Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 19, 2009 20:18:33 GMT 3
Zvaine kiggede på hende. Hun VAR underlig. Hmm.. ja det var han sikkert også selv uden han vidste det? "Okaay... det er altså lidt underligt at du har så store humørsvingninger"
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Jun 19, 2009 20:31:09 GMT 3
"Det ikke noget man skal skildre med, du ved," sagde hun, og et blegt smil viste sig på hendes ansigt. "Folk har allerede problemer med at snakke normalt til mig hvis de opsnapper at jeg er varulv, og når man så pludselig begynder på det der med humørsvinginger... Du har vel et lignende problem, med eller uden en mærkelig personlighed."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 19, 2009 20:36:29 GMT 3
Zvaine sukkede irriteret. Ja det havde han. "Ja.. du ved... min blodtørst. Det er lidt irriterende nogle gange, at skulle styrte rundt for at finde ét svagt menneske som alligevel er blevet ædt på få minutter. Men ellers er det okay. Jeg er ligeglad med hvem jeg dræber......." Han kom lige pludselig i tanke om dengang med hende pigen. Han rødmede. svagt. det var at se nogle meget meget lyse lyserøde små pletter på hans kinder. Han vendte hovedet væk. Bare hun ikke havde set det. Bare hun ikke havde.......
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Jun 19, 2009 20:55:38 GMT 3
Gilvasa smilede for sig selv, og selvom hun stadig havde det kede humør, så varmede det hende lidt. Hun havde set det, han rødmede, og hun fandt det bare en lille smule nuttet. "Jeg har også lyst til mennesker," sagde hun så. "Varulve spiser jo bare kød i stedet, og mennesker er en delikatesse. Men jeg nyder selskab, og så er det ikke smart at... Kaste sig over de mennesker jeg møder..."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 19, 2009 21:00:25 GMT 3
Zvaine var sikker på hun havde set det. "Hmm.." mumlede han bare lidt irriteret over sig selv. Det var så pinligt han skulle være sådan. Bare på grund af den pige han engang havde mødt
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Jun 19, 2009 21:29:12 GMT 3
Gilvasa fornemmede at samtalen var ved at dø i hans forlegenhed, og hun begyndte at mærke morskaben brede sig. Hun skjulte det dog og lod, som om hun stadig var ramt af sin tristhed. Her var beviset på hendes evner som skuespiller endnu en gang. "Nåh, men... Smager dyr også af helved til for vampyrer, eller er det kun varulve der skal forbandes med det?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 9:51:43 GMT 3
"Nej. Jeg synes også de smager mega dårligt. Men det er nok fordi jeg har været blevet nødt til at spise dem så mange gange. Menneskenes mad smager endnu dårligere. Meget meget dårligere" sagde Zvaine og huskede på engang han havde prøvet at spise en kartoffel.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Jun 20, 2009 17:43:40 GMT 3
"Jeg lever på dyr," sagde Gilvasa. "Spiser ikke mennesker af ren høflighed og sørger for at holde mig så mæt som muligt for ikke, hvis jeg skulle møde mennesker, at være så sulten at jeg kastede mig over dem." Morskaben var nu ved at tage overhånd, og mens hun snakkede blev et smil formet og blev bredere og bredere i hendes ansigt, indtil hun begyndte at le højt og uden opfordring.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 17:52:33 GMT 3
Zvaine kiggede roligt på hende. Så lo han også. Han vidste ikke hvor det kom fra. Men han lo højt og uhæmmet ved siden af hende. Han rystede. Det var ikke fordi han var vred. Det var fordi han ikke forstod et ord af det hun lige havde sagt. Tænk at leve af dyr. Det var jo så latterligt at man ikke kunne lade være med at le højt af det? "Du... lever af.. dyr" Zvaine var ved at vælte om af grin. Han holdt sig for maven, fordi det begyndte at gøre ondt i maven. "HAHAHAHAH! det er sgu nok det mest åndssvage jeg længe har hørt!"
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Jun 20, 2009 19:32:18 GMT 3
Gilvasa blev færdig med at grine og sad lidt derefter og smilede fjoget til ham. "Det faktisk ikke så slemt som det lyder," sagde hun mens hun så på ham, og det fjogede smil blev til et grin. "Hvis man lige begynder og sådan, kan man blive vandt til smagen." Hun ville have være blevet meget sur hvis han havde sagt det på noget andet tidspunkt, hvor hun havde være i et eller andet andet humør.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 19:35:01 GMT 3
Vant til smerten? tsk.. "Helt ærligt. Jeg er sgu da ligeglad med om jeg dræber nogen. De betyder ikke en skid for mig!" sagde Zvaine koldt. Han var holdt op med at grine
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Jun 20, 2009 21:52:18 GMT 3
Hun smilede stadig fjoget. "Måske er det netop lige dit problem," smilede hun og bankede i jorden inden hun rejste sig og så ud over vandet. Hendes håndled gjorde mere ondt efter hun gjorde det, men på det tidspunkt tænkte hun ikke over det. Hun stod i stedet bare og så ud, hvorefter hun så kiggede på ham med et nyt, fjoget smil.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2009 13:14:20 GMT 3
"Jeg har ikke noget p r o b l e m" vrængede Zvaine ad hende
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Jun 21, 2009 14:33:59 GMT 3
Hun smilede bare til ham. "Er du sikker?" spurgte hun bare og forvandlede sig til ulv og gik ned på alle fire, selvom man kunne se at hun støttede meget mere på bagbenene end på forbenene. "Du ser ud, ligner og opføre dig som en der har et meget stort problem." Hun sagde disse ord lige inden hun fór ud i vandet.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2009 16:55:37 GMT 3
Zvaine stirrede vredt på hende. Sådan skulle hun ikke snakke til ham. "Hør her.. pige. Jeg har ikke en skid problemer i mit liv. Nåh ja.. kun varulvene og hvad så? De kan sgu da rage mig en papand! Jeg tænker kun på mig selv og ikke andre. Hvis jeg begynder at få du ved medfølelse med mennesker, begynder jeg at blive blød og svag! Dét er hvad der sker hvis jeg begynder at opføre mig humant. Jeg er en koldblodig morder som nakker enhver der står i vejen for mig. OKAY?"
|
|