|
Post by Sillena af Mithri on Oct 14, 2009 13:41:11 GMT 3
Sillena rynkede panden, og tog opmuntrende Jianes hånd i sine egne. "Du skal slet ikke være så bekymret, er Eremi typen der bliver hos den, som han ikke elsker?" Hun hævede et øjenbryn og så overbevisende på den anden. Hiion fandt frem til Drhati, men en hvidhåret mand stod vidst og snakkede med ham. "Halløj De herrer," hilste han muntert.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Oct 14, 2009 13:47:41 GMT 3
Hilda gnæggede begejstret og stoppede med at råbe. Hun frydede sig over hvordan det havde udviklet sig, og mange ville frygte hendes ondskabsfulde smil. "Nåh, Deres Kongelige Paddehat, det vidste du ikke, hva'?" sagde hun, stadig gnæggende og havde stokken parat til et nyt angreb, hvis det var nødvendigt. Aijou så på hende, og selvom hendes svage tristhed styrkede ham, blev han også selv trist. Mere trist end han normalt så ud. Han så væk og lukkede øjnene og lod hende trække sig afsted. "Det er unfair, Shinee," mumlede han svagt. "Jeg kan mærke dine følelser, og jeg kan ikke bare... Gå fra dig når du gør det mod mig."
|
|
|
Post by Shinee on Oct 14, 2009 13:59:26 GMT 3
"Jeg prøver at skjule det. Men jeg kan ikke bare vælge det, undskyld." Hun fik øje på Ryo og gik derover af. Tænkte lidt over grundet til at være her. "Aijou, du må altså gerne gå..." sukkede hun og flyttede blikket til englen. "Jeg klare mig. Tristhed eller ej." Hun smilede.
|
|
|
Post by Reshim Gyldenhov on Oct 14, 2009 14:07:17 GMT 3
Der var intet sted hvor der var plads til at Reshim kunne være ved bordene, og han stod længe og overvejede det mens han så op mod Vanyrimora. Han vidste ikke hvad han skulle mene om graviditet. Det var vel ligegyldigt. Men noget i dronningens ansigt sagde noget andet, og han regnede sig frem til grunden. Hun havde været kongen utro. Jiane så et øjeblik usikkert på Sillena, derefter på Eremi og nikkede. "Jo. Hvis han havde haft den mening at han ikke elskede mig var han flyttet ud af huset og givet mig mere arbejde end jeg ville kunne overkomme med vores ejendom. Selvom han sikkert ville give børnene et valg, også." Hun regnede ikke med at han ville have penge med. Penge betød forargende lidt for den mand, så rig som han havde gjort sig.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Oct 14, 2009 14:18:51 GMT 3
Ramoan så lidt efter Heltan, og videre ned på Tophaf. "Kom Toph," smilede han, og gik lidt videre ud til siden, hvor der ikke var så mange mennesker. Bess logrede lidt med halen, og fulgte efter dem. Halvenglen - i form af potteplante - ville have rynket panden, hvis han altså havde været i hans egen skikkelse. En gentleman, huh? Det var vist en lidt speciel dødsengel, kunne man sige. Interesserant.
|
|
|
Post by Tophaf-Licarna Rûssh on Oct 14, 2009 14:28:33 GMT 3
Tophaf nikkede og fulgte med, med blikket rettet mod Heltan. Han var skræmmende. Meget, meget skræmmende. Men han virkede også venlig. Hun så frem igen, og så at de var endt foran Reshim. Hun lagde nakken tilbage og spærrede øjnene op. Han var høøøj, stooor! Hun slap Ramoan, vendte rundt og sprintede ind mellem folk. For at kunne høre bedre efter gik Gilvasa op ved siden af Tilda. Hendes blik var på Dore, selvom hendes opmærksomhed var alle andre steder. Som på Hildas truende stok og de flyvende isklumper.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 14, 2009 14:33:05 GMT 3
Dore løftede et øjenbryn. "Undskyld mig, men er det ikke dig der er gået forkert? Dette bryllup består af hårde slagsbrøder og krigere og du kommer i lyserødt?" Han sendte Hiion et kort blik. "Goddag...." Ignorede manden. "Du er en konge... Til grin. Stop din kone inden min mor forbander hende til en sten..."
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Oct 14, 2009 14:39:10 GMT 3
Movicth trak på skulderen, lod være med at svare, og smilede venligt til Eremi. "Goddag," hilste han. Han fulgte deres blikke mod Tilda og Hilda, der var i 'kamp' mod Vanyrimora. "Tillykke med broren, Eremi," tilføjede han. V grinede lidt af showet, og fik øje på Shinee i mængden. Nu hvor man nævnte gravid, så... Han kunne ikke undertrykke et bredt grin. Måske skulle han vente med at sige det til hende, til vielsen var overstået. Hvis den da overhovedet fandt sted.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 14, 2009 14:46:48 GMT 3
Eremi nikkede blot og så over på Ryonell, der havde fået øje på Shinee. Et øjeblik tøvede hans lillebror, inden han gik hen og tog fat i hende som om Aijou ikke engang var der. Han mærkede dog skiftet i humøret, der for ham åbenbart var meget hurtigt. Hans blik blev mørkt, men han smilede stadig og skjulte det så godt han kunne. "Vi får sikkert ikke anden mulighed for at ordne det med disse folk," sagde han og så ud over folkene. "Vanyrimora er jo så dejligt distraheret lige nu." Eremi betragtede dem bare afslappet, og et meget lille smil tvang sig frem på hans ubevægelige ansigt.
|
|
|
Post by Tlagie on Oct 14, 2009 14:52:38 GMT 3
Tlagie stod lidt og flagrede uden at vide hvad hun skulle lave. Så fik hun øje på den mystisk potteplante og listede hen til den. "Ret dårlig forklædning. Er du ikke den der halvengel?" Spurgte hun og stod og smilede til den. Så idiotisk ud, talende med en potteplante... De andre gloede nok lidt...
|
|
|
Post by Drhati Markartic on Oct 14, 2009 15:00:30 GMT 3
Drhati så lidt skeptisk på de to gamle damer. "I har misforstået noget, er jeg bange for," sagde han overbevisende - man kunne jo altid være lidt naiv. Han sendte Dore et dræberblik, før han smuttede over til sin kone for at give hende lidt støtte, eller hvad det nu kunne blive til.
|
|
|
Post by Vanyrimora on Oct 14, 2009 15:11:08 GMT 3
Vanyrimora stirrede på de to gamle uden at have noget at sige. Det gik op for hende at de havde ret, og hun vidste hun skulle finde en healer hun kunne tvinge til at få hende af med barnet. Hun så hårdt på dem begge og så på sin mand. "Ja, nu kan du finde ud af at komme!" vrissede hun af ham. Hun kunne ikke vinde over de to gamle. De var hekse, og havde magi der var bedre end hendes. Heltan så endelig Shinee, men besluttede at det var bedst hvis han ventede. De var vidst på vej til at blive gift. Han kunne sige det efter de havde fået det overstået... Hans flakkende, grå øjne fik øje på noget, og han stivnede et øjeblik. Sillena... Han trak vejret dybt og så væk. Ind i væggen han trak sig hen til.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 14, 2009 15:18:56 GMT 3
Tilda grinede højt og længe. "Hilda, vi har vidst fanget en lille slange. Og den er ikke engang giftig." Hun grinede stadig og trak vejret dybt. Hun sendte sin søn et blik. "Gå dog tilbage til dine dame." vrissede hun og kiggede rundt. Så Shin og gnæggede for sig selv. Gange to, denne gang, tænkte hun og vidste samtidig hvem faren var. De spildte ikke tiden, det gjorde de ikke.
|
|
|
Post by Sillena af Mithri on Oct 14, 2009 15:28:27 GMT 3
Sillena smilede opmuntrende. "Se Jiane, ingen grund til bekymring, selvom det nok er en naturlig reaktion." Hun så lidt rundt. Hiion blev irriteret over at blive ignoreret. "Undskyld, jeg er her også," bemærkede han, og hævede et øjenbryn. Han var begyndt at blive tørstig.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Oct 14, 2009 15:35:50 GMT 3
"Hæhæhæ, nej, det ser det ud til. Folk overvurdere hende virkelig, hva'?" Hilda havde stadig det der smil, og selvom han var uden for hende rækkevidde langede hun ud efter Hiion og gokkede ham i hovedet. Selvom man kunne se at stokken ikke ramte, mærkede han alligevel slaget. "Ja, du er her sørme," gnæggede hun. Aijou så bare på hende, og fornemmede sin større indflydelse på Ryonell. Han så sig nødsaget til at gå med det samme, i hvert fald længere væk, og trak sig fri af Shinee. Han havde tænkt sig at blive. Andet kunne han ikke få sig selv til. Forhåbentligt... Eller, måske... Han regnede med at opsøge halvenglen senere. For at sige undskyld.
|
|