|
Post by star on Aug 27, 2009 23:12:41 GMT 3
"well, d blonde er dumme, de sorthrede er deprie, de brune er sære, og de rødhårede er åbenbart problematike..jeg sys nu mere det folk der ikke kan tænke selv der er problematiske." normalt havde cornelia villet ackle og smække en person der sagde å noget en, men hun orkede det ikke hun GAD ikke. "tilgængeld vidste jeg ikke at det kunne være så irriterende at være på markede fordi man hele tiden støtte ind i en bestemt person.."
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 28, 2009 15:57:58 GMT 3
"Synes du jeg ser deprimeret ud?" Lo V og hævede et øjenbryn. Han så rundt med et spøgefuldt smil. "Rødhårede er temperamentsfulde og problematiske. Det er ikke de deprimerede, der støder ind i folk. Altså må det være de temperamensfulde, der opsøger problemerne, siden det virker som om, jeg er et problem for dig." Han fnyste kort.
|
|
|
Post by star on Aug 31, 2009 17:51:54 GMT 3
"bla bla bla" kommenterde hun. " jeg gider ærligtalt ikke at diskutere hårfarver og medfølgende personligheder..." hun sukkede, dear god..
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 31, 2009 19:52:44 GMT 3
"Det var ikke mig der startede.. Det var dig, ikke?" V lo kort, rystede på hovedet, og rullede lidt med skuldrende. "Jeg mangler noget at lave. Hvad skal jeg lave?" Han så ned på hende, hævede et øjenbryn.
|
|
|
Post by star on Aug 31, 2009 20:05:31 GMT 3
"whatever.." hun var faktisk lidt irriteret over at han havde ret. Hun kikede op på ham, han var utroligt høj. "aner det faktisk ikke.." hun vidste ikke engang hvad hun selv skulle lave.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 31, 2009 20:23:40 GMT 3
"Kan du ikke lave noget underholdende?" V sukkede, da han rettede blikket fra hende igen, satte farten lidt op, måske for at irritere hende, måske for at sætte farten op... Nej okay, ingen måske. Det var udelukkende for at få hende op i det røde felt.
|
|
|
Post by star on Aug 31, 2009 20:31:42 GMT 3
hun lod ham bare gå, det kunne være sjovt hvis han gik så langt væk han forsvandt, selv satte cornelia tempoet ned og fiskede et æble udaf hende taske. hun begyndte at spise det.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 31, 2009 20:40:32 GMT 3
V sukkede skuffet, men forsatte. Hvis hun ikke kunne underholde ham, var det ikke værd at blive hængende, så kunne han lige så godt gå videre. Det var efterhånden mørkt, da han gik gennem slumkvarteret, kiggede på de faldefærdige huse, han i en anden tid havde været en del af. Uheldigvis.
|
|
|
Post by star on Aug 31, 2009 20:47:35 GMT 3
Cornelia smilede da hun så V forsvinde, Da hun senere kom ind i et slumkvater ligesom mørket begyndte at falde på, hun sukkede, Hun hadede af en eller anden grund slumkvatere, der var også for mange mennesker her. Hun ville hellere finde en skov eller en strand at være på, men nu måtte hun se hvad der var på den anden side af det her kvater hvis ik hun blev nødt til at sove der, hun gøs ved tanken.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 31, 2009 21:05:22 GMT 3
V havde fundet et sted i slumkvarteret, en gyde, hvor han havde sat sig op af den kolde mur, foldet lidt sammen, med benene ind til resten af kroppen. Han hvilede hovedet på knæene, havde lukket øjnene, men uden at sove helt. Det var over midnat, mørket var tæt nu.
|
|
|
Post by star on Aug 31, 2009 21:14:02 GMT 3
Cornelia smaksfrøs, hun var våget ved en eller poli ordens dims havde vækket hende for at fortælle hende at man ikke måtte sove på offenlige steder, hun havde faktisk sovet i en opgang til et forladt hus, hun besluttede sig for at gå videre da hun drejede ind af en gade syde dims fik hun øje på en sovende sikkelse der mistænkeligt kunne minde om V. Hun listede, virkelig listede hen for at se nærme. Det var sku V, gad vide hvor tung han sov tungt? hun besluttede sig for at finde ud af det. Hun gik tæt nok på til at hun kunne røre ham hvis hun ville, hun rakte ud og nuppede eb af hans bolde, en blå en inden hun skjulte sig i en megetfin skygge ikke så langt derfra.
|
|
|
Post by V Baleckali on Oct 2, 2009 23:38:25 GMT 3
V smilede. "Må jeg få min bold igen?" Spurgte han og rømmede sig. Han så op på den rødhårede pige med et hævet øjenbryn, og rakte hånden frem, som tegn på at ville have den. Mørket var helt tæt nu, og han kunne lige skimte hende i gyden.
|
|
|
Post by star on Oct 2, 2009 23:41:15 GMT 3
hun overvejde at slentre vidre uden at lade ham få bolden, hun kunne jo være lige glad. " hvorfor? jeg er en tyv, ikke kleptoman" sagde hun og lænede sig op ad muren.
|
|
|
Post by V Baleckali on Oct 2, 2009 23:59:06 GMT 3
"Fordi at jeg ikke gider til at hugge den fra dig, så skal jeg rejse mig op." Han så irriteret på hende, som om det var indlysende at regne ud. "Det er min bold." Han rakte armen lidt mere frem med et bredt grin.
|
|
|
Post by star on Oct 3, 2009 0:01:53 GMT 3
" well jeg fandt den, at den så tilfældigvis lå i din lomme kan jeg jo ikke gøre for? hvad man finder må man beholde. " det var da sandt nok. Cornelia overvejde at give ham bolden, hun havde ike selv noget at bruge den til.
|
|