|
Post by star on Aug 16, 2009 22:33:39 GMT 3
hun kunne næsten ik lade vøære med at le. hun trak på skuldrende. " naah, jeg tror ik lige jeg er underholdene." sagde hun men gik alligevel over modham og bænken, hun havde nemlig glemt at aflevere en af hans bolde også. hun gik forbi hunden hun havde givet resten af sin mad og skulede til den da den prøvede at se så ynkelig ud så muligt for at få mere. hun satte sig på bænken ved siden af ham, men alligevel så langt væk at det ville ligne to mennesker der ikke kendte hinnaden der bare sad på samme bænk.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 16, 2009 22:42:58 GMT 3
"Godt. Så er vi to," svarede V, og gabte højlydt, uden at lægge skjul på kedsomheden. Han hev alle sine bolde op af lommerne, for sjovs skyld, og kiggede granskende på dem. "Hmmm," mumlede han, da det gik op for ham, at der manglede en. Så grinede han. "Du skylder mig faktisk en bold," sagde han.
|
|
|
Post by star on Aug 16, 2009 22:46:28 GMT 3
hun nikkede. " jeps, men du får den ikke med mindre du kan sige hvafarve den har" sagde hun drillende, boldenh var blå ægte mørkeblå, men hun tvivlede lidt på han vidste, eller kunne huske det. "so..hvilken farve?" spurgte hun og vippede hovedet ganske let på skrå.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 17, 2009 14:47:37 GMT 3
"Du glemmer... At jeg faktisk bare kan hugge den for næsen af dig." V trak på skulderen, men besluttede at gå med på hendes leg. "Jeg gætter på, at den er rød." Han grinede kort til hende. En mand kom hen mod dem, meget opsat på at sætte sig ved siden af Cornelia. "Er der plads her?" Gryntede han, henvendt til hende. "Nej, faktisk ikke," svarede V roligt, og så udfordrende på manden, der stirrede rasende på ham. "Der er plads derovre." V pejede på en ensom bænk længere henne.
|
|
|
Post by star on Aug 20, 2009 21:03:06 GMT 3
cornelia så afventende på manden, hun kunne se at han blev rimlig overrasket. "Det var ik dig jeg snakkede til." svarede han V og og rullede med øjne." "er der plads?" spurgte han cornelia. som svarede at det var der sjovt nok ikke.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 20, 2009 21:29:41 GMT 3
"Se, ingen plads desværre," V slog beklageligt ud med armene, som om det faktisk ærgrede ham, og manden gik surt videre. "Men det var det med boldene.. Var den rød?" V så på Cornelia, efter at have set efter den sure mand, der uden tvivl kedede sig lige så meget som dem.
|
|
|
Post by star on Aug 20, 2009 21:37:49 GMT 3
hun nikkede og fandt den frem, "jep" hun kastede den hen til ham. hun lod mærke til at dernæsten ingen mennesker var på markedet mere. og at de handlende var ved at pake sammen, det var igrunden første gang i lang tid hun havde været på et markede eller et andet sted med mange folk så længe.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 20, 2009 21:46:06 GMT 3
V trak bolden i lommen og rejste sig. "Kom, lad os gå lidt rundt så. Nu når vi alligevel bliver ved med at gå fra hinanden, og være sammen igen. Det er lidt pudsigt," V hævede det ene øjenbryn, da han begyndte at gå, forsvandt hurtigt i mængden, for dem, der aldrig bemærkede ham.
|
|
|
Post by star on Aug 20, 2009 21:56:46 GMT 3
hun nikkede og fulgte med, ind og ud mellem mennesker. "det scary. nogen ville være sindsyge nok til at kalde det guds vilje" sagde hun sarkastisk.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 20, 2009 22:34:24 GMT 3
"Guds vilje? Næppe.. Hvis jeg var Gud, gad jeg ikke holde øje med verden hele tiden. Så hellere udnytte det, og gøre de ting, man gerne vil." V fnyste. Han troede ikke rigtig på Gud. Hvad skulle man bruge en idol til?
|
|
|
Post by star on Aug 20, 2009 22:40:15 GMT 3
"men på den anden side, så m det egenlig være meget sjovt at kunne styre fok som man vil, som små majonetdukker." måske en sindsyg tanke,en det kunne da være sjovt at prøve. "men det kunne faktisk være sjovt at prøve." hun kom til at smile ved tanken.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 20, 2009 22:48:38 GMT 3
"Tja.. Så ville jeg da dræbe et par stykker," grinede V, med et ondt blik i ansigtet. Han lagde hovedet på skrå, imens han gik. "Du har ret, jeg giver mig. Det kunne være fantastisk underholdende. Så ville jeg dræbe alle, der havde irriteret mig idag. Og der er en hel del!"
|
|
|
Post by star on Aug 20, 2009 22:57:14 GMT 3
hun grinede. " bare du la mig leve, så er jeg faktisk rimlig ligeglad. Bortsetfra at der er et par stykker jeg heller ik ville ha noget imod at se mindre levende, de skulle bare i op i himlen til mig. Det er jeg lidt or meget egoist til."
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 21, 2009 15:02:21 GMT 3
"Egoistisk siger du? Hm, måske." V så tankefuldt ned på hende, og trommede en ganske let rytme mod sine lår. "Jeg ville sende dem alle sammen i helvede," tilstod han uden samvittighed, med et bredt grin. "Hver og en."
|
|
|
Post by star on Aug 21, 2009 15:11:12 GMT 3
" de fleste drømmer jo også om at komme til et elller andet sted hvor der er varmt, hvilket jeg har hørt der er dernede. så man har faktisk været venlig ved at sende dem derned" sagde hu velvidende at det nok ikke lige var det de fleste mennesker tænkte på når de tænkte på varme. " forresten så tror jeg det ville være en go ide hvis vi gik en anden vej nu" sagde hun og hentyede til deres nye bedste veninde Novadis kom gående mod dem, hun hevde heldigvis ikke set dem.
|
|