|
Post by Shinee on Oct 29, 2009 18:57:14 GMT 3
Shinee grinede bredt og tog Ryonells hånd. Trak ham med hen til dansen og strøg ham på kinden. "Vel er det så! Det ved du godt. Nu skal vi danse!" Hun grinede skævt og kiggede op på ham. Hun var fuld, det hele slingrede men hun var endnu ikke oppe og danse på bordene endnu.
|
|
|
Post by Drhati Markartic on Oct 29, 2009 19:38:45 GMT 3
Drhati skreg igennem, krympede sig i smerter. "Vil du ikke... Vil du ikke godt.. Dræbe mig nu?" Gispede han, da hans blik flød ud for ham, imens han prøvede at fastholde hendes skikkelse. Det gik ikke, det hele blev tåget, hans tanker blev endnu mere usammenhængende, som smerten jog igennem ham.
|
|
|
Post by Vanyrimora on Oct 29, 2009 21:01:15 GMT 3
Et suk undslap hende, og hun rystede på hovedet. "Hvad er der sjov ved det?" Hendes øjne blev pludselig ømme. "Men måske skulle jeg..." Hun lo pludselig, igen begejstret og glad. "Nej, jeg skulle ej. Kære, ved du hvad?" sagde hun, og hendes hoved lagde sig på skrå da hele hans ben frøs til is. Det kunne måske være en lettelse. Så forsvandt dén smerte i det mindste. "Kean er forsvundet. Jeg tror Shinee tog ham." Det var en gammel nyhed, og hun vidste ikke om hun skulle være glad for at komme af med det forhadte barn. "Ja, det har jeg underligt nok selv opdaget," sagde Heltan til Ramoan og undgik at se op på hende. Hun ville nok bare blive bange. "Hun er ikke glad for for mange fremmede. Jeg undre mig ikke." Det kunne være en beskyldning om at Ramoan mishandlede hende, men det var det ikke.
|
|
|
Post by Shinee on Nov 1, 2009 12:20:57 GMT 3
"Hovedpine drik til alle, til imorgen altså." Tilda grinede til Hiion og sendte sin søster et dræberblik. "Hilda, behøver jeg nævne hvad der skete sidste gang du fik sådan en idé?" Et bredt og ondt smil bredte sig på hendes ansigt. "Du kender mig for godt til at gøre sådan noget."
|
|
|
Post by Sillena af Mithri on Nov 1, 2009 16:05:32 GMT 3
"Kan jeg få noget af det der stads med hjem?" Spurgte Hiion, og prikkede Tilda på skulderen. Det så grønt og giftigt ud, men det skulle nok virke. Sillena smilede. "Hej Tlagie," hilste hun. "Har I heller ikke noget at lave?" Hun lænede sig op af væggen, og så fra kentuaren til dæmonen, der havde valgt at stille sig på en stol.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Nov 1, 2009 16:20:12 GMT 3
"Men Bullerbæ," sagde Hilda og slog Hiion på hovedet, "du kunne da i det mindste leeege at du festede med os andre." Hun så rundt og fik øje på Ramoan, og et bredt grin bredte sig på hendes ansigt. "Jeg har fundet en jeg skal drikke så fuld at han vil kysse mig! Kommer du ikke med, Bullerbæ?!" Hun dansede over mod jorddæmonen og havde fat i Tilda. "Du passer på gryden!" fortsatte hun og svang stokken mod Hiion, så han pludselig stod og rørte i den. Aijou trak sig væk fra dem og rystede på hovedet. Han var ikke fuld nok til at danse endnu. Han havde kun andet krus i hånden, og det var næsten fuldt. "Jeg har ikke lyst til at danse." Det var kun svag modstand han kunne mønstre.
|
|
|
Post by Tlagie on Nov 1, 2009 21:08:02 GMT 3
"Ej, vi kunne såmænd blande os i folkedansen, men jeg tror ikke det ville være en god idé." Tlagie gnæggede og trak på skulderne. "Meget risikabelt, synes jeg." Hun kiggede op på Reshim. "Ved jeg hvad du hedder?" spurgte hun så og så dejligt forvildet ud.
|
|
|
Post by Reshim Gyldenhov on Nov 1, 2009 21:16:19 GMT 3
"Det ved jeg ikke," sagde Reshim og grinede halvfjoget. "Jeg hedder Reshim. Hvad hedder I?" Han ville ikke kunne huske det i morgen. Han så ned af Tlagies krop. "Du er meget flot," mumlede han og smilede skævt. Han ville ikke op at stå. Jiane så sig stadig om og sippede til sit krus. Hun rejste sig efter lidt tid og gik over til Tlagie og Sillena, nogen hun kendte. "Hej," sagde hun, stadig i dårligt humør.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Nov 1, 2009 22:18:30 GMT 3
Ramoan så lidt skræmt over mod Hilda, og besluttede sig for at flygte. Han så lidt rundt, og tilbage til Heltan. "Hjælp mig lidt her, vi skal ude og danse!" Han greb fat om håndleddet på midaneren, og trak ham med over til folkedansen. Halvenglen sukkede af Aijou. "Kom nu, så skyller vi et krus mere ned, og så ud og danse! Alle er ude og danse lige nu, du kan ikke bare sådan skille dig ud!"
|
|
|
Post by Tophaf-Licarna Rûssh on Nov 1, 2009 22:45:56 GMT 3
Tophaf klagede sig igen da han blev trukket væk, og så ned på hunden under sig. Hvorfor gjorde Bess ikke noget?! Hun så op igen og prøvede at holde mund for ikke at tiltrække sig opmærksomhed. Gilvasa grinede. "JA!" sagde Gilvasa og hoppede rundt om ham som om hun dansede, ude af takt til... de andres takt. Hun lod dog til at nyde livet meget.
|
|
|
Post by Finadore on Nov 2, 2009 16:54:04 GMT 3
Dore grinede, greb hendes hånd og gav sig til at hoppe med hende. Hans væsen var forandret fra normalt, hvor han ikke kunne finde på at tage et enkelt danse trin. Nu dansede rundt og smilede bredt til alle. "Du er da god til at danse!"
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Nov 2, 2009 19:20:10 GMT 3
"Okay, okay, vi dropper dansen! Kom så din kedelige adelsmand!" V fnyste kort, og gik ned mod bordene. "Manden havde jo tydeligvis heller ikke rytme alligevel." Han tappede et krus øl, og stak det i hånden på Eremi. Movicth sukkede. Lede heks. Kunne kongen da ikke bare dø nu!?
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Nov 2, 2009 19:30:44 GMT 3
"Det lugter af pis," meddelte Eremi inden han bældede det første øl. I forhold til at han nægtede at drikke var han meget god til det, selvom han kunne mærke han var ved at kaste op i ubehag. "Og det smager af lort," fortsatte han da han igen var fri af kruset. Der var kun en lille sjat tilbage, som han også hurtigt fik ned. I det mindste var Ryonell bedre til at danse og meget mere fortrolig med det, og han var også lige ved at være fuld nok til at nyde det. "Fart er ikke alt," sagde han igen inden han svang sin kone rundt.
|
|
|
Post by Shinee on Nov 2, 2009 19:59:04 GMT 3
Hun grinede og dansede videre. "Jeg har ret! Indse det!" Hun undgik -fantastisk nok- at falde omkuld da hun snurrede rundt, i stedet endte hun med at trække Ryo med rundt. "Kom nu skat! Dans!" hun dansede og smilede varmt. "Fart er nok." Gentog hun og kyssede ham kort. "Du er god til at danse!"
|
|
|
Post by Drhati Markartic on Nov 2, 2009 20:17:05 GMT 3
Drhati stønnede i smerte, og kunne mærke, at han ikke længere kunne tænke på andet, end hvor ondt det gjorde. Der begyndt at vise sig sorte prikker for hans øjne, hans hoved snurrede rundt, og pludselig gled han bare ud af bevidsthed.
|
|