|
Post by Shinee on Jun 10, 2009 20:33:04 GMT 3
Solen var for længst forsvundet i horisonten, da Shinee fik kæmpet sig ind af kroens dør. Hendes tøj var gennemblødt og håret dryppede på gulvet. Fødderne svuppede hele vejen hen til krofatteren som hun hurtigt meddelte at hun gerne ville købe noget mad. Krofatteren kiggede kort på hende og sendte så en ung kvinde ud bagved. Shin satte sig tungt i en stol og lukkede øjnene. Heldigvis for hende bemærkede de færeste den lille bule på hendes mave, hvilket gjorde hende taknemmelig.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 10, 2009 20:46:02 GMT 3
Zar gik ind i kroen. Nu hvor han havde lært at styre sig, når der var mennesker til stede, kunne han godt omgås mennesker. Zvaine satte sig på en stol. Han fik øje på en ung pige som sad ved siden af. Hun var meget køn. Zar fik en trang til at kaste sig over hende, og bide i hendes hals, men han beherskede sig. Han kiggede en smule irriteret på hende. Det var et stykke tid siden han havde haft det sådan med noget menneske. Han troede lige han var kommet ud af den der vane med at overfalde menneskene, når han ikke engang var sulten.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 10, 2009 20:50:10 GMT 3
Shinee kiggede til siden og blev overrasket over det irriterede blik hun fik af den unge mand ved siden af hende. Hendes eget blik blev skulende og hun kneb øjnene let sammen. "Har jeg gjort dig noget..." mumlede hun og kiggede væk igen. Armene blev lagt over kors og hagen skudt frem.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 10, 2009 20:53:45 GMT 3
Zar blinkede med øjnene. Han havde ikke lige tænkt over at hun måske kunne lægge mærke til hans irriterede blik. "neej.. det var bare" Zar kneb munden sammen. "Glem det. Det er ikke noget du vil kunne forstå" sagde han og kiggede væk. "Du ser ikke for godt ud. Hvad er der galt med dig?" spurgte han for at aflede hendes opmærksomhed.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 10, 2009 20:58:28 GMT 3
Shinee sendte ham et kort blik. "Jeg fejler ingenting. Men jeg hader regnvejr." sagde hun og lukkede øjnene igen. Hun kiggede ikke da en servitrice kom med hendes mad og ventede endnu et par minutter før hun rørte på sig igen. "Jeg forstår meget. Fortæl mig hvad jeg ikke forstår." sagde hun så gennemborende og stirrede fast på ham.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 10, 2009 21:03:28 GMT 3
"Jeg øh.. det vil altså ikke give et særlig godt indtryk på mig.. og især ikke hvis du fortæller det videre til andre her i byen..." Zar rørte uroligt på sig i stolen. "Det vil bare skabe skræk og rædsel. Måske ikke ved dig, men alle vil komme til at hade mig" Zar kiggede ned på sine foldede hænder. han hadede at være en vampyr. Hvis bare han kunne finde en kur mod det. Hvis han fx fik en menneskeven, kunne den person være død, få dage efter. På grund af ham.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 10, 2009 21:11:33 GMT 3
"Du kan roligt fortælle det til mig. Tro mig, ved bare en person hvem jeg er, slipper jeg aldrig levende herfra igen." hun grinede let og spiste lidt af sin mad. "Jeg løber ikke med hemmeligheder." tilføjede hun og trak let på skulderne. "Menneskerne er de svageste. Godt jeg ikke er som dem."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 10, 2009 21:14:26 GMT 3
Zar stirrede på hende. Var hun ikke et menneske? En skam. Men på en måde også godt nok. Han kunne jo altid finde andre. "Øh.. ja okay. Jeg er en vampyr" sagde Zar og kiggede flovt op i loftet.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 10, 2009 21:20:13 GMT 3
"Vampyr...Ja, så forstår jeg det godt."Shinee smilede og grinede let. "Siden du er så ærlig, vil jeg fortælle dig hvad jeg er... Jeg er en mørkedæmon. Største delen af mig er, i hvert fald." Hun smilede skævt og spiste resten af sin mad. "Hvad hedder du så?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 10, 2009 21:24:47 GMT 3
Zar kiggede undrende på hende. Hun lignede langt fra en mørkedæmon. "Mit navn er Zar.. og jeg synes altså jeg har set dig før.. nåh lige meget. Hvad er dit navn?" spurgte Zar og rodede sin hukommelse igennem, men han kunne ikke huske hvor han havde set hende før, så han slog det hen.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 10, 2009 21:34:45 GMT 3
"Mit navn er Shin." hendes bynavn var Shin. Hun smilede let og sukkede så. "Har du set mig før? Det lyder da... Mærkeligt." sagde hun og rynkede panden. "Jeg mindes ikke at have set dig før." Hun tænkte sig om og rystede på hovedet. Hun kunne umuligt holde styr på alle hun så. Men eftersom hun aldrig havde deltaget i de kongelige anordninger, så kunne han ikke have set hende der... Men hun lignede sin mor lidt...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 10, 2009 21:43:55 GMT 3
Zar kiggede på hende. Hendes hår så også underligt ud. "dit hår.. er det ægte?" spurgte han da han ikke vidste hvad han ellers skulle sige
|
|
|
Post by Shinee on Jun 10, 2009 21:50:28 GMT 3
Hun rynkede panden. "Mit hår? Ja da." Hun grinede let og rystede på hovedet. Hendes hånd gled automatisk ned til hendes mave som hun klappede let. Bare barnet ikke arvede hendes hår. Det ville gå hen og blivet pinligt hvis der var nogle der talte om drenge og pige farver.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 10, 2009 21:53:28 GMT 3
Zar så at hun klappede sig på maven. Det så faktisk ud som om der var en lille bule. Hvorfor klappede hun sig på maven. Det kunne godt ligne hun var gravid når hun gjorde sådan noget. "Er du gravid?" spurgte Zar lige ud
|
|
|
Post by Shinee on Jun 10, 2009 21:59:59 GMT 3
Shinee blev på meget kort tid, meget rød i hovedet. "Ja... måske..." Hun kiggede flovt ned på maven. "Jeg mener ja.. Ja det er jeg altså.." Hun smilede svagt. "Jeg kan bare ikke vende mig til det..." Hun sukkede og så pludselig trist ud.
|
|