|
Post by V Baleckali on Jul 25, 2009 0:57:32 GMT 3
V samlede de penge ind, som publikum havde smidt ud til dem, og tog dem i en lomme. "Vi ses," han vinkede med et smørret grint til Cornelia, hvorefter han hurtigt smuttede ud i mængden med et bredt smil. Han faldt snart sammen med de andre, trods hans højde, og ingen lagde tilsyneladende mærke til ham. Han kunne lige så godt slet ikke være der.
|
|
|
Post by star on Jul 25, 2009 1:06:10 GMT 3
Cornelia rystede på hovedet af ham " vi ses..jah right, belive it darling" hun begydte at slentre samme vej som han var gået, men ikke fordi han var gået den vej. men fordi ægteskabdamen var i den ende, og hun skulle absolut ikke se cornelia. Så hun faldt i med menneskemængen, en ting hun godt kunne selvom hun havde så rødt år og øjne som hun havde. hun stoppeede da hun var et godt stykke væk for at købe noget mad. og denne gang købte hun det faktisk.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 4, 2009 23:25:15 GMT 3
Det var ikke svært for V, sådan diskret at holde øje med den rødhårede temperamentsfulde pige, en tyv, som han selv tidligere var. Han satte farten ned, så han til sidst stod ved siden af hende, fuldstændig ubemærket. "Måske skulle vi tage hen til kirken og tilstå vores synder. Vi har trods alt slået en gammel mand ned." Hans tonefald var dybt og henkastet, som talte han til luften, selvom han henvendte sig til hende.
|
|
|
Post by star on Aug 5, 2009 23:46:48 GMT 3
Cornelia trak på skuldrene, hun var ligeglad faktisk. På en eller anden måde var hun sikker på han også var det, så hvad var pointen? " jeg tror sagtens jeg kan overleve uden" sagde hun og trak på skuldrene en gang til. "det troede jeg faktisk også du kunne, jeg troede ihvertfald ikke at du var så religiøs." hun så ikke på ham eller noget. Hun talte bare til den ingenting der lige var der. " men det vel aldrig for sent at starte med at være, bare en smugle religiøs" hun kunne næsten ikke lade være med at smile over dagen genrealt. den havde været komisk. " men jeg vil gerne se præstens ansigt, når han eller hun for at vide at der er blevet slået en ældre medlem af byens borgere ned på åbengade."
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 6, 2009 0:09:19 GMT 3
"Det vil jeg også gerne. Han må se lidt spøjs ud." V smilede ved synet, der spillede i hans hoved. "Men det ville nok skabe problemer." Han sukkede. "Måske skulle vi bare overleve uden at tilstå vores synder så." Han hævede et øjenbryn, og rakte ud efter hendes hår, som om det betagede ham. Han trak hånden til sig, og stod nu med det mad, hun lige havde betalt sig til. Han kunne ikke lade være. Han ville se, hvordan hun reagerede, når nogle stjal fra hende.
|
|
|
Post by star on Aug 6, 2009 0:18:20 GMT 3
havde det været alle andre end lige ham havde hun blevet stiktosset og forsøgt at gennemtæve, eller ihvertfald givde dem en lærestreg inden hun skred med mere end hun havde før. men med ham var det noget andet, ham kunne hun ikke vinde over. Og det irreterede hende grusomt, det sårede hendes stolthed meget. selvom hun var..omstrejfer, tyv vel sså at sige, havde hun en rimlig stolthed og inderstinde var hun nok lidt af en diva snob ting. hun sendte ham jordens ondeste blik som vis hun havde haft nogle former for magiske kræfter havde det nok ætset ham op på stedet. " keep it" sagde hun og man kunne tydeligt høre at det pissede hende af, især at hun ikke kunne gøre noget.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 6, 2009 0:23:30 GMT 3
V grinede bredt. "Nej, værsgo. Jeg er ikke sulten." Han rakte hende maden igen, lagde hovedet på skrå. Han var nok en mere erfarren tyv end hende. Eller måske slet ikke. Måske kom det an på kamp. Han var god til at slå fra sig. Han vidste ikke, hvad der holdt hende tilbage, men hun stod uden tvivl i flammer, så rasende hun var.
|
|
|
Post by star on Aug 6, 2009 0:28:18 GMT 3
cornelia 'nakkede' maden tilbage. Og så snart hun havde fået det i hånden forsvandet det. " forvent ik jeg siger tak" sagde hun skrapt. og fortsatte med at gå, nu urde hun altså snart komme væk fra det her markede. hun satte rekorder i markedsophold efterhåden.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 6, 2009 0:36:54 GMT 3
Det forventede V heller ikke. Han gik upåvirket videre, da han ikke havde mere at lave, og ikke ville følge efter hende mere. I stedet så han sig rundt om i boderne, og betalte hjerteligt for et stykke brød, som han spiste på sin vej rundt.
|
|
|
Post by star on Aug 6, 2009 0:40:57 GMT 3
cornelia fiskede maden frem fra hendes lome og begyndte at spise, hun fandt et knap så overbefolket ste og satte sig der. Hun var stadig stiktosset, hun håbede næsten at nogen ville provokere hende hun havde en go grund til at flippe. lige da hun havde tænkt tanken kom der en af dem hun havde været op at toppes med i gyden vandrende forbi. og da han genkendte hende og kommenterede at hun ikke kunne havde klaret sig uden de andres ndblanding lagde cornelia maden fra sig,rejste sig og gik hen og brækkede næsen på ham ved et slag. Hun stirrede afventene og udfortrende halvprovokerende på ham.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 16, 2009 21:04:29 GMT 3
V smilede, da den mand, hvis næse brækkede, så chokeret på Cornelia, og skyndte sig mere, uden at have noget mere at sige fra den konto. V klukkede kort, siddende på en bænk, midt på markedet, men tav så stille igen, og så sig rundt med et tankefuldt udtryk. Gud hvor var her egentlig kedeligt.
|
|
|
Post by star on Aug 16, 2009 21:10:46 GMT 3
cornelia smilede diskret da manden skred " kylling" mumlede hun, og kikkede rundt. Hun kunne ikke rigtigt huske hun havde kedet sig så meget nogensinde..ever. Hun gabte og tænkte på at skride. hun tog manden med sig og begyndte at gå, hun fik øje på v der sad på en bænk midt i det hele. hun stoppede om uden at tænke over det, hun kunne være ik lade være med at tænke hvordan man bare kunne sætte der uden at blive bemærket. hun skulle lige til at gå hen og spørge, men lod være. hun var for stolt. han ville nok heller i sige det, kalde det en hemmelighed og grine ad hende..or something.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 16, 2009 21:31:21 GMT 3
V havde fået øje på Cornelia, og smilede bredt til hende, med et hævet øjenbryn. Han lænede sig lidt bagud, og strakte sine lange ben, samtidig med at han krydsede fødderne. Han tog blikket fra hende igen, og så bare rundt på den uinteresserante folkemængde.
|
|
|
Post by star on Aug 16, 2009 21:48:28 GMT 3
hun fattede det ike, slet ikke. men hun trak på skuldrene og tog en sidste bid af maden inden hun smed det hen il en hund, hun kunne faktisk ik lide maden. hun fortsatte men holdte stadig øje med V ud gennem øjenkrogen.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 16, 2009 22:29:56 GMT 3
V lo kort af hende. "Hvorfor kommer du ikke herover og underholder mig?" Spurgte han mod hende, og rettede sig lidt op på bænken, uden rigtig at lægge mærke til det. Han klappede en trommerytme på sine lår, og vædede læberne.
|
|