Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2009 17:40:33 GMT 3
"Ikke helt det samme. Men i princippet ja" sagde Zvaine irriteret. Hans tøj var gennemhullet nu. Han tørrede noget blod af, fra sin skulder, og kiggede vredt på midaneren og hesten. "Jeg troede ikke du var den voldelige type" sagde Zvaine og smilede ironisk
|
|
|
Post by Heltan Apon on Jun 13, 2009 17:50:58 GMT 3
Trommoon kastede med hovedet, og det var tydeligt at den skulle til at angribe da den igen vendte det hvide ud af øjnene i smerte. Da den igen så på ham, var øjnene fjerne og guldenbrune i stedet for den sortbrune farve de havde været før, og den sprang frem uden at Heltan reagerede. Han var endnu ikke helt kommet på benene.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2009 17:56:49 GMT 3
Zvaine nåede ikke at se hvad der skete, fordi han havde kigget ned på sin skulder, så da hesten kom løbende var han blot ved at tørre sin skulder af. Han bandede da det blot gjorde at der løb mere blod. Han nåede lige at kigge op, da hesten i fuld fart drønede ind i ham, og sparkede ham så hårdt at hans arm brækkede, da han i refleks havde rakt armen op foran sig. Zvaine bandede og prøvede at bevæge sin arm, men den var brækket. Han fandt ud af, at der var et hul i hans mave, som var begyndt at bløde. Zvaine kiggede på hullet, som om han ikke kunne forstå der kunne komme sådan noget på hans krop. Den pokkers hest havde også ramt ham i maven.
|
|
|
Post by Heltan Apon on Jun 13, 2009 19:49:07 GMT 3
Trommoon hvinede triumferende over dens værk, og stejlede igen for at ramme hans ansigt og gøre sin yndlingsbeskæftigelse. At smadre pandeskallen på irriterende folk, ville Heltan nok udtrykke det, dræbe folk på en smertefuld måde, ville hesten nok selv mene, og ligemeget hvad man kaldte det, så var det effektivt. Heltan var kommet op at stå og betragtede kampen, og så ned da vreden forlod ham igen. Han kaldte på heste, der meget nedslået gik ned på alle fire igen og med sænket hoved travede over til ham. "Jeg undskylder mange gange for dette," sagde midaneren. "Jeg ved ikke hvad der gik af mig..."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2009 21:26:54 GMT 3
Zvaine kiggede på midaneren med et underligt blik. "Jeg.." Det var ikke normalt for Zvaine sådan at miste ordene. "Det er første gang.. noget som det her er sket.." Zvaine var helt paf. Han havde ikke forventet at noget som dette kunne ske for ham. Han var vred på sig selv. "En hest.. en hest har slået mig... hvad er jeg for et eksemplar?" Zvaine snakkede med sig selv, og hamrede knytnæven ned i noget jorden, så det fløj rundt om ham. Zvaine rettede sig lidt op. Han gav et lille nik til midaneren. "Jeg undervurderede dig og din hest. Mest din hest.." sagde Zvaine og fortsatte modstræbende. "Jeg respekterer dig.. men jeg vil aldrig kunne respektere dn hest" sagde han i fuld afsky. Det var ikke med vilje, men den hest... den var så.. han kunne ganske enkelt ikke lide den. Om så den var stærk eller ej. Det Zvaine lige havde sagt og gjort til midaneren, var det tætteste han kunne komme på godhed. Det var et meget stort skridt at tage for en som Zvaine.
|
|
|
Post by Heltan Apon on Jun 13, 2009 22:23:50 GMT 3
Heltan nikkede bare og smilet var så småt ved at komme tilbage til ham. Ville det mon ikke være bedst bare at gå? Ja, det kunne han vidst have ret i, indrømmede han for sig selv, men også meget uhøfligt, og han var ikke sikker på om han bare kunne gå. Han gik i stedet i gang med at undersøge sin hest for sår, bare for at være sikker på at den ikke blødte for meget. Han strøg såret på dens ryg og gik i gang med at forsøge at ordne det.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2009 13:22:29 GMT 3
Zvaine vidste ikke helt om han skulle gå eller blive stående, så han spurgte bare; "Hvor var det du sagde de der mennesker var henne?" Han kom til at tænke på at han faktisk var ret sulten
|
|
|
Post by Heltan Apon on Jun 14, 2009 21:02:35 GMT 3
Heltan pegede op af bjerget for at sige landsbyen på toppen, og så pludselig noget, da Trommoon vendte hovedet mod ham for at se hvad han havde gang i. Han spærrede øjnene op og smilet forsvandt. "Hvad fanden..." mumlede han og kiggede ind i hingsten lysebrune, gyldenbrune øjne. De plejede at være sortbrune. Han så forbløffet på Trommoon, der begyndte at snuse til ham, hvorefter den forsigtigt slikkede blodet på hans tøj.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2009 21:04:53 GMT 3
Zvaine kiggede en smule irriteret på midaneren. "Hør.. jeg er faktisk ret sulten... Hvad er der?"
|
|
|
Post by Heltan Apon on Jun 14, 2009 22:16:27 GMT 3
Heltan stirrede overrasket på sin hest, og den så over på vampyren da han snakkede og viste advarende tænder af ham. De var blevet spidse, som et rovdyrs. "Han er..." Heltan så målløst og næsten trist på Trommoon. Så begyndte det at give mening da han gennemgik kampen i hovedet, og han vendte sig mod Zvaine. "Du bed min hest!" sagde han højlydt og var det ikke for chokket havde han sprunget til angreb igen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2009 22:41:59 GMT 3
Zvaine kiggede overrasket på hesten. "Nåh ja det har jeg jo også" Han var ikke vant til at føre sin vampyrisme over til andre væsner. De døde jo inden der nåede at ske noget som helst. "jeg synes faktisk det klær den. Lidt bizart, men.. hmm... jo det ser ret sejt ud" sagde Zvane og kiggede studerende på hesten. "Gad vide hvordan den vil opføre sig nu?" sagde han og grinede lidt
|
|
|
Post by Heltan Apon on Jun 15, 2009 17:06:55 GMT 3
"Ikke om det ser sejt ud!" råbte Heltan og knyttede hænderne, så de lange negle skar sig ind i hans håndflader. Blodet løb ud derfra og drybede ned på jorden. "Er der nogen måde at få det vendt på?!" Trom så lidt på han, før den igen snuste til ham og slikkede blodet af hans tøj igen. "Heste er jo ikke rovdyr..." Det sidste mumlede han kun svagt og så trist på dyret.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 15, 2009 19:31:57 GMT 3
Zvaine kiggede overrasket på blodet der løb ned fra midanerens hænder. I et kort øjebik fik Zvaine lyst til at springe over ham, endda selvom han godt vidste at den anden ikke var et menneske. Han beherskede sig. Og sled med nød og næppe blikket væk fra blodet. "Jeg ved ikke hvordan man får det vendt.. Jeg er selv en vampyr, og jeg har faktisk ikke noget imod det... hvorfor så ked af det? Den er jo bare blevet et rovdyr.. ikke andet" sagde han og kiggede fraværende på hestens tænder.
|
|
|
Post by Heltan Apon on Jun 15, 2009 22:37:11 GMT 3
"Fordi... Det er forkert." Heltan vendte sig uden at have noget at sige. Han var... chokkeret. Hvad kunne han gøre med den hest? Ville den stadig lytte til ham, eller var den tilfældigvis lige mæt nu og ville angribe når den blev sulten? Var han tvunget til at lade den dræbe for at blive mæt? Det var da helt umuligt...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 15:04:23 GMT 3
Zvaine kunne se hans frustration i den andens ansigt. Men Zvaine var lidt ligeglad. Eller nærmere lidt glad for, at han havde bragt noget videre. "Det er ikke mit problem" sagde Zvaine og vendte sig om, for at gå
|
|