|
Post by Movicth Fengar on Oct 25, 2009 21:39:45 GMT 3
"Hey Eremi, kom og dans!" udbrød V pludselig, og kom nærmest styrtende over mod en af de mange mørkedæmoner, der var med til det her bryllup. Han trak ham begejstret med ud på dansegulvet. Movicth stirrede på isdronningen. Det var jo direkte ondskab, hvad havde hun gang i!? Men han var kommet forsent, kongen ville dø uanset hvad, så der var ingen at redde.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 25, 2009 21:45:15 GMT 3
Eremi 'kom til' at skubber til Tildas krus da V trak ham op, og han rynkede utilfredst på næsen af ham. "Du ved godt jeg kan huske dig, ikke?" sagde han til den tydeligt berusede mand uden at forsøge at komme fri. Ryonell knurrede. "Jeg er ikke misunderlig," hævdede han, men fik munden lukket da han ikke kunne følge det sorte sværds bevægelse til og fra halvenglens hals. Han brummede irriteret. "Fart er ikke alt," bestemte han sig så for.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 25, 2009 21:56:05 GMT 3
Shin smilede lidt bredere. "Imponerende. Han er virkelig bedre end dig, Ryo." Hun satte hænderne i siden og måtte indrømme at Aijou var bedre end hun havde forestillet sig. "Og du er slet ikke misunderlig? eller jeaslou?" Hun kiggede op på Ryo og løftede et øjenbryn. "Er du nu helt sikker? Fart er jo nok."
|
|
|
Post by Drhati Markartic on Oct 25, 2009 22:00:37 GMT 3
Drhati skreg af smerte, da isen borede sig ind i hans raske ben, og han trak sig - hvis muligt - mere krampagtigt sammen. "Vanyrimora, du kan da ikke..." Hans øjne var fyldt af den forvirring, hans hjerne forsøgte at fatte, dog uden held. "Jeg elsker dig jo!" Og kærlighed ville blive hans undergang.
|
|
|
Post by Vanyrimora on Oct 25, 2009 22:14:56 GMT 3
"Og jeg elskede dig, kære," sagde hun, hviskende af egen personlig, sadistisk glæde over hans smerte. "Jeg elskede dig højere end jeg elskede nogen andre. Men du står i vejen for mig nu, og jeg kan ikke elske dig." Hun smilede, og endnu et stykke is gennemborede hans krop. Heltan så på Ramoan, og derefter bekymret op på Tophaf. "Jeg holder øje med hende. Hun er helt alene deroppe, mens du sidder hernede og drikker."
|
|
|
Post by Shinee on Oct 25, 2009 22:28:56 GMT 3
Tilda kiggede rundt og sukkede dybt. Alle havde godt gang i festen. Hvor dejligt. "God idé!" udbrød hun over en tanke hun pludselig fik. Det var vigtigt. Hun skulle igang med hendes drik mod tømmermænd! Hendes smil blev bredt mens hun gik hen til det eneste ildsted, pludselig med en halvstor gryde i hånden.
|
|
|
Post by Sillena af Mithri on Oct 26, 2009 18:10:26 GMT 3
Hiion sukkede, og gik over til Tilda. "Hvad laver du?" spurgte han og hævede et øjenbryn. Han havde ikke lyst til mere øl, han ville bare prøve og tage det stille og roligt. Og måske komme til at spilde udover Eremi bagefter. Og måske komme til at hente sit sværd, og dræbe Ryonell. Man kunne jo aldrig vide. Sillena rejste sig, og gik over til Reshim i hjørnet, der så ud til at have trukket sig lidt tilbage. "Hej," hilste hun venligt. Man snakkede vel med nogle til et bryllup, og hun kunne ikke se Tlagie eller Jiane nogle steder.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Oct 26, 2009 19:30:33 GMT 3
Hilda grinede af folk uden og søgte efter nye stokkemål, men fandt ingen af interesse, så hun dansede over til sin søster med to krus i hånden. "Du SKAL drikke, Tilda! Eller jeg kalder dig... BULLERBÆ resten af vores liv!" Aijou så på halvenglen et øjeblik, og så så væk. "Du ville ikke være i stand til det," mumlede han til ham.
|
|
|
Post by Tlagie on Oct 27, 2009 19:39:21 GMT 3
Tlagie rejste sig igen, sprang op og vendte sig om i endnu et spring. Sil og Reshim stod sørme i hjørnet, hvaeh? Hun trak på skulderne, regnede ikke med at det var privat samtale og tog fat i en stol. Trak den hen over gulvet, skramlende og larmende. "Hello!" Hilste hun og kravlede op på stolen. Nu var det fair højde, hun var kun en halv meter fra at være lige så høj som Reshim.
|
|
|
Post by Reshim Gyldenhov on Oct 28, 2009 0:43:11 GMT 3
"Hej," sagde Reshim og følte sig ikke sikker på om han skulle være begejstret eller irriteret over at de kom og snakkede med ham. Han fremtvang et smil, og forsøgte at komme op at stå igen, dog droppede han det meget hurtigt igen, hans ben usikre over beruselsen. Han lagde sig ned og lukkede øjnene.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Oct 28, 2009 21:56:58 GMT 3
"Og resten af forsamlingen er grunden til, at hun ikke vil komme ned. Hun er... Ret sky." Ramoan underdrev, måske endda en hel del. Hun skulle bare få et glimt af nogle, og hun var strøget videre på nul komma fem. Han så irriteret på midaneren. "Du kan i hvert fald heller ikke få hende ned!" Halvenglen sukkede opgivende. "Jaja," muggede han, og så lidt rundt. "Skal vi ikke starte en folkedans?" Han så begejstret på dødsenglen, som om det var den mest fantastiske ide nogensinde.
|
|
|
Post by Tophaf-Licarna Rûssh on Oct 28, 2009 22:49:15 GMT 3
Tophaf så ned på dem og hvæste at Heltan, selvom alt ved ham sagde ufjendtlig. Han kendte deres kropssprog, selvom han mest brugte menneskenes form. Det fik hende til at føle sig mere sikker, men alligevel ikke. Han var midaner, nåh! Gilvasa hørt hvad halvenglen sagde, 'folkedans', og selvom ordet var hende fuldkommen fremmed, så blev hun begejstret ved det spændende ord. Hun dansede omkring Dore. "Doooore, skal vi ikke folkedanse?"
|
|
|
Post by Finadore on Oct 28, 2009 23:01:19 GMT 3
Dore grinede bredt og tog hende under armen. "Joh, lad os danse dolkefans!.. Øh, folkedans." Han så forvirret ud og grinede så igen. "Unge, smukke Gil, vil du danse?" Han trak sig lidt væk og bukkede overraskede elegant, i forhold til hans tilstand.
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Oct 29, 2009 17:15:33 GMT 3
"Pokkers," grinede V muntert. "Folk er ellers gode til at glemme mig, men sådan et klogt hoved som dig kan man vel heller ikke forlange, skal kunne glemme det hele." Han klappede Eremi på hovedet, og trak ham med over til folkedansen. "Kom så Eremi, så skal hofterne vrikkes!" Movicth var blevet mere og mere vantro. Hvad gik der af det kvindemenneske!? Kunne hun for pokker ikke bare dræbe staklen i det mindste?
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 29, 2009 17:25:53 GMT 3
Eremi gjorde første forsøg på at komme fri da de forsøgte at få ham med til folkedansen, og nåede frem til at han hellere ville sidde og drikke end at danse med disse folk. Han så koldt på V. "Hvis du slipper mig går jeg ned og drikker et krus øl," lovede han, hvilket var et meget stort offer for ham. Ryonell fnøs. "Vel er fart ej," insisterede han surt og skulede til Aijou og Shinee. Han var for sur til at lægge mærke til sin brors problemer.
|
|