|
Post by Heltan Apon on Jun 11, 2009 19:10:20 GMT 3
"Jeg snakker ikke om følelser, jeg snakker om at du åbenbart er for kynisk og for stor en idiot til at fatte hvad du selv har gang i, og ejer et hovmod jeg håber får dig dræbt næste gang du kommer i undertal overfor nogle varulve," sagde Heltan så afslappet som om det var hvad han normalt sagde til fremmede i hverdagen, men hans øjne var hårde og kolde på en måde, der han kun havde vidst til godsejeren bag mandens ryg. Og konger og andre menneskelige ledere havde også prøvet at føle det i deres nakke.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 19:16:42 GMT 3
"Uha.. nu er jeg vidst blevet upopulær.. igen? Haha. Ja det er jeg sgu vant til. Det er godt nok lang tid siden jeg har mødt en som dig. Verdenen er et stort hul. Jeg har faktisk ikke så meget imod at blive dræbt. Det eneste der holder mig tilbage er, at jeg vil og skal have min hævn. og så at, okay. Måske gør det ondt at blive dræbt? Ej.. nå nok om min vej til at blive dræbt. Hvad med dig? hvad er dit problem med mig? Du ser ud til at vise den største afsky for mig, nu hvor jeg har vist lidt mere af mig selv" sagde Zvaine og kiggede op på himmelen
|
|
|
Post by Heltan Apon on Jun 11, 2009 19:24:18 GMT 3
"Det virker som noget du ikke forstår siden du er tvunget til at spørge," sagde Heltan i samme tonefald som før og hans blik var også lige så hårdt. "Men jeg vil tro at du er født upopulær og finder det sjovt at nedgøre og håne andre af netop den grund." Heltan var endnu ude af stand til at styre den vrede han følte, ude af stand til at dæmpe den, og så ville han snart angribe. Hvilket han vidste og frygtede. Det var ikke døden han frygtede, men det at ende som en morder eller blive myrdet som en morder. Eller i det mindste som en morder, der ikke kunne finde ud af sit arbejde.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 19:26:55 GMT 3
"Tsk tsk. Jeg ved da godt jeg er upopulær. Jeg er en vampyr! Hvor mange kender du som kan lide vampyrer? Zero. Argh. Jeg har fandme ondt i maven nu."
|
|
|
Post by Heltan Apon on Jun 11, 2009 22:00:46 GMT 3
"Tak fordi du besvare dit spørgsmål for mig. Men jeg må videre nu." Heltan så på han og klappede Trommoon på halsen. "Kom, ven, vi lader ham være," mumlede han på midanernes knurrende sprog, og hingsten lagde ørerne frem ved lyden af sproget. Heltans normale smil tittede frem da hingsten reagerede sådan, selvom vreden endnu var der.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 12, 2009 16:27:35 GMT 3
Zvaine kiggede på hesten med fuld afsky. "Ja jeg må nok også videre nu. Inden jeg dør af sult. hm.. nåh nej. Vampyrer kan vist ikke dø af sult? Nåh lige meget. Men du kunne nu godt ofre din hest. Den er jo ikke en skid værd... det må du selv om. Hvis du vil vie dit liv til en dum hest, så værsgo" Zvaine kiggede rundt. Hvor var det nu midaneren havde sagt, der var mennesker? Havde midaneren overhovedet sagt om der var mennesker et sted i nærheden? Zvaine kunne ikke huske det, så han blev bare siddende. Han ville ihvertfald ikke spørge fyren igen.
|
|
|
Post by Heltan Apon on Jun 13, 2009 12:05:42 GMT 3
Det var ved de ord at det endelig slog klik for ham, og han vendte sig om med raseriet emmende ud fra hver lille del af hans krop. Uden et ord eller at tænke nærmere over det overlod han sig til sine og sin arts intinkter og sprang frem mod vampyren, og hingsten hvinede glad for endelig at få lov til at smadre nogen. Specielt en, der irriterede dens herre så meget.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2009 13:29:57 GMT 3
Zvaine opfattede lige præcis i sidste sekund, hvad det var der skete. Zvaine sprang lynhurtigt ud til siden, så han ikke blev ramt af midanerens kløer. Han fik alligevel en lille rift. Zvaine kiggede rasende på midaneren og på sin lille rift. Det var ikke fordi det gjorde ondt, men fordi det var uendelig lang tid siden nogen havde haft held til at ramme ham. Zvaines overlæbe trak sig tilbage, så hans øverste tænder var helt fremme, og lavede en underlig lyd ligesom når en hund, bliver vred, og knurrer. "Din.. Det skal du få betalt" hvæsede Zvaine som lige pludselig var blevet gjort meget vred på et par sekunder.
|
|
|
Post by Heltan Apon on Jun 13, 2009 13:42:25 GMT 3
Heltan knurrede som et dyr og gik ned på alle fire, mens Trommoon fór frem mod vampyren. Den var langt bedre til at slås end dens herrer var, og lige inden den ramlede ind i Zvaine sprang den til den ene side for at undgå et muligt angreb, stejlede og sparkede forhovene mod ansigtet på vampyren, mens Heltan også sprang frem for at vælte blodsugeren ned på jorden.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2009 13:49:50 GMT 3
Zvaine blev helt disorienteret, og fattede ikke hvad der skete i nogle sekunder. Han mærkede en stærk smerte i ansigtet, og sprang op i et træ, hvis nu det var sådan at han blev angrebet igen, imens han ikke kunne se noget. Han tog sig til hovedet. Det var den skide hest! Zvaine nidstirrede den vredt, oppe fra træet. Han havde ikke været opmærksom nok. Zvaine var vred og sur på sig selv. Men lige nu kunne han kværke den hest. "Jeg var for langsom den her gang.." sagde han vredt til sig selv, og slog en knytnæve ind i træet, så der kom et dybt hul. Zvaine hoppede ned. Og gik hen til hesten. Han ville smadre den hest. Og måske hvis han fik tid, også æde den. Lige nu kunne han æde hvad som helst.
|
|
|
Post by Heltan Apon on Jun 13, 2009 15:28:45 GMT 3
Trommoon sprang over mod ham, parat til at løbe ham ned hvis han ikke kom væk, og Heltan fulgte lige efter. Han ville lade hesten gøre arbejdet, fordi han vidste, at hesten var i stand til det, men var parat til at hjælpe hvis den kom i problemer. Hingsten havde lagt ørerne helt ned og prustede vildt i sit angreb.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2009 15:37:12 GMT 3
Zvaine var forberedt den her gang. Han hoppede ud til siden, så hesten ikke nåede at ramme ham, og da hesten stod lidt skråt bagved ham, sprang han over hesten, satte sine sylespidse tænder i ryggen på den, og rev en luns kød af.
|
|
|
Post by Heltan Apon on Jun 13, 2009 16:54:18 GMT 3
Heltan sprang op og tog fat Zvaine og borede neglene ind i hans krop og bed sig fast i hans ene skulder mens Trom hvinede i smerte og vaklede et øjeblik hvor den vendte det hvide ud af øjnene. Så var det, som om den tog sig sammen, og viste tænder mens den vendte sig mod ham. Den sprang frem og stejlede, mens Heltan endnu ikke havde fået taget tænderne til sig igen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2009 17:01:47 GMT 3
Zvaine mærkede at midaneren var over ham, og kunne også mærke at hans skulder begyndte at bløde. Det var også som om en masse tykke nåle blev stukket ind i hans krop, overalt. Zvaine slog ud med hånden, som for at prøve at få midaneren væk. Hesten var på vej over i fuld galop, og Zvaine var meget forvirret. Alt sammen skete så hurtigt. Hvis der kun havde været én at ordne ville det hele have været meget lettere. Zvaine forsøgte at ryste midaneren af sig, men han sad som kilet fast til en klippe. Zvaine kunne mærke blodet løbe. For satan. Det gjorde jo ondt? Zvaine var rasende nu. INGEN skulle tro de kunne skade ham! I fuld vrede, skreg han, og slyngede midaneren og hesten af sig, så de landede flere meter væk. Zvaine pustede i raseri. Han ville bare dræbe. Og det skulle være nu. Nu ville han ikke trække det længere ud. "Det her kommer du til at fortryde" Zvaine lavede en dyb snerren som kom helt nede fra maven. Han var godt vred nu.
|
|
|
Post by Heltan Apon on Jun 13, 2009 17:36:04 GMT 3
"Jeg tror, du har sagt det før," sagde Heltan hæst med blod i munden og spyttede det ud på jorden. Han havde ondt, men ikke virkelig ondt, og han rejste sig langsomt. Han var desorienteret, mens Trom allerede var oppe at stå og hvinede arrigt mens den stejlede igen, inden den gik til angreb. Havde den vist tænder ville man kunne se, at dens hjørnetænder var ved at ændre form.
|
|