|
Post by Tophaf-Licarna Rûssh on Oct 24, 2009 0:13:33 GMT 3
Tophaf var begyndt at blive træt, det var hårdt at være bange hele tiden, og selvom hun kæmpede for at holde sig vågen begyndte det hele at flyde ud, blive tåget og usammenhængende. De var jo bare ved bordet og larmede og råbte. Gilvasa betragtede Aijou for mindre end et øjeblik og begyndte så at grine. "HAHA, hvor er du dog sjov, bette!" sagde hun og hoppede rundt, for beruset og umoden til at kunne se hvor alvorlig han faktisk var.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 24, 2009 0:46:10 GMT 3
"Du overgår mig..." Dore bukkede hovedet og nikkede så. Greb fat i Gil og snurrede rundt med hende. "Er han sjov? Mystisk. Hvad mener du?" Spurgte han og så en smule forvirret og ikke særlig glad. Munter men ikke særlig glad. "Han er slet ikke sjov."
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Oct 24, 2009 0:54:16 GMT 3
V tog det lidt let, efter et par krus øl mere. "Argh, så slemt er det vel ikke! Du skal bare se, Døren giver dig et kram, og så er du glad og tilpas imorgen igen," bemærkede han opmuntrende til Aijou, og gabte kort. Movicth gjorde store øjne, da han kom endnu nærmere. Det kunne meget vel ligne en kongelig vogn, og meget vel være is på hjulene. Hvilket betød at isdronningen havde gang i et eller andet.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 24, 2009 1:02:53 GMT 3
Ryonell skumlede af Aijou og fnøs så. "Som om den bette splejs kunne noget OVERHOVEDET," sagde han, og der var en stædig tone i hans stemme der fik ham til var virke barnlig og umoden. Eremi sagde bare og forsøgte ikke at gå over og fylde et nyt krus op. Al øllen var kommet ud af hans, så han havde ikke noget at drikke... og det var jo slet ikke en del af hans plan. Han betragtede Aijou uinteresseret mens denne talte og vendte så opmærksomheden mod andre.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 24, 2009 10:51:27 GMT 3
Shinee tænkte sig om og var ikke overrasket. Men hvorfor havde Aijou så ikke dræbt hende..? hun var ligeglad. Imponeret... Gik over til Ryo og klappede ham i baghovedet. "Er du misundelig?" drillede hun og smilede bredt til Aijou. "Du er stærkere end min mand. Ikke at der skal så meget til..." fnisede hun.
|
|
|
Post by Drhati Markartic on Oct 24, 2009 11:53:00 GMT 3
"Nej det mener du da i.." Vognen kørte galt, og han blev kastet rundt. Smerten mødte ham alle steder, og da vognen igen gik i stå, lå han på jorden med vidt opspærrede øjne og gispede efter vejret. Han havde det som om, at hver en lille del af hans krop var hårdt kvæstet. "Vanyrimora.. Hvad..." Hans stemme lød tåget og forvirret, som om han ikke kunne opfatte, hvad der lige var sket.
|
|
|
Post by Vanyrimora on Oct 24, 2009 12:41:53 GMT 3
Vanyrimora rejste sig op fra midten af rodet og smilede begejstret til kongen. "Jeg er bare blevet træt af dig, skat," sagde hun og smilede. "Jeg ved at jeg har elsket dig... engang. Men... Ikke længere. Og du ved..." Hun gik hen til ham og formede en nål af is og lod den gennembore hans mest raske ben. "Jeg var sammen med vampyren. Han er langt bedre end du i sengen." Langsom død, langsom, smertefuld død... Hun så ud til at nyde det alt for meget. Heltan koncentrerede sig ikke om dem længere. Han så væk, og hans hale fejede irriteret over stolen. Den lille midaner lå deroppe og var helt alene. Hun sov, og var helt alene, tydeligvis skræmt. Shinee var gået over til sig selv, sin egen mand, så det var ligegyldigt nu. Han gik langsomt over mod Tophaf, og sørgede for at larme så hun kunne høre at han kom derover.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 24, 2009 12:54:30 GMT 3
Tilda kiggede rundt og fik øje på Ere. Gnækkede lavt og gik hen til ham. "Nåh! Hvordan går det?" spurgte hun og rakte ham et nyt krus. "Drik!" ikke et spørgsmål eller en opfordring. Mere en komando. Hun grinede højt og man skulle tro at hun også havde drukket.
|
|
|
Post by Sillena af Mithri on Oct 24, 2009 18:21:01 GMT 3
Hiion rullede øjne. Ligesom Ryonell syntes, mente han også, at det var fuldstændig usandsynligt, at sådan en lille splejs kunne dræbe så mange. Det var jo direkte... Latterligt. "Det har jeg virkelig svært ved at forholde mig til." Sillena grinede lidt til Gilvasa, og ventede på en eller anden sen form for aprilsnar fra dødsenglen. "Hvad er det egentlig for et emne vi har gang i overhovedet?"
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Oct 24, 2009 18:33:52 GMT 3
Hilda sukkede, irriteret og fuld, og søgte efter et nyt mål, ligeglad med hvem hvad de andre lavede. V var befriende tæt på. Hun greb hårdt fat i stokken og sendte den mod ham mens hun hoppede for at være sikker på at hun kunne nå ham. Aijou sad et øjeblik med lukkede øjne, havde fundet ud af at holde mund, og efter lidt tid mærkede han igen de andres tilstedeværelse. Han havde glemt halvenglen, slettet ham fra sin hukommelse et øjeblik, og da denne talte til ham og det sank ind reagerede han. På mindre end et sekund var han kommet op at stå og havde sværdspidsen rettet mod den andens adamsæble, og en smule blod løb ned at halsen. Han så overrasket på halvengel et halvt øjeblik, men flippede så sværdet fra hans hals og det befandt sig igen i skeden. Hans hånd blev hvilende på hans elskede sværd, inden han så væk og undgik deres blikke. "Som jeg sagde jeg havde. Thaen var den sidste sortelver jeg dræbte..." Han hadede drabet og mærkede tårer trænge sig på. Han holdt dem tilbage, og gjorde det med held.
|
|
|
Post by Tlagie on Oct 25, 2009 1:50:42 GMT 3
Tlagie rystede på hovedet og vaklede stående. Gulvet var begyndt at bølge truende og hun snurrede rundt. "Uha.. Ups," fnisede hun og grinede. Hvor var det dog morsomt.
|
|
|
Post by Reshim Gyldenhov on Oct 25, 2009 1:55:41 GMT 3
Reshim havde nået et hjørne, og uden at tænke videre over det lagde han sig ned på det og prøvede at sove. Han kunne ikke gøre det, det lykkedes ham ikke. Hele verdenen snurrede i hans hoved, og gjorde det umuligt at sove. Jiane koncentrerede sig om sit krus og håbede at kunne lade snakken gå over hovedet. Hun var kommet i en rigtig dårlig stemning meget pludseligt.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Oct 25, 2009 13:13:19 GMT 3
Ramoan så alarmeret over på Heltan, der var på vej over mod Tophaf. Selvom Bess var blevet ovre hos hende, stadig i sine forsøg på at kravle op af væggen, rejste han sig alligevel, og gik lidt vaklende over mod dem. "Hør, hvad er det du laver?" brummede han, tydeligvis lidt halvfuld. "Hey, wow, wow, wow, WOW, tag det lige lidt roligt!" udbrød halvenglen, stadig påvirket af fuldskab, selvom han også var en smule rystet. "Jeg har lovet ikke at dræbe dig her, men bare rolig.. Jeg skal nok myrde dig en dag.." Han klappede dødsenglen på skulderen, og begyndte at vippe lidt uroligt på stolen.
|
|
|
Post by Tophaf-Licarna Rûssh on Oct 25, 2009 13:37:59 GMT 3
Tophaf sad og halvsov i vindueskarmen og opdagede ikke Heltan før Ramoan begyndte at snakke. Hun åbnede øjnene, så ned på dem med et tåget blik og hvinede så skræmt da hun så den anden midaner. Hun så op, men kunne ikke kommer højere op end hun var nu. Gilvasa stoppede med at grine da Aijou svang sværdet og stirrede på ham et et overrasket ansigtsudtryk. Hun havde ikke set sværdet før det havde lagt sig på halvenglens strube, og det samme gjaldt da Aijou tog det tilbage i skeden igen. "Wow..." mumlede hun.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 25, 2009 21:31:35 GMT 3
Dore stirrede lidt anspændt på Aijou nu. Han var blevet revet ud af fuldskabens bratte fortryllese og hele hans krop var spændt. "Interessandt." mumlede han og smilede svagt. Knægten var helt sikkert specielt. Anderledes. Farlig, men... Han sukkede og pustede tungt ud.
|
|