|
Post by Drhati Markartic on Oct 13, 2009 21:12:07 GMT 3
Drhati gik hen til sin kone, og smilede beroligende til hende. "Vanyrimora, kære, vi skal overleve hele aftenen," forsøgte han sig udglattende, uden at vide, om det lykkedes. Han kiggede sig hurtigt omkring efter ting, hun kunne finde på at kaste efter ham.
|
|
|
Post by Vanyrimora on Oct 13, 2009 21:21:50 GMT 3
Vanyrimora stødte ind i muren, men stod endnu på benene da hun ramte jorden. "HVAD kaldte du mig, din forrynkede fedtklump?!" råbte hun og ignorerede sin mand, mens hun sendte en stråle af is efter den lille kvinde. Heltan så bekymret på Tophaf og skævede til Ramoan, en smule nervøst. "Jeg kommer ikke for at træde i noget. Den Hvide Drage kom for lidt over et halvt års tid siden og var ved at trampe mig ihjel fordi han havde set dig." Hans blik lå stadig på Tophaf, og han forsøgte at smile til hende. Det gik fint nok, og han satte sig ned på hug. "Du kan vel kun huske dine forældre, vil jeg tro." Forældre kunne være meget skræmmende. Men hun var smuk, og han regnede med at kende en del af hendes skæbne.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 13, 2009 21:32:46 GMT 3
Tilda stod og sang gnæggende for sig selv indtil hun var tøet op. Så lod hun Dore hjælpe sig, indtil hun kunne stå ordenligt og svirpede så med hænderne efter Van. "Din fede grimme isklump, kan du så tie stille omkring min søster. Du bruger isen til at skjule dine rynker hva? Gid vi andre var så heldige..." Usynlig barriere stoppede isen.
|
|
|
Post by Sillena af Mithri on Oct 13, 2009 21:51:58 GMT 3
Sillena smilede til Jiane. "Ville du ikke også blive glad, hvis du ikke havde set en søster i mange, mange år, og så fandt hende igen? Han elsker dig Jiane, det ved du da." Hun så lidt bekymret over mod isshowet, det var ved at udvikle sig lidt til et kaos. Heldigvis stod de et stykke væk. Hiion havde også bemærket isen, og rystede opgivende på hovedet. Han stoppede op, og stod lidt uden at gøre noget, men smilede bare.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Oct 13, 2009 22:10:47 GMT 3
Hilda svang stokken over hovedet igen mens hun stadig løb over mod Vanyrimora, og hendes øjne glimtede faretruende. Hun gik ind for drab og havde ikke noget imod selv at gøre det. Uanset konsekvenserne. Hun sendte en ny bølge magi mod dronningen, holdte hende travl. "JEG SAGDE 'DIN SKIDE PROSTISTRUEREDE SLAVETØS', DIN GRAVIDE TÆVE!" Aijou så stadig skiftevis fra Shinee til halvenglen, og ubevidst lagde hans hånd sig på sværdhæftet, og den ellers så uskyldige dødsengel lignede for en gangs skyld hvad han var. "Som om du kunne dræbe mig," sagde han og strammede grebet om sværdet. "Jeg dræber din art til dagligt." Han var alt for lille til at kunne udstede trusler, og han så ned og opdagede hvad han var i gang med. Han øjne blev store af overraskelse og han vendte opmærksomheden mod Shinee uden at nævne hvor meget han hadede sit arbejde. "Har jeg tilladelse til at gå?" Han lød næsten bedende. Han ville ikke ødelægge hendes dag.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 13, 2009 22:17:32 GMT 3
"Ingen dødstrusler her..!" mumlede shin og overhørte bevidst kampen bag sig. Hun lagde en arm omkring Aijou og surmulede af englen. "Vi kan gå en tur, Aijou..." sagde hun så og trak ham med sig. "Jeg ville ønske jeg kunne lade dig gå, men jeg vil meget hellere have at du blev..." sagde hun og grinede til ham. "Men du skal få dit ønske opfyldt, for en gangs skyld. Flyv bare..." Hun smilede til ham, men kunne ikke skjule sin svage tristhed.
|
|
|
Post by Reshim Gyldenhov on Oct 13, 2009 22:41:02 GMT 3
Reshim så efter Dore og følte sig lidt overset over hans reaktion, men skød det fra sig og så ud over folk. Hans blik blev fanget af kampen, der var begyndt at blive lidt... ubehagelig. Selvom han var glad for at de gamle kunne finde ud af at svare den kvinde igen. "Det er jo nemlig det jeg ikke er sikker på," sagde Jiane og så på sin mand igen, og hun bildte sig ind at kunne se ham kigge sig om efter Ryonell igen. "Jeg har aldrig været i stand til at få ham til at smile på den måde. Jeg er selvfølgelig glad på hans vegne, lykkelig, men han virker jo glad. Har han så aldrig været glad da jeg var alene med ham?" Hun så virkelig bekymret ud. Det var også alt for længe siden han havde kysset hende. Tanken fik hende, på trods af sin følelse af desperation, til at rødme dybt.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Oct 13, 2009 23:12:25 GMT 3
Ramoan himlede med øjnene. "Så må I sætte et forbudt-skilt op i ørkenen, jeg kunne ikke vide, at der var en sindssyg drage," brummede han, og så ned på Tophaf. Heltan ville forhåbentligt ikke skræmme hende væk. Det regnede han ikke med, de var trods alt samme race, og det måtte vel også betyde noget. Bess logrede lidt med halen, og puffede til Tophaf. Halvenglen overvejede, om han gad at følge efter dem, og besluttede sig for at lytte i stedet. Han forsvandt, og pludselig hang der en ekstra potteplante i loftet, som meget diskret og langsomt kom til at følge efter Shinee og Aijou.
|
|
|
Post by Tophaf-Licarna Rûssh on Oct 13, 2009 23:21:11 GMT 3
Tophaf stirrede på ham med store øjne og nikkede så, meget svagt, meget langsomt. Hun havde kun mindet om sine forældre, og billederne var skræmmende og få. Hun havde mest af alt lyst til at flygte, men kunne ikke få sig selv til det. Hvad nu hvis han fulgte efter?! Gilvasa så efter Dore og grinede bredt. Hvis han gik i kamp ville hun blande sig, ellers ville hun kigge på. Hans mor og tante var meget sjove.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 13, 2009 23:24:57 GMT 3
Dore stod lidt og gloede. Så løb han let hen til sin mor. "Pas på blodtrykket!" mumlede han og klappede hende på skulderen. Som tak for kommentaren måtte han springe for at undgå en is klump. "Det var så lidt..." mumlede han og endte overfor Hat. "Jeg hader dig." sagde han og grinede.
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Oct 13, 2009 23:45:01 GMT 3
Movicth smilede. "Skulle jeg føle mig beæret?" bemærkede han smilende, og som Ryonell undgik han øjenkontakt, og så rundt, bare rundt, uden at se noget som helst. Han kunne ikke bedømme, om han havde lyst til at være her. V var på vej efter et andet krus øl, og satte sig ned igen. Han smilede, da han så mod isdronningen og to gamle damer, og besluttede sig for at nyde forstillingen.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 14, 2009 0:44:48 GMT 3
"Hvis du er glad for at du er den eneste jeg har fundet ud af at jeg kan lide, må du gerne være beæret," sagde Ryonell med et skuldertræk og så på de gamle damer, inden han så over på Eremi igen. Han havde rigtigt nok set efter dem, og var på vej derhen. "Goddag, Movicth," sagde han og nikkede til ham, inden han gik over ved siden af Ryonell. "Hvis de kommer i problemer er jeg bange for at jeg bliver nødt til at hjælpe," meddelte han Ryonell.
|
|
|
Post by Drhati Markartic on Oct 14, 2009 1:21:31 GMT 3
Drhati så irriteret på den hvidhårede idiot, og hævede et øjenbryn. "Ja du ser heller ikke for smart ud," sagde han surt og kritisk, kiggede på hawaiiskjorten. "Du burde slet ikke være med!" Drhati så hen mod Vanyrimora og rynkede panden. "Gider du ikke prikke til min kone, inden hun går bersærk?"
|
|
|
Post by Vanyrimora on Oct 14, 2009 1:28:17 GMT 3
"Du er til SÅDAN en stor hjælp, kære!" hvæste Vanyrimora, tog den nærmeste vase fra bordet og kastede den efter ham inden hun vendte sig mod de gamle igen. "Og jeg er ikke gravid." Så vidt hun vidste. Det var længe siden hun havde været i seng med sin mand, men der var stadig en lille, bitte mulighed. Hun sendte byger af is efter dem, hendes blik koldt og arrigt. Heltan trak sig fra Tophaf med bekymringen lysende ud af øjnene og så op på Ramoan. Han fik fundet sit smil frem igen. "Hvis du ikke passer på hende, dræber jeg dig," sagde han, klappede Tlagie på skulderen, vendte om på hælen og marcherede væk fra dem. Hun så lidt rundt og fandt frem til Shinee, og bestemte at han kunne vente til hun var færdig med den knægt hun havde med sig.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 14, 2009 12:14:03 GMT 3
Tildas ansigt var uforandret mens hun kastede en besværgelse over Van. "Isklumpeinde, desværre, du er gravid! Og tro mig, vi er sådan nogen der ved det inden man er mere end 4 uger henne!" Råbte Tilda ufortørnet og sendte Shin et kort og diskret blik. Både hende og Hilda havde kendt til Jr's eksistens lang tid før Shin selv.
|
|