|
Post by Ryonell Bornakore on Jul 23, 2009 16:26:22 GMT 3
Ryonell så op på hende og genkendte hende, og sukkede irriteret, mens han igen kiggede rundt og ignorerede hende. Han kiggede rundt efter servitricen. Han havde bestemt sig for at gøre noget indlysende dumt. Han havde lyst til at blive fuld, og havde tænkt sig at gennemføre det. Han rejste sig og begyndte at gå op mod baren.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 24, 2009 16:54:23 GMT 3
Zar stoppede sin hånd. Hvorfor råbte hende pigen af den sindssyge mand? Det var lidt dumt at provokere ham. Zar skulede en smule hen til manden. Han havde hadet ham fra første øjeblik. Hende pigen så ret oprørt ud. Hvad havde manden mon gjort? Zar trak langsomt sin hånd tilbage, og kastede et skjult nysgerrigt blik på pigen.
|
|
|
Post by Diana Tirina on Jul 24, 2009 18:27:44 GMT 3
"Jeg slår dig ihjel!" Skingrede Diana og borede neglene ned i håndfladen, så dybe halvmånemærker skar sig ind i kødet. Hun gik vredt over mod Ryonell, men efterlod dog sin taske i hjørnet. Hun ville ikke spilde alle sine urter og salver på sådan en nar.. Hendes krop dirrede af raseri, og i et pludseligt, uventet spring, fór hun på ham. "Jeg slår dig ihjel! Hvor kunne du gøre det!" Skreg hun.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jul 24, 2009 18:36:48 GMT 3
Ryonell vendte sig om da han hørte springet og spændte musklerne for at gøre sig parat til at stå imod hendes lille vægt. Han knyttede hænderne og bedømte hvor han skulle sende slaget hen for hurtigst muligt at stoppe hende. Skulle han dræbe hende. I så fald var næsen det bedste sted at ramme.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 24, 2009 20:43:51 GMT 3
Zar stirrede overrasket på pigen. I refleks, sprang han ind over hende. Han havde lige reddet hende fra den sikre død. "Hvad har du gang i?" spurgte han hende forvirret og kiggede på hende med et undrende, og nysgerrigt blik. Det var altså ikke normalt bare sådan at springe på en fyr af den genre. Han var jo sindssyg. Kunne dræbe pigen på et sekund.
|
|
|
Post by Diana Tirina on Jul 25, 2009 0:01:34 GMT 3
"Jeg kunne spørge ham om det samme." Hvæsede Diana, for oprørt til at registrere, at vampyren faktisk lige havde reddet hendes liv. Selvom det uden tvivl ville gå op for hende senere. "Han har dræbt sin egen sergent, og spredt alle kropsdelene udover hele hovedstaden, hvorefter han bare skrider, og lader som om, han intet har gjort! Og du påstår, at jeg er sindssyg?" Det havde han godt nok ikke gjort, vampyren. Men det betød ingenting. Han kunne lige så godt have sagt det.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jul 25, 2009 0:16:50 GMT 3
"Du snakker om Gwui," konstaterede Ryonell tørt og uden at vise sine følelser, og han slappede af i kroppen igen og lod sine knyttede hænder åbne sig. Så gik han resten af vejen over til baren og købte tre ny øl og tog dem med tilbage på sin plads. Han lagde ikke selv mærke til at antallet kunne være en tavs invitation til at Diana og ham, der holdt hende, kunne sætte sig og snakke. Han ville bare drikke.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 1, 2009 17:40:43 GMT 3
Zar slap pigen og rejste sig langsomt op. Han kiggede mistroisk på hende, og bældede så en øl som stod for hånden af ham. Det smagte af bræk. Han spyttede så meget ud han kunne, og begyndte at hoste. Men nu følte han sig i det mindste lidt bedre tilpas... underligt nok. "Hmm.. jeg synes nu stadig ikke du skulle prøve at angribe ham på den måde... du kunne jo.. komme til skade" sagde han og kastede et blik på hende. Hun var jo bare en pige. Hvad skulle hun have gjort?
|
|
|
Post by Diana Tirina on Aug 4, 2009 23:29:36 GMT 3
"Ja, jeg taler om Gwui, flot opfattet, din morder!" Snerrede Diana af Ryonell, mørkedæmonen, som hun ikke fattede, at hun faktisk havde brugt tid på. Så vendte hun sig mod Zar. "Piger kan vel også slås, ikke?" Hendes øjne lynede hidsigt. Der skulle ikke diskuteres med hende nu, selvom hun i tankerne tilføjede, at hun godt nok ikke var en af dem, der kunne slå fra sig. Men så kunne hun så meget andet.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 5, 2009 15:53:29 GMT 3
"Piger kan kaste kander i hovedet på irriterende fyre, og finde andre måder at irritere folk på," mumlede Ryonell og så ned på sin øl. Han var tæt på at fortryde, men løftede så kruset og drak halvdelen i et hug. "Men jeg kan fortælle dig at jeg intet har med Gwui at gøre. Og at jeg ikke kan sige dig imod med hensyn til morder." Han sagde det koldt og tomt inden han drak resten af øllen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 5, 2009 23:16:10 GMT 3
Zar trak hovedet lidt tilbage, og hævede øjenbrynene en smule, som for at sige; 'woow.. slap dog af'. "Måske... men.. med al respekt, du ligner ikke en af dem, som jager eller noget.. altså slås.. du har ikke engang et sværd eller noget som helst der kunne minde om våben. Og ham der.. kan du umuligt slå. Men man skal ikke skue hunden på hårene?"
|
|
|
Post by Diana Tirina on Aug 5, 2009 23:26:38 GMT 3
"Undskyld, men har du virkelig ikke andet at lave, end at forsøge at påpege andres svagheder!?" Vrissede Diana af vampyren, selvom hun udmærket vidste, at nu var hun ret uretfærdig. Så snurrede hun brat om mod Ryonell. "Ja, og det er de til gengæld rigtig gode til! Intet at gøre siger du!? Det er løgn! Jeg tror dig ikke." Hendes øjne begyndte at skifte farve i ophidselse. Rød, grøn, gul, blå, turkis, rød..
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 5, 2009 23:32:29 GMT 3
Ryonell så ikke engang på hende og fandt hende igen uinteressant. Han stirrede ud af vinduet, mod havet, og kunne fornemme vinden. Det var ingen storm, blot vind, fra havet. Han flyttede blikket ned på sit bord, skubbede det gamle krus væk og greb et nyt, som han også begyndte at drikke. Dog lidt langsommere.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 6, 2009 9:28:12 GMT 3
Zar så en smule irriteret på hende. "Det må du undskylde..." Han vendte hovedet væk, og kiggede på nogle krus øl. De smagte så hæsligt, at det var helt utroligt. Zar drejede hovedet en smule, og skulede lidt til den mørke fyr. Han virkede jo helt rolig nu. Nærmest ligeglad med alt der foregik omkring ham. Men Zar følte stadig et stort ubehag ved ham.
|
|
|
Post by Diana Tirina on Aug 16, 2009 21:07:43 GMT 3
Diana sagde ikke et ord, selvom hun slet ikke havde raset færdigt, men tappede bare et glas øl, da hun nægtede at tage en af mørkedæmonens, selvom hun tvivlede på, at det var til andre end ham selv. Hun skyllede ishårdt det første krus øl ned, som om det skulle hjælpe på frustrationen, og sendte vampyren et rasende blik, som om alting var hans skyld udelukkende.
|
|