|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 17, 2009 19:29:14 GMT 3
Ryonell gjorde de tre krus færdige alt for hurtigt, og selvom han mærkede virkningen af det allerede, irriterede det ham. Eller, måske var det netop det, at han mærkede virkningen, der gjorde, at han blev irriteret. I hvert fald rejste han sig og fik skaffet endnu tre, som han ikke betalte for med det samme.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 17, 2009 19:30:23 GMT 3
Zar kastede et lidt irriteret blik på hende. Blodet havde gjort ham mere sulten efter blod. Han måtte nok ud herfra. "Hva'? Jeg har ikke gjort dig en skid. Tror bare jeg skrider. Her er jo heller ikke en skid at lave. Så kan I to hygge jer" sagde Zar og nikkede til den provokerende fyr, og pigen, som blev ved med at stirre vredt på Zar. Zar løftede hænderne langsomt, som for at vise at han ikke ville have mere med dem at gøre.
|
|
|
Post by Diana Tirina on Aug 17, 2009 19:33:43 GMT 3
"Der er heller ikke en skid at lave udenfor, vel?" Svarede Diana. Hun lod være med at rette sit raseri mod vampyren, og skulede i stedet på et af kroens borde, hvorefter hun bældede et nyt krus øl, bare for at lave et eller andet. Hun satte kruset fra sig, og satte sig ned på en stol. Måske var det ikke lige nu, hun skulle være fuld.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 17, 2009 22:57:57 GMT 3
Det letteste var bare at behandle dem som luft. Den eneste kendte han ikke engang. Den anden beskyldte ham for et mord, han rent faktisk ikke havde gjort, på en mand, han rent faktisk havde været tæt på at stole på. Eller havde stolet på. Han burde være fornærmet og have givet hende en lærerstreg, men han havde for travlt med at blive fuld lige nu.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 23, 2009 16:22:44 GMT 3
Zar vrissede lidt af pigen, gik hen mod døren, og stødte til den dumme fyr, ved et uheld. Za vendte sig om. "Undskyld. Dét var ikke med vilje.." Så tog han ft i dørhåndtaget, og gik ud.
|
|
|
Post by Diana Tirina on Aug 23, 2009 17:10:53 GMT 3
Diana fulgte efter vampyren, og lagde en hånd på hans skulder. "Undskyld," sukkede hun. "Det skulle ikke gå udover dig. Jeg flippede bare." Hun smilede kort. Så kiggede hun mod kroen. "Måske skulle jeg også drikke mig fuld for en gangs skyld?" Nu snakkede hun mere til sig selv. Hun fik hurtigt svaret, da det pludselig begyndte at styrte ned udenfor, og hun kom hurtigt indenfor igen.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 23, 2009 17:27:00 GMT 3
Ryonell fortsatte med at ignorere dem mens han drak. Han gad ikke have noget med dem at gøre, hun kunne tro hvad hun ville om ham. Det betød ikke noget. Det var ikke interessant. Hvad der var interessant, i hvert fald ikke så uinteressant som de to, var havet han kunne se udenfor, og regnen, og bunden af det næste krus.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 28, 2009 16:26:30 GMT 3
Zar vendte sig om, og gik tilbage. Han brød sig ikke om regnen. Eller noget andet koldt og vådt for den sags skyld. Og regnen hjalp ikke på hans humør. Zar satte sig i stolen ved siden af pigen, og stirrede tomt ud i luften. Han mærkede hvordan sulten begyndte at splitte hans mave, men ignorerede det, og prøvede at tænke på noget andet.
|
|
|
Post by Diana Tirina on Sept 20, 2009 13:00:01 GMT 3
Diana kastede et morderisk blik på mørkedæmonen, og gik ud i kroens køkken. De lyse fliser var smurt ind i rødt blod, og der lå et blegt lig på gulvet i en lille blodsø. En servitrice, garanteret. Hun satte sig på hug, og ledte efter en årsag til pigens død. Fandt den. Dybt i hendes hals sad to mærker af skarpe tænder, og Diana fik pludselig en ubehagelig mistanke til den rødhårede inde i krostuen. Forsigtigt lagde hun de slappe, kolde arme over brystet på kvinden, før hun rejste sig. Hun kom ud af køkkenet med et stramt ansigt, de røde øjne skød lyn, og hun tog sig et glas øl mere, og satte sig ved et bord uden at sige noget.
|
|