|
Post by V Baleckali on Aug 21, 2009 15:24:59 GMT 3
"Åh," stønnede V. "Forsent." Novadis havde nu fået øje på dem, og hun kom ivrigt vimsende. "Bare rolig, kære, jeg skal nok redde dig. Ingen kvinde burde lide under sådan vold!" Sagde hun, og greb Cornelias hånd. V himlede med øjnene.
|
|
|
Post by star on Aug 21, 2009 15:31:42 GMT 3
cornelia kæmpede for ikke at falde død om af grin. " ih mange tak" sagde hujn og lød som en gås på helium. " det vil jeg virkelig sætte stor pris på.." hun lød stadig som en gås på hellium, "men søde jeg er slet ikke girft, som du kan se har jeg ikke ogen ring af nogen som helst art på" sagde hun og stak sin hånd op i facet på den sindsyge dame.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 21, 2009 15:52:54 GMT 3
"Han har taget den fra dig, fordi den var guld værd, har han ikke?" Spurgte Novadis skeptisk, da hun studerede den ringløse hånd nærmere. "Du må have en masse ar ven! Ikke sådan benægte, jeg skal nok hjælpe dig, du må bare først turde at sætte dig op mod din mand.." Hun kastede et sigende blik mod V, der holdt masken.
|
|
|
Post by star on Aug 21, 2009 16:12:39 GMT 3
" så ville han jo nok ik give mig den til at starte med" sagde hun med skadefryd i stemmen. " se du darling, jeg har aldrig nogensinde haft en ring, jeg satser heller ikke på at få en." cornelia syntes at hende damen var ved at være godt træls, hu ville faktisk helt væk fra hende nu. " jeg har ALDRIG været gift og jeg har heller igen planer om det, så jeg aner ikke hvor du har fået dn ide fra. den er sindsyg"
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 21, 2009 16:16:24 GMT 3
"Men... Men..." Protesterede Novadis. Så klarede hun pludselig op. "Åh, nu forstår jeg! Du er bange for at indrømme det, er du ikke? Han gør dig ikke noget, jeg hører ind under kirken, vi kan bortvise ham sådan her!" Hun knipsede med fingrene. V brummede lettere irriteret. Forfærdeligt kvindemenneske.
|
|
|
Post by star on Aug 21, 2009 16:21:28 GMT 3
cornelias toldmodighed var pist væk nu. " hvis du høre nd under kirken må det være som djævlens håndlænger" sagde hun så lavt at det kun var V novadis og hende der kunne høre det. men hun mente det. "som jeg sagde jeg er ikke gift, og hvis du ik skrider nu så må du få min plads i helvede så let som" hun knipsede med fingrende " som at knipse med fingrende" hn smilede ondt " farvel dame!"
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 21, 2009 16:24:45 GMT 3
V trak Cornelia med sig videre. "Var du ikke lidt ond ved hende?" Grinede han ironisk, da han banede sig vej mellem folk, ud og ind i mylderet. Novadis så tilbage på dem med et vredt udtryk, og ledte efter nogle andre at kaste sig over i stedet.
|
|
|
Post by star on Aug 21, 2009 16:30:08 GMT 3
"kald det hævn" svarede hun bare. " jeg sys absolut ikke at hun var særlig venlig. hun er en af dme jeg gerne ville sende til helvede, så hurtigt så muligt" hun kunne slet ikke lide hende smykke damen. " by the way, så må du gerne slipe mig nu, jeg løber ikke tilbag til hende og siger et eler andet mystisk."
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 23, 2009 17:04:14 GMT 3
"Det var ellers det, jeg regnede med. Skulle vi ikke se at komme væk fra det her markede? Jeg har da aldrig oplevet noget så kedeligt!" V rullede med øjnene, og slap hende roligt, hvorefter han satte farten mere op.
|
|
|
Post by star on Aug 23, 2009 17:11:51 GMT 3
hun skulede til ham for hans kommentar om at hun rendte tilbage. " jo, du har ret her er livsfarligt kedeligt." hun kunne se en udgang fra markedet et par meter længere henne. " lad os sride den vej ud." sagde hun og gik mod gangen men holdt øje med om han fulgte med.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 25, 2009 18:42:18 GMT 3
V var hurtigt oppe på siden af hende, i to, lange og elegante skridt, med lidt hjælp og tak fra sit elverblod, og det kunne ikke gå stærkt nok for ham, da han skyndte sig ud fra markedet sammen med Cornelia, der haltede en lille smule bagefter, fordi han havde så travlt.
|
|
|
Post by star on Aug 25, 2009 23:39:42 GMT 3
Cornelia gik hele tiden to-tre skridt bag V fordi hun ikke kunne følge med uden at løbe, hvilket ville se desieret dumt ud. men heldigvis ville de snart være ude af markedet. væk fra hende den sindsyge kælleing, den gammle mand og hans sønner. hun glædede sig mega meget.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 27, 2009 20:39:39 GMT 3
V sukkede nærmest lettet, da han forlod markedet, og kiggede rundt i den tomme gade, hvor der næsten ingen var. "Det var en lettelse," indrømmede han. Da han gik ind om morgenen, havde det ikke være meningen at have en pige på slæb, når han gik igen, men... Hvad pokker.
|
|
|
Post by star on Aug 27, 2009 22:55:45 GMT 3
"absolut, men jeg må indrømme det har været et virkeligt underligt markede" hun mente det med at rende ind i novadis, vagn og hans drenge samt V flere gange. derudover havde hun aldrig drømt om at forlad det sammen med en eller anden vildt fremmed, gad vide hvornår hun slap af med ham.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 27, 2009 23:02:23 GMT 3
"I den grad. Jeg vidste slet ikke rødhårede piger kunne være så irriterende!" Grinede V bredt, og gjorde sig klar til at dukke sig for et eventuelt angreb. "Eller skabe så mange problemer." Han rullede med øjnene. Lignede de virkelig et gift par? Han håbede ikke..
|
|