|
Post by Finadore on Oct 11, 2009 17:55:39 GMT 3
Dore krummede sig bare sammen over slaget og stønnede fortrydende. Han lagde armene om Gil og mumlede lavt beroligende. "bare hilda..." han mødte shins blik og skævede til hilda. Håbede bruden ville indse at han ikke var der frivilligt. "tag det roligt." smilede han og sukkede.
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Oct 11, 2009 21:57:38 GMT 3
V skyndte sig at finde en stol, måske i tilfælde af at der ikke skulle være nok, og så rundt på den underlige forsamling, der tilsyneladende alle sammen havde en eller anden forbindelse til brudeparret. De der var mest opmærksomhed omkring, var en eller anden provokerende fyr med armene rundt om... Tjah, noget der meget vel lignede et menneske, men som sikkert ikke var det, så Shinee, og den gamle dame med stokken. Movicth så lidt rundt efter Ryonell, og så ham sammen med Eremi, og han smilede ved synet af de to brødre. Det var svært at fatte, at den ene havde nægtet at se den anden på et tidspunkt. Han havde trukket ud til væggen.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 11, 2009 22:10:50 GMT 3
Eremi blev revet tilbage til virkeligheden ved lyden af Tildas, men nok allermest Hildas, skrål. "Åh nej, hva fanden laver de også her?!" mumlede han, og en følelse der mest mindede om frygt gled over hans øjne. Ryonell så forvirret på ham og så over mod Hilda, men på vejen fik han øje på Ramoan og nåede ikke længere end det. Først mærkede han had og raseri. Hvad fanden lavede den idiot her?! Gamle Ryonell tittede frem og lagde mærke til jorddæmonens udklædning. Et skadefro smil bredte sig hurtigt over hans ansigt, og han undertrykte sit grin.
|
|
|
Post by Tlagie on Oct 12, 2009 0:21:27 GMT 3
Tlagie brød døren op med et brag. "uuuuuuundskyyyyyyyyld..." råbte hun og smilede bredt. Fortsatte direkte ind i salen, til hun fik øje på nogen hun kendte. "hej heltan!" hun prikkede ham på skulderen.
|
|
|
Post by Drhati Markartic on Oct 12, 2009 12:24:02 GMT 3
Drhati så misbilligende på Tilda, og forsøgte at nedstirre hende lidt. "Faktisk er det her mit festtøj," svarede han, og selvom han meget gerne ville have droppet den høflige tone, kunne han ikke tvinge sin stemme over i et andet tonefald. Han så over på Ryonell. "Men nu må jeg virkelig g... Skride." At kigge på mørkedæmonen gjorde det lidt nemmere at lyde uhøflig, og han vendte ryggen til den irriterende dame. Han så over på Shinee med et højlydt suk. Sikken en elendig modtagelse af sine gæster, sådan havde han da ikke opdraget hende.
|
|
|
Post by Vanyrimora on Oct 12, 2009 12:34:30 GMT 3
Heltan havde fulgt Tildas ordre og var begyndt at smile, men det var ikke hans sædvanlige smil. Det var en dyrisk grimasse, en snerren. Han stirrede stadig på Vanyrimora, som stirrede tilbage, men da Tlagie kom så han over til på hende, og hans smil blev skævt. Han blinkede op til Vanyrimora, der lignede en der havde spist en sur citron efter det, og vendte sig mod vinddæmonen. "Hej, Tlagie," sagde han og hans pels lagde sig ned igen da han slappede af. "Jeg skulle egentligt finde Shinee, men..." Han så ud over mængden af folk. "Hun er forsvundet for mig." Vanyrimora rettede opmærksomheden mod Drhati og fik styr på sit ansigtsudtryk. "Tal pænt, kære," bad hun og så over på Tilda. Hendes blik var koldt igen. "Sådan en gammel kone skal da ikke være i stand til at få dig sådan ud af fatning. Og få tøj på!" Sikke en støtte til sin mand, måtte man sige.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 12, 2009 13:46:43 GMT 3
Tilda stod lidt i vildrede. Hjælpe sin søn eller slå den forbandede halvgamle kvinde i hovedet. Hun valgte en mellem løsning. "frøken jeg-tror-alle-gør-som-jeg-siger-og-jeg-forsøger-at-skjule-rynker, nu skal jeg hjælpe dig." Til greb fat i vans kinder og trak mundvigerne opad. "sååååådan. Smil!" "shin, det min søn, han har fortrudt alt han gjorde i fortiden og kommer med fred!" råbte hun så bragende igennem lokalet, så alle kunne høre det.
|
|
|
Post by Sillena af Mithri on Oct 12, 2009 13:55:27 GMT 3
Sillenas mavemuskler ville nok være ømme imorgen, af at forkæmpe latter resten af aftenen, og vendte sig mod Jiane, der var kommet over til dem. "Hej," lo hun, for hun kunne ærlig talt ikke lade være. "Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal synes om det her." Hiion havde forladt dem, i et forsøg på at ønske tillykke til brudeparret, eller svigerfar og svigermor, for at være lidt formel.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Oct 12, 2009 14:09:06 GMT 3
"Shinee, nu skal du jo være sød ved min lille Dore-pusser," sagde Hilda og gokkede ham endnu en gang i hovedet, bare for at være sikker på at han havde mærket det første gang. Hun så på Gilvasa og så på sin søster. "TIIIILDAA, du har ikke sagt pusser har fået en kæreste!" råbte hun og prikkede varulven på brystet med stokken. Hun lavede en bevægelse ned på sin blondekjole for Shinee. "Og jeg havde faktisk lavet sådan en har til mit Ninja-pus, men Tilda ville ikke lade ham få den på!" Hun så op mod Tilda igen, og fik øje på noget sort hår hun ikke havde set længe. "Eremi!" hvinede hun og løb igen gennem mylderet som den lille dame hun var og gav ham et gok i baghovedet. "HVOR VOVER DU IKKE AT BESØGE OS, KNÆGT!" skældte hun, men tog sig i det og tog fat i hans kind, som man gør med en baby. "Hvor har du dog klaret dig godt!" sagde hun stolt, som en mor til sin søn. Kerai så fortsat rundt på folkene og mærkede pludselig noget. Der var en engel i blandt dem. Nej, ikke en engel, men en, der var i familie med en engel. Han trak langt over til væggen for at forhindre sig i at gøre noget dumt. Han slog engle ihjel som arbejde. Han burde forsvinde inden han ødelagde brylluppet mere end det var ved at blive.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 12, 2009 14:22:09 GMT 3
Shin så ud til at forsøge, virke prøve at styre sig. Dore så virkelig anderledes ud... Og med Tilda som mor, havde han helt sikkert lidt samvigtighed. Hendes øjne var vrede og lyste mørkt. Hun strøg kjolen igen og igen, som om den grønne farve beroligede hende. Kjolen fremhævede desuden både hår og øjne. "jeg... Vil prøve... At overse dig. Men slår du nogen ihjel er du død." hun drejede om på hælen og trak vejret dybt. Fik øje på en skikkelse. "Aijou," smilede hun så.
|
|
|
Post by Reshim Gyldenhov on Oct 12, 2009 14:30:32 GMT 3
Reshim betragtede Vanyrimora og den fremmede, gamle dame, og kunne ikke lade være med at smile. Hun havde gjort livet surt, ikke kun for ham selv, men også for mange andre. Hvis en glad gammel dame og en... Han så på Hilda, der ikke kunne andet end at være sammen med den anden gamle. En overstadig gammel dame kunne sætte dronningen på plads, så var det godt. Jiane smilede til Sillena og så over på Eremi. "Min mand har glemt mig." I netop det øjeblik kom Hilda flyvende hen til ham. "Og har travlt med... fremmede... gamle... damer." Hun kunne ikke lade være med at stirre. Det måtte så være Hilda. Hun grinede lidt for sig selv og så på Sillena igen.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Oct 12, 2009 14:34:46 GMT 3
Halvenglen gik efter den trykkede stemning han opfangede, og fik øje på en sorthåret, bleg mand, der havde trukket sig lidt væk. Shinee havde opsøgt ham. Halvenglen smilede, og den limegrønne kappe bølgede bag ham, da han nærmede sig. "Vær hilset I to. Forstyrrer jeg?" Ramoan skulede ondt over mod Ryonell, før han så på Tophaf igen. "Du holder bare lav profil, så skal det nok gå," opmuntrede han smilende.
|
|
|
Post by Tophaf-Licarna Rûssh on Oct 12, 2009 14:43:57 GMT 3
Tophaf smilede og så rundt på de mange fremmede mennesker. Hvis ikke Ramoan havde været der og Bess havde holdt sig ved hendes side var hun allerede flygtet et eller andet sted hen. Væk. Hvor der ikke var mange mærkelige mennesker. Gil slog ud efter Hilda da stokken plantede sig på hendes bryst, men til hendes held så den gamle dame det ikke. Hun vendte sig om og surmulede til Dore. "Tante," sagde hun og spidsede munden irriteret. Så lyste hun op. "Men jeg ville gerne se dig i kjole!" Hun grinede og gik videre, og på en eller anden måde lykkedes det hende at falde i sin kjole, selvom den gik hende til over knæene.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 12, 2009 15:01:45 GMT 3
Dore løftede et øjenbryn. Han ville aldrig i føre sig en kjole, end ikke hvis Gil sagde det. Regnede han med. Hawaii skjorte var skræmmende nok. Men han var taknemmelig for Shins reaktion, så han ikke risikerede Gil's liv. Han gik forsigtigt efter Gil og greb hendes arm da hun faldt. Og fik så øje på Reshim. Kentauren. Et svagt smil glødede på Dore's ansigt og han gik hen til denne. "Længe siden..."
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Oct 13, 2009 18:12:10 GMT 3
V stødte på noget med foden under bordet, og løftede dugen, for at se hvad det var. Et stort grin bredte sig, da han så øllet som en slags tag-selv, og han kiggede rundt, for at sikre sig, at andre ikke havde fundet det endnu. Han fandt et krus, og tappede fra en liggende øltønde, før han rejste sig, og gik lidt rundt mellem alle andre, fuldstændig diskret. Movicth smilede, og trak sig ud mod væggen, da han foretrak og se, hvad der forgik. Han betragtede alle de væsener, der gik rundt iblandt ham, og undrede sig over, hvordan han kunne være med.
|
|