|
Post by Gilvasa Trinour on Jun 21, 2009 19:57:05 GMT 3
"Jamen, der har vi jo problemet igen!" Gilvasa rejste sig og klappede i hænderne, som om det var en god ting hun havde fundet. "Vil du sige jeg er blød? Jeg er vel på en måde en koldblodig morder, der lister sig omkring og spille feje spil for at dræbe de, som jeg vil af med. Men alligevel er jeg sød og venlig det meste af tiden. Men deres nakker..." sagde hun og lavede en bevægelse mod de døde varulve. "De er vel et bevis på at jeg ikke er blød."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 22, 2009 13:17:12 GMT 3
"Hmmm..." sagde Zvaine og lod som om han tænkte sig om. "...Nej"
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Jun 22, 2009 15:33:21 GMT 3
"Så jeg er blød?" Hun lagde hovedet på skrå og grinede. "Eller er jeg ikke?" Hun smilede endnu bredere og plaskede ned under vandet, hvor hun drev lidt rundt og, med åben øjne, gled ned til bunden. Hun var en nogenlunde dykker, og da hun så en fisk fór hun frem for at fange den. Det lykkede ikke, og hun kom op igen med et bredt grin. Hun havde aldrig været god til fisk.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 22, 2009 19:36:11 GMT 3
"Hmm.. ja. Ikke ligeså meget som jeg måske havde forestillet mig, men du er altså heller ikke hård. Du er neutral" sagde Zvaine og kiggede på hende imens hun prøvede at fange fisk. Ad.. fisk. De smagte jo af bæ. Endnu værre end landdyr. "Kan du virkelig godt lide det dér?" spurgte han og rynkede på næsen. Fisk var det værste han vidste. Nåh ja.. lige udover normal menneske mad.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Jun 22, 2009 22:56:04 GMT 3
"Nej," sagde hun smilende. "Jeg kan lide at jage dem, og så spiser jeg dem så hvis jeg fanger dem fordi alt andet er spild af kød. Eller giver dem til de næsten folk jeg møder, fordi de fleste elsker fisk." Hun gik opad, op mod ham og bredden. "Men har du tænkt på at andre kunne være neutrale lige som mig? Og at det måske ville køre bedre for dig hvis du gjorde sådan?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2009 14:31:33 GMT 3
"Nej. Det har jeg ikke tænkt på, og det kommer heller aldrig til at blive til noget. Som jeg har sagt til så mange andre; Jeg er føst til at være sådan som jeg er. Ingen skal lave om på det. Jeg er min egen. Hvordan kan du være så... SØD? Det er jo kvalmende. Give fisk til de andre som kommer forbi... så hellere bare smide den ud igen. Hvis du synes det er sjovt at jage den, så jag den, og smid den væk igen bagefter? Det er dumt at spise noget man ikke kan lide"
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Jun 24, 2009 21:06:19 GMT 3
"Fisk plejer at dø under jagten, hvis jeg fanger dem," sagde Gilvasa. "Og måske er der nogen, der synes din personlighed er kvalmende. Nej, sig ikke noget." Varulven løftede afgværgende hånden. Hun var begyndt at blive irriteret på ham, og hun imiterede hans stemme. "Jeg er da ligeglad med hvad andre mener. Hvis du gerne vil undgå at få et ordentligt slag tæsk af en eller anden, burde du ændre livsstil. Det der fører til en ensom død når du går over stregen hos den forkerte."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 25, 2009 15:59:00 GMT 3
"Ensom? Jeg er ensom, men er tilfreds med det. Og jeg skal aldrig leve sammen med nogen som helst. Vil heller aldrig binde mig til nogen. Så hellere dø. Jeg har det skam fint med at være alene, og jeg vil sgu da ikke ændre min livsstil. Jeg gør hvad der passer mig! Også overfor åndssvage pelsklumper som varulvene! De kan rende mig! f**k DEM!" Zvaine begyndte at blive ophidset. Det blev han altid når han snakkede om varulve. han fik en lille smule farve i kinderne. Meget lidt. Men man kunne dog godt se det. Han var så hidsig at han nærmest sydede. Så slappede han lidt af igen. Varulvene skulle bare dø... de skulle slet ikke leve på denne jord..
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Jun 25, 2009 22:53:40 GMT 3
Gilvasa fnøs og mærkede vrede skyde op i hende, så pludseligt at hun ikke var klar på det. Hun knurrede, dybt nede i halsen, i sin varulveskikkelse og lænede sig lidt forover. "Jeg er ked af at erklære mig enig med en syg stodder, så jeg lader være," sagde hun langsomt med lidt mere kontrol over sig selv, mens hun i sit hoved forestillede sig at knække hans hals og fjerne hovedet. Så fristende... "Hvis du nyder ensomheden så meget, så burde du få lov at dø med en masse af de mennesker du ser som måltider og en masse dumme pelsklumper stående og grine mens du lider en langsomt og ydmygende død. Og det kan vel arrangeres, hvis vi samarbejder endnu en gang."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2009 13:08:18 GMT 3
"Nej. Jeg gider ikke slåsse mod flere hjernedøde ting. Nu vil jeg slappe af og være mig selv" sagde Zvaine trodsigt. Han ville bare slappe af nu. Han gad ikke bekymre sig om flere af de varulve.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Jun 26, 2009 15:00:57 GMT 3
"Fint nok," sagde Gilvasa og dykkede igen ned under. Hun ville væk fra ham nu, og finde noget at spise. Hun efterlod sig altid ligene af sine artsfæller, fordi de simpelt hen ikke interesserede hende når de ikke længere var en trussel for folk. Hun havde ikke noget at gå tilbage efter, vel? Nej, ingen taske, intet. Hun kunne godt skride fra ham.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2009 17:27:46 GMT 3
"HEJHEJ. Håber ikke jeg ser dig igen. Men tak alligevel.. på en måde"
|
|