Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 10, 2009 13:41:24 GMT 3
"Jeg tror ikke din hest ville kunne smadre paneskallen på mig, eller gøre noget andet som kunne skade mig særlig meget. Vampyrer er svære at skade, og slå ihjel. Jeg ved heller ikke hvad du kunne ha gjort, som måske kunne ha skadet mig" sagde Zvaine.
|
|
|
Post by Heltan Apon on Jun 10, 2009 16:06:55 GMT 3
"Du undervurdere min hest, men du ser ud til at overvurdere mig. Jeg er ikke i stand til at gøre noget, der kan skade dig." Heltan brød sig ikke om samtalen, men smilet havde ikke forladt ham af den grund. Han brød sig ikke om at blive truet, og det føltes som en trussel fra vampyren. Han havde dog ikke noget andet, de kunne snakke om.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 10, 2009 16:38:43 GMT 3
Zvaine kiggede studerende på hesten. Hvad kunne være så farligt ved sådan en sølle hest? "Helt ærligt.. det kan godt være din hest er lidt stærk, men jeg er altså en vampyr.. medmindre det der ikke er en helt almindelig hest, vil den altså ikke kunne skade mig" sagde han og kiggede hånligt på hesten. En hest. tsktsk..
|
|
|
Post by Heltan Apon on Jun 10, 2009 16:43:09 GMT 3
Trommoon prustede hårdt og stampede i jorden over vampyrens blik, som den udemærket forstod. "Det er ikke en normal hest, nej," sagde Heltan og sukkede. "Og du undervurdere ham stadig. Men det må jeg vel finde mig i, siden jeg ikke kan bevise hvad Trom kan gøre." Smilet var falmet en smule igen, men det holdt sig dog endnu.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 10, 2009 16:48:44 GMT 3
"Hvad er det så for en hest?" jeg forstår det ikke helt.
|
|
|
Post by Heltan Apon on Jun 10, 2009 16:57:22 GMT 3
"Det en af mine heste. Jeg kan ikke forklare det anderledes, men jeg er i stand til at gøre heste bedre og stærkere end selv hestene i dette land, som ellers er regnet for eliten af heste. Det lyder sikkert som blær..." Han smilede stadig mere stift og betragtede Zvaine opmærksomt, mens Trommoon var begyndt at puste sig op og se større ud.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 10, 2009 17:08:45 GMT 3
Zvaine forstod det stadig ikke. Vampyrer var jo stærke. En hest kunne da umuligt være stærkere end en vampyr? Zvaine kiggede ned i jorden, og fik øje på en lille sort sten, med nogle hvide afmærkninger på. Han tog den op, og vejede den i hånden, som han plejer at gøre når han skal til at kaste den. Han kastede den sådan heelt tilfældigt, og ramte hesten på halsen. Zvaine prøvede at holde et grin tilbage, men det var ret svært, så det kom til at ligne en underlig grimasse.
|
|
|
Post by Heltan Apon on Jun 10, 2009 17:31:20 GMT 3
Hingsten sprang til siden og undgik derved stenen, men den, hidsig som den var, sprang frem for at angribe dette dumme, lille væsen, som åbenbart ikke havde nogen manere. Heltan råbte på midanernes sprog, noget der lød som en knurren, og Trom stejlede arrigt inden den vendte sig, og i hurtig, hidsig trav løb tilbage mod sin herre. Heltan stirrede følelseskoldt på vampyren, men gjorde ikke andet.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 10, 2009 19:35:28 GMT 3
Zvaine rystede af indestængt latter. Hvis han have skudt en lille smule hårdere ville han måske have ramt. Gad vide hvad hesten så ville have gjort? Zvaine grinede nu åbenlyst. "Det er sgu en sjov hest du har. Bliver den altid så hidsig? Ej glem det.. Haha" Han gik lidt tættere på hesten, men sådan at der stadig var noget afstand og stirrede den provokerende ind i øjnene. Hvad ville den gøre nu? Ignorere ham?
|
|
|
Post by Heltan Apon on Jun 10, 2009 23:28:45 GMT 3
"Provokere du altid folk til at kæmpe imod dig? Det undre mig ikke at du fik tæv af de varulve." Heltan var ikke vandt til at fornærme folk eller være ondskabsfuld, men han var ved at blive ramt af sit folk instinkter når det gjaldt vrede. Hovedløst angreb, brutalitet, lysten til at flå hovedet af folk. Det var ham unormalt, men måske var det kun fordi han så sjældent oplevede vrede? "Du spilder tiden på min hest. Han lytter til mig. Mere eller mindre, i hvert fald. Og ja, han har taget min arrigskab. Selvom jeg aldrig har haft det."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 15:34:38 GMT 3
"Okay. Men det der med at jeg har generet varulvene er forkert.. ellers meget god idé må jeg sige... Nej vampyrer og varulve har bare altid været fjender. En varulv dræbte mine forældre," sagde Zvaine og blottede sine tænder.
|
|
|
Post by Heltan Apon on Jun 11, 2009 17:18:01 GMT 3
"Og det med at du ikke skulle have provokeret varulvene er selvfølgelig det, jeg allermest kommer til at tro på, når du står der og forsøger at lokke min meget aggressive og hidsige hingst i kamp," sagde Heltan hårdt. Han var ikke vandt til at folk kunne ødelægge hans humør på den måde, og han var ikke vandt til at håndtere vrede. "Men du ikke den eneste, der er født med en såkaldt ærkefjende."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 18:27:46 GMT 3
"Jeg er da ligeglad med din åndssvage hingst. Helt ærligt. Det er jo bare en hest for mig. Måske en hidsig hest, men hvad så? Jeg ved godt folk kan få et sjovt syn på mig, men jeg er ærlig talt ogå lidt ligeglad" sagde Zvaine og smilede koldt. "Jeg vidste ikke at midanere havde ærkefjender?"
|
|
|
Post by Heltan Apon on Jun 11, 2009 18:48:26 GMT 3
"Hvis du er så ligeglad, hvorfor prøver du så at få ham til at kæmpe imod dig? Det er i hvert fald hvad den tydelige reaktion du får fra ham, når du opføre dig på den måde," sagde Heltan og ignorerede hans spørgsmål, og han mærkede vreden i ham blive større og stærkere. Vreden rettet mod godsejere, mennesker, byboere og alle de andre, der hadede ham, fordi han bar af en 'lavere stående og meger primitiv art, der ikke ejede følelser'.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 19:04:15 GMT 3
"Jeg er ligeglad med dens FØLELSER og dens SMERTE og alt det der som du siger at en hest kan føle. Men det er sjovt at drille den. Nu er det knap så sjovt, men lige før var det meget sjovt. Den måde den prøvede at kæmpe imod på, som om den tror den kan gøre mig noget. HA! Det er jo helt latterligt. Sådan et lille pus.." Zvaine grinede uhæmmet
|
|