|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 13, 2009 18:19:39 GMT 3
Ryonell stirrede kun på Hilda og Eremi et øjeblik inden han greb ind og forsøgte at få Hilda væk. Eremi stoppede ham dog og så på ham med et udtryksløst ansigtsudtryk. "Nej nej, Ryo, det er okay," lovede han og slap selv sin kind fri at Hildas greb og tog hendes hånd mellem sine hænder. Han bukkede stift. "Jeg undskylder at jeg ikke har kunnet finde tid til at komme på besøg," sagde han. "Jeg ville have nydt at have se jer igen, men jeg har så meget arbejde." Han var så underligt høflig. Ryonell trak sig hurtigt væk fra ham og skar ansigt i mishag. Han hadede de to gamle damer. Han fik øje på Movicth og trak over til ham og stilte sig ved hans side uden et ord.
|
|
|
Post by Tlagie on Oct 13, 2009 18:25:10 GMT 3
"Åh... Bruden. Hun er.. derovre et eller andet sted." Tlagie grinede og klappede ham på kinden. "Det er godt at se dig igen." Hun smilede skævt, og gik videre for at finde nogen hun kendte. Knækkede af grin ved synet af Ramoan. "Hej," udbrød hun og fnisede. "Mit navn er Tlagie. Hyggeligt at møde dig." hun så ud til at more sig, men på en venlig måde. Hun hånede ham ikke på nogen måde. Rakte hånden frem mod ham.
|
|
|
Post by Drhati Markartic on Oct 13, 2009 18:29:19 GMT 3
Drhati så helt trist ud, da han fik besked på at skifte tøj, og luntede op af trapperne igen, med skuldrende trukket helt op til ørerne. Lidt efter kom han ned igen i lyserødt jakkesæt, og en smart, pink butterfly, som hans skrædder havde insisteret på var fantastisk smart. Han elskede ellers den blå pyjamas.
|
|
|
Post by Vanyrimora on Oct 13, 2009 18:38:49 GMT 3
Vanyrimora stirrede på Tilda, og hendes øjne var så isnende som altid. "Slip mig," hvislede hun og trak sig væk. Is kom ud af intetheden og samlede sig omkring Tilda, satte sig fast på hende og frossede hende ned. "Jeg har ingen rynker, og jeg får ingen rynker, din... din..." Hun kunne ikke finde ord for det. Heltan så efter Tlagie og spærrede øjnene op af overraskelse. Ikke over Ramoans kostume, men over ham selv. "Det var ham jeg hjalp med... Den Hvide Drage..." mumlede han. Han gled op efter Tlagie efter at have tænkt et stykke tid og stilte sig foran jorddæmonen. "Du skylder mig en tjeneste," meddelte han. "Jeg har haft problemer på grund af dig."
|
|
|
Post by Shinee on Oct 13, 2009 18:44:07 GMT 3
Tilda var frosset til hvor hun stod. Hun spekulerede kort og kaldte så via søster kontakt i blodet på Hilda. "Den heks til dronning frøs mig fast Hilda! Jeg siger dig, INGEN manere! -gider du hjælpe mig fri?" Tilda smilede svagt, men hendes spyt var også frosset til is. Hun kunne ikke bevæge sig ud af stedet.
|
|
|
Post by Sillena af Mithri on Oct 13, 2009 18:55:08 GMT 3
"Åh Jiane, han kommer her så sjældent, og han ser ud til at... More sig nogenlunde," smilede Sillena opmuntrende. Hun så lidt rundt, for at se, hvem der ellers var med, og fik øje på den, hun sidst havde ventet at se. Midaneren stod og snakkede med nogle andre, men det var helt sikkert ham, og hendes blik flygtede hurtigt væk. Tænk på noget andet, tænk på noget andet. Hiion så lidt overrasket mod Tilda, og besluttede sig for, at isdronningen bestemt ikke var i snakkehumør. Så han gik i stedet over mod kongen, da brudeparret så lidt optagede ud.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Oct 13, 2009 19:06:25 GMT 3
"Du er altid så høflig!" sagde Hilda begejstret og rakte op efter hans hoved da hun hørte Tilda, og hun så op mod Vanyrimora og kogte. Hun svang sin stok, og alle, bortset fra Tilda, der stod mellem hende og væggen bag dronningen blev blæst omkuld. "HVOR VOVER SÅDAN EN KÆLLING SOM DIG AT FRYSE MIN SØSTER NED, DIN SKIDE PROSTISTRUEREDE SLAVETØS!" råbte hun og svang stokken over hovedet og ned igen, og Tilda begyndte at blive varm igen. Aijou stod heldigvis bagved Tilda, og han så fra Shinee til halvenglen med et næsten vildt blik i sine øjne. Han ignorerede Hildas raseri, selvom det var en af de følelser han kunne bruge til noget. "Hvordan... Hvordan kan du dog... invitere mig og ham?" spurgte han Shinee og knyttede hånden. Han var meget tæt på at trække sværdet og kappe hovedet af den ukendte.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 13, 2009 19:10:20 GMT 3
"Jeg var overhovedet ikke sikker på at nogen af jer kom.." sagde Shin og skulede. "Han truede med at komme alligevel så havde jeg noget valg? nej. tak. Men jeg ville gerne have dig med så jeg valgte at løbe risikoen." Hun smilede bredt og klappede ham på kinden. Som altid næsten upåvirket af hans... evner. "Ingen hugger hovedet af nogen i dag. Be be!" udbrød hun så og så bedende fra den ene til den anden.
|
|
|
Post by Reshim Gyldenhov on Oct 13, 2009 19:45:48 GMT 3
Reshim var en af de der blev væltet omkuld af Hilda og rejste sig vaklende op igen. Han så på Dore, meget fortumlet, og huskede ham så. Et lille, forsigtigt smil bredte sig på hans ansigt mens han nikkede i genkendelse. "Længe siden." "Han er... gommens bror. Du ved, ham som..." Jiane tøvede en smule og kiggede på sig mand, der stod afslappet og betragtede Hilda gå amok på dronningen. "Du kender noget af historien... Jeg har aldrig været i stand til at få ham til at smile i mere end et halvt minut, og så kommer Ryonell ind i det hele, og Eremi laver ikke andet end at smile når han er sammen med ham..."
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Oct 13, 2009 19:50:59 GMT 3
Ramoan skulede til Tlagie, men tog alligevel hendes hånd, og hilste venligt. Han vendte sig mod midaneren, som han ikke lige havde regnet med at se her, og hans irritation voksede gradvist. "Har du en speciel tjeneste i tankerne, eller kommer du bare herhen for at trampe lidt mere på mit humør?" Snerrede han. Halvenglen smilede udglattende, og modstod hadet til den anden. "Selvfølgelig, det er en glædens dag! Jeg skal nok prøve, at lade være med at dræbe ham." Han lagde hovedet på skrå.
|
|
|
Post by Tophaf-Licarna Rûssh on Oct 13, 2009 19:56:05 GMT 3
Tophaf hvinede da hun så Heltan og gemte sig bag Ramoan. Hun lukkede øjnene. Tlagie var ikke noget problem, ikke et stort problem, men Tlagie var menneske. Hun havde godt fat i Ramoan og søgte efter et sted at flygte hen. Gilvasa og Dore blev også svunget afsted, og varulven så på Hilda med store øjne. "Du har en stærk tante," sagde hun og så på Dore igen, inden hun flyttede blikket til Reshin. "Og du er en stor kentaur." Som om han ikke selv var klar over det.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 13, 2009 20:31:35 GMT 3
Dore trak på skulderne og rejste sig igen. "Hun er lige så irriterende som hun er stærk... Men ingen fryser min mor til is og slipper godt fra det..." Mumlede han og klappede Reshim på skulderen. Vandrede med lange skridt ind og stod klar til at gribe sin mor, da hun var tøet op.
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Oct 13, 2009 20:36:06 GMT 3
V var tæt på at blive væltet omkuld af Hilda, hvis han havde stået tre skridt tættere på, og han sukkede lettet, over at øllet stadig var i sikkerhed. Han var begyndt at blive fandens afhængig af de stads. Movicth så på Ryonell med et svagt smil, og et stik af had. "Jeg har vist ikke fået sagt tillykke endnu, Ryonell. Det er måske lidt tidligt, men jeg tror, det bliver den eneste chance jeg får i det her galehus."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 13, 2009 20:47:31 GMT 3
"Jeg ved ikke engang om jeg bliver gift i det her... ja, galehus," sagde Ryonell og så rundt på de tilstedeværende. "Jeg kender så godt som ingen her og har ikke inviteret andre end dig." Han fik øje på Shinee, der stod og snakkede med halvenglen og en lille fyr han ikke kendte. De så noget anstrengte ud. Eremi så bare efter Hilda og overvejede om han skulle hjælpe med at få dronningen ned med nakken - noget han ville nyde - men han ville bare komme i problemer. Intet mørke. Fandens.
|
|
|
Post by Tlagie on Oct 13, 2009 20:54:25 GMT 3
Tlagie smilede stadig og lænede sig til siden. Ignorede totalt deres diskution. "Davs med dig!" sagde hun til Toph og bed sig kort i læben. Hendes rolige, glade sig smittede og hun grinede svagt. "Hvad hedder du så?" Spurgte hun og så ud til at ville hoppe på stedet af spænding. Med den fine kjole på.
|
|