|
Post by Tharqi on Nov 14, 2009 2:00:29 GMT 3
"Nej jeg gør ej." Hendes svar var meget kort, men også bestemt. Hun ville ikke have at han skulle bekymre sig, og hun var stædig. "Det er ligemeget." Hun slap ham ikke men knugede ham ind mod sig, så han ikke kunne se hende. Det gjorde mere ondt, men hun ville ikke have at han skulle vide det. "Bare flyv." Hun strejfede hans hals med læberne og trak vejret dybt. "Uhm, du lugter godt..." hviskede hun og lukkede øjnene.
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Nov 14, 2009 2:05:28 GMT 3
Movicth kunne ikke lade være med at grine, selvom hans øjne stadig lyste af bekymring. "Du er distraherende," smilede han, og overdrev lidt, ved at lave nogle slalombevægelser, før han satte farten op igen. Han kunne ikke huske det her sted, selvom han sikkert havde været her før. "Er du sikker på, at det går?" insisterede han.
|
|
|
Post by Tharqi on Nov 14, 2009 2:13:43 GMT 3
Hun grinede lidt og sukkede. "Helt sikker." hun kyssede ham igen op af halsen og smilede skævt. "Men du dufter virkelig godt..." mumlede hun og strøg ham på ryggen. "Det ikke mig der er distraherende. Du forføre mig.." Hun grinede igen og løftede et øjenbryn. "Jeg er måske virkelig svag..." mumlede hun og lænede sig tilbage af for at se på hans ansigt. Hans øjne... "Du er god til at forføre..." mumlede hun drillende og gemte sig ved hans hals.
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Nov 14, 2009 22:09:06 GMT 3
Movicth måtte kæmpe for at holde fokus, i stedet for at lande og gengælde hendes kærtegn, grinede kort over hende. "Jeg gør ellers ikke noget." Et smil spillede henover hans læber. "Men har du tænkt på... At du også er ret forførende lige nu?"
|
|
|
Post by Tharqi on Nov 14, 2009 23:02:31 GMT 3
"Er jeg? Næh jeg havde ikke tænkt over det. Du forførte mig til at gøre det..." Hun grinede lavt og nappede ham i skulderen. "Du skal bare sige, hvis jeg skal stoppe. Men jeg lover ikke at jeg kan styre mig..." Hun trak ham let i håret og kyssede ham på halsen igen. "Jeg elsker dig." Ordene formede sig i hendes mund og hendes stemme dryppede næsten af varmen.
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Nov 14, 2009 23:44:49 GMT 3
"Jeg vil ikke rigtig have, at du stopper," tilstod Movicth i et suk, klemte blidt om hende, da han ikke kunne gøre andet, når han skulle flyve dem begge gennem luften. "Jeg elsker dig mere." Det kom hurtigt og naturligt, som om han aldrig havde været i tvivl om, at der skulle eksistere en, han turde elske.
|
|
|
Post by Tharqi on Nov 15, 2009 0:01:53 GMT 3
Hun grinede og lugten af ham fik hendes hovede til at snurre. "Du har intet bevis." Hun kyssede ham på skulderen og strøg hans ryg igen. Langsomt, meget langsomt, kyssede hun ham op af halsen og stoppede så ved hans mundvig. "Vil du have at jeg skal fortsætte?" Hendes stemme var som honnnig og hendes øjne varme, men med dyb humor i sig.
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Nov 15, 2009 0:31:41 GMT 3
Movicth måtte hele tiden minde sig selv om, at han flygtede fra dræbende skygger, og det i højeste grad var vigtigt at han forsatte. En behagelig gysen skød igennem ham under hendes berøring. "Mhhhmm," mumlede han bare, uden selv og vide, om det skulle være et ja eller nej.
|
|
|
Post by Tharqi on Nov 15, 2009 0:45:08 GMT 3
Hun smilede og strøg ham på kinden. "Et svar jeg kan forstå, tak..." klukkede hun og kyssede ham ved mundvigen igen. kyssede ham halvt på munden og betragtede ham, mens hun strøg ham på ryggen. Hun lod hånden glide igennem hans hånd og lænede ansigtet tæt ind til hans, uden at kysse ham. Drillende.
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Nov 15, 2009 1:06:42 GMT 3
"Du må ikke pine mig sådan," stønnede han, udbrød i et lavt grin. Han slog lidt kraftigere med vingerne, og mødte hendes blik. Han trak sig tættere på hendes ansigt, og kyssede hende. Det gik bedre end han havde regnet med, han kunne stadig godt holde sig i luften, i den rigtige retning.
|
|
|
Post by Tharqi on Nov 15, 2009 1:18:30 GMT 3
Hun smilede og kyssede ham tilbage. "Jeg piner dig ikke... kun lidt..." hun grinede lavt og hvilede sin pande mod hans. "Synes du virkelig at jeg piner dig?" mumlede hun og strøg ham i nakken og lidt ned af ryggen. Hendes blik var stadig glødende og drillende , mens hun prøvede at styre sig.
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Nov 15, 2009 1:37:18 GMT 3
"Det er jo pinefuldt på en dejlig måde," grinede Movicth, og satte igen farten lidt op. Det her kunne han sagtens vænne sig til. Han flyttede den ene hånd, hvilede den kort mod hendes kind. Han smilede bredt. "Prøver du virkelig at styre dig?"
|
|
|
Post by Tharqi on Nov 15, 2009 1:45:29 GMT 3
Hun grinede lidt og kyssede ham kort. "Du burde vide hvordan det ender når jeg ikke styre mig..." Hun rødmede og gemte ansigtet ved hans hals. Kærtegnede stadig hans nakke og mumlede et eller andet om at han fristede hende til at gå videre... "Pinefuldt på en dejlig måde er ikke så slem... Er det?" Hun kyssede ham impulsivt dybt på munden og lukkede kort øjnene.
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Nov 15, 2009 17:53:08 GMT 3
Movicth brød kysset for at svare hende. "Nej, måske kan jeg godt lige rumme det," indrømmede han med et svagt smil, og trykkede hans læber mod hendes lidt mere lidenskabeligt, skilte blidt hendes læber med tungen, dog uden at lukke øjnene. Han blev nødt til at have retningen under kontrol.
|
|
|
Post by Tharqi on Nov 15, 2009 19:32:47 GMT 3
Hun smilede i kysset og lod tungen møde hans. Hun var glad for at han havde styr på retningen, for hun havde ikke. Forsigtigt og uden af bryde kysset, lagde hun benene omkring hans talje og strøg hans arm med blide fingre. Ignorede alt der hed smerte og ubehag, for hun ville nyde det. "Mmmmhh..." Hun åbnede øjnene og betragtede hans ansigt.
|
|