|
Post by Shinee on Jul 5, 2009 15:04:02 GMT 3
Shinee slog ham i hovedet og trådte et skridt tilbage. "Hvis du har tænk dig at ruge og mugge over fortiden, så siger jeg ikke et ord." sagde hun køligt og satte armene i siden. "Nu har du muligheden for at lære at styre dig, så du aldrig slår folk ihjel på sammme måde igen, men det ville være nytteløst hvis du gjorde det af had. Så ville ingen bryde sig om dig mere, og du ville ikke kende og holde af nogen. Du ville ikke have nogen at slå ihjel, men gå i ensomhed, med had som din følgesvend. Og hvis du så slog hvem det end er, ihjel, så havde du bagefter intet liv. Så ville jeg nok være nødt til at slå dig ihjel, inden du begynder på massemord i kedsomhed."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 5, 2009 15:49:19 GMT 3
Zar havde i et kort øjeblik lyst till at flå hovedet af Shinee. Hun skulle ikke slå ham! Han havde hævet knytnæven, men tog den diskret ned igen. "Du har nok ret.." hvæsede han lavmælt.
|
|
|
Post by Shinee on Jul 5, 2009 16:25:27 GMT 3
"Jeg har ikke nok ret. Jeg har ret." Hun kiggede køligt på ham. "Eller vil du så gerne ødelægge andre menneskers liv? Det virker sådan lige nu."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 5, 2009 21:39:23 GMT 3
Zar kiggede vredt på hende. "Ødelægge andres liv? De har fandme ødelagt mit godt og grundigt! Lavet mig om til det her... Jeg har dræbt dem jeg elskede! Fatter du det ikke!? På grund af den skabning jeg blev lavet om til!" Zar havde tårer i øjnene, og stod fuldt oprejst med knyttede hænder. Han var så vred, at han ikke tænkte på hvad han gjorde eller hvad han sagde.
|
|
|
Post by Shinee on Jul 5, 2009 23:54:53 GMT 3
"Det er dit eget valg om hvordan du vil se på det de har gjort ved dig. Måske ser du ingen gode ting ved det nu, men hvis du prøvede at se det gode i dit liv i stedet for alt det dårlige, skulle du nok kunne få øje på noget." Kommentere Shin uden at fortrække en mine.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 6, 2009 10:02:04 GMT 3
Zar stirrede på hende. "Jeg ser også gode ting. Men lige nu ser jeg det dårlige. og det er der meget af. Du ved ikke hvordan Det er at være mig. Der er tusinde gange hvor jeg har prøvet at fortrænge de dårlige minder, og tænke på de gode. Men sandheden er at der ikke har været særlig mange gode tider for mig. Jeg kan godt prøve at tænke på de gode tider. Men det vil ikke hjælpe særlig meget. Jeg husker ikke ret meget fra min barndom. Jeg kan ikke engang huske mine forældre"
|
|
|
Post by Shinee on Jul 6, 2009 10:47:18 GMT 3
Shin kiggede på ham og rystede på hovedet. "Du skal ikke fortrænge de dårlige minder. Det gør dem sværer at leve med, for når de så kommer tilbage slår de dobbelt så hårdt. Men du skal leve med dem. De er en del af dig, og de vil aldrig forlade dig selv om du glemmer dem," sagde hun og vendte ryggen til ham. "Gode tider kan jo komme. Hvis du åbner dig for dem og ikke er bange for at tage imod."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 6, 2009 11:42:43 GMT 3
"Jeg ved det. Men det er svært. Man siger jo at tiden læger alle sår. Det er ikke rigtigt. Det vil altid være der. Jeg vil altid kunne huske hvordan jeg..." Zar lagde sig helt ned, og lukkede øjnene.
|
|
|
Post by Shinee on Jul 6, 2009 11:59:32 GMT 3
"Man siger tiden healer alle sår, men det er kun fysiske sår. Sår på sjælen kan tage millioner år at heale. Nogen af os, lige som dig og mig, kan kun leve med dem og så håbe at der kommer nogen og gør vores tilværelse lysere. Mit håb bærer jeg i min mave," mumlede hun og strøg maven. "Jeg kan hjælpe dig til at styre din blodtørst."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 6, 2009 13:12:34 GMT 3
"nej. Det er ikke fysiske sår man menernår man siger; læger alle sår. Det er et ordsprog man plejer at sige, når en eller andens hjerte lige er blevet knust eller noget" Zar satte sig op. "Tak fordi du har tålmodighed nok til at prøve at hjælpe mig. Det skal nok lykkes" sagde Zar og smilede svagt
|
|
|
Post by Shinee on Jul 6, 2009 13:33:21 GMT 3
Shinee grinede. "Det kræver ikke så lidt, at være tålmodig med dig. Og hjertet bliver helt når man lærer at elske igen, og det kan tage årvis, samt nogen aldrig lærer det igen." hun rystede på hovedet. "Ligemeget. Hvordan skal vi få styr på din blodtørst..." Hun tænkte sig grundigt om.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 6, 2009 13:37:53 GMT 3
Zar kigede afventende på hende. Ja han vidste det ihvertfald ikke... Men han havde stadig håb. Han havde indset at han stadig kunne nå at redde sin tilværelse.
|
|
|
Post by Shinee on Jul 6, 2009 13:45:31 GMT 3
Shin havde valgt sine spørgsmål. "Hvad sker der i dit hovede, når du ikke kan klare det mere? Hvor gammel er du? Hvor kommer du fra?" spurgte hun så langsomt ogvelovervejet. Det var nok hvad hun var nødt til at vide i øjeblikket.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 6, 2009 13:50:39 GMT 3
"I mit hovede... jeg bliver sindssyg. Det er som om det eneste jeg kan tænke på er blodet. Hvis jeg ser det. Mit hovede føles som om det er ved at sprænges, når jeg ser blod, eller når jeg er.. sulten. Jeg bliver så nemt forandret. Mine humørsvingniner gør mig skør.. jeg er 17, og jeg ved ikke rigtigt hvor jeg kommer fra.. jeg blev bare fundet, og så kom jeg på børnehjem"
|
|
|
Post by Shinee on Jul 6, 2009 18:15:22 GMT 3
Shin tænkte sig om. "Interessandt. Så i hvilket område/land blev du fundet? hvor lå eller ligger det børnehjem? Hvor gammel var du da de fandt dig?" spurgte hun så og holdt inde med resten af spørgsmålene. Han skulle jo osse lige have tid til at svare.
|
|