmest sydede, og spyttede ned i gulvet. Så kiggede han tilbage på Shinee. "Er der nogle bestemte bid for vampyrer? Hvis der er .. kan du så ikke prøve at finde ud af hvilken slags det er der har bidt mig?"
|
|
|
Post by Shinee on Jul 4, 2009 17:43:17 GMT 3
Shinee blev helt overrumblet og prøvede at samle tankerne. "Jeg har ikke fundet et bid endnu, men jeg leder!" sagde hun forvirret og gik om bag ham. Hun trak ud i hans skjorte og kiggede igen. "Jeg tror... der er et her... men jeg er ikke sikker."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 4, 2009 20:25:13 GMT 3
Zar nærmest glødede. Han var så rasende. Dem der havde ødelagt hans liv, skulle i hvertfald have tilbage! Det her skulle hævnes, og det kunne ikke gå for langsomt. "Hvem det så end er.. skal de vide at de har ødelagt mit liv. Dem jeg holdt af, har jeg ædt.. dræbt. Flænset" Zar lukkede hårdt øjnene, da minderne begyndte at strømme igennem hans hovede.
|
|