|
Post by Drhati Markartic on Jun 29, 2009 19:57:23 GMT 3
Drhati havde ikke nogen vildt original eller fantastisk undskyldning for, at smutte forbi fængslet, men det var i alle tilfælde, hvad han havde i sidne at gøre, da han gik ind i den klamme bygning, hvor der levede rotter og voldtægtsmænd, men også tyve.. Dog bestod en stor del af fangerne nogen, der havde pådraget sig Vanyrimoras vrede, og Drhati havde ikke gjort noget, for at forsvare staklerne. Det var bare sådan. Ville isdronningen arrestere nogen, så blev de arresteret. Han nåede den specielle celle, beregnet på magiske fanger... Og stoppede op med noget, der nær mindede om et chok. Kongen havde ikke nogen vild reaktion på chok. En svag panderynken kunne gøre det, men alligevel råbte han af lungers fulde kræft. "Hvad laver du her, Shinee? Og sig mig.. Hvad har du gjort ved dit hår!?"
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 29, 2009 20:17:31 GMT 3
"Hun har fået striber i det, tror du ikke? Det er meget tydeligt," sagde Ryonell tørt og lænede sig ud mod kongen gennem tremmerne, så de stod meget tæt på hinanden, mens han studerede den anden meget længe. Det måtte være kongen, men det var ikke så imponerende som han havde troet det ville være. Neramores konge kunne overvælde ham en gang imellem. Det var ham her nok ikke i stand til.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Jun 29, 2009 21:15:56 GMT 3
Ramoan havde ingen anelse om, hvem der stod på den anden side, men det var i hvert fald en pestilens på niveau med Ryonell, som han havde foran sig. Han krøb længere ind i et hjørne i mørket, for at være så usynlig som mulig. Ikke en diskussion han på nogen måde ville blande sig i.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 29, 2009 21:26:38 GMT 3
Shinee stirrede bare på sin meget elskede far. "Goddag ærede far. Gris over dem alle!" hun rejse sig og nejede ironisk. Den store mave fik det da også til at se komisk ud. "Og mit hår? Hvad er der med mit hår? mener du min faders fantastisk dræbende gener, der sætter ind for at farve mit hår sort? Er du stolt?" hun gik frem og lænede sig op af tremmerne, ved siden af Ryo. Hendes øjne skulede surt.
|
|
|
Post by Drhati Markartic on Jun 29, 2009 21:32:16 GMT 3
"Hvis det ikke havde været fordi, at du sad indespærret i en celle, havde jeg smidt dig på hovedet ind i en," svarede Drhati roligt Ryonell, og tog så imod det næste smash, der var rettet mod sig, endda fra sin egen datter. "Det klæder dig ikke, men helt lilla var nu grimmere.." Svarede han koldt, men så umiddelbart til at være kølet ned igen. "Og hvem er disse.. Venner så?"
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 29, 2009 21:49:02 GMT 3
"Åh, vi elsker allerede hinanden kan jeg se. Må jeg gerne få at vide hvorfor du spærrede mig inde, og er det normalt, at folk kom ind i dette lands celler uden en retssag? For så har jeg måske fejlbedømt dette sted." Han forsøgte at læne sig længere fremad, men tremmerne forhindrede ham i det. "Og vi ikke 'venner'. Jeg skal forestille at være far til dit kommende barnebarn. Fortæl det til din skrigende kone, hun bliver begejstret."
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Jun 29, 2009 22:02:21 GMT 3
Bess begyndte at knurre, og Ramoan kunne ikke lade være med at tænke på, om det var af Drhati eller Ryonell.. Så Markares konge var altså her. Der blev kaldt gris af sin datter. Han rynkede panden. Hvad ville kongen sige til, at Shinee skulle føde et barn? Han ville sikkert blive vildt henrykt, medmindre han var klar over det.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 29, 2009 22:16:48 GMT 3
"Shhh, Ryonell! Hun ligger derhjemme i sengen og kaster op til højre og venstre og min far skulle nødig (men meget gerne) have skyldfølelse for at forlade hende!" fnisede Shinee og klappede sig på maven. "Nogen er bare stærkere til at takle en graviditet." sagde hun tilfreds. "Min lille nuttergøj får vinger!" mumlede hun begejstret og klappede endnu engang maven. "Og venner ville jeg næppe kalde dem. Jeg hjælper dem dog alligevel." Hun lagde hovedet på skrå.
A creature giant like few Who's certainly not a Jew And can tell you things you never knew He starts with a D In a thread of three And he wants others to see That killing is not the way It comes at five Those wise words he says And a new hint comes alive
|
|
|
Post by Drhati Markartic on Jun 29, 2009 22:43:22 GMT 3
"Vi skal ikke snakke om Vanyrimora," bemærkede Drhati skarpt. "Jeg vil derimod meget gerne vide, hvad du skal hjælpe dem med." Han rettede opmærksomheden udelukkende mod Shinee, da han ikke havde noget rigtig godt at komme op med, som han kunne smide i hovedet på mørkedæmonen.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 29, 2009 23:06:19 GMT 3
"Og jeg elsker virkelig ikke at få svar på mine spørgsmål," beklagede Ryonell sig og klarede at læne sig endnu længere ud af tremmerne, mens Jhanin flaksede over til kongen og satte sig på hans skulder. "Shys, Jhanin, ikke rar mand," sagde Ryonell, men flagermusen ignorerede ham og begyndte at nusse kongens hår. "Forbandede møgunge!" mumlede Ryonell og lænede sig irriteret tilbage i cellen. Og man skulle tro på at den havde fantastisk hørelse?!
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Jun 29, 2009 23:16:15 GMT 3
"Hvorfor var din flagermuseven ikke med i bjergene, hvis den tilsyneladende er med alle andre steder?" Spurgte Ramoan irriteret fra sit private hjørne, så over mod Jhanin, der åbenbart mente, at kongen trængte til lidt kærlighed af en art. Dårlig smag, Jhanin, var alt han kunne tænke.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 30, 2009 12:38:49 GMT 3
Shinee smilede overrasket. "Se farmand! der er en der kan lide dig, hvis navn ikke starter med V og slutter på sindsyg!" jublede hun og det så ud til at have reddet hendes dag. "Så er der jo to personer i hele verden! Hvor dejligt for dig!" hendes øjne strålede næsten og hun aede ubevidst sin mave.
|
|
|
Post by Drhati Markartic on Jun 30, 2009 20:30:03 GMT 3
"Shinee, kan vi lige få kammertonen. Jeg sagde, det her ikke drejede sig om Vanyrimora. Vi skal overhovedet ikke snakke om Vanyrimora. Det her drejer sig om, at mine fede.. Nej undskyld.. Gravide datter har knaldet med en mand, der er langt under hendes værdighed, og nu er hun så igang med at hjælpe to stupide idioter, der er blevet arresteret."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 30, 2009 20:46:41 GMT 3
"Og du ignorere stadig mit spørgsmål, for ikke at tale om min flagermus!" sagde Ryonell irriteret, og så et øjeblik ud til at ville ignorere Ramoans spørgsmål. Så vendte han sig. "Jhanin er altid omkring," sagde han uforklarende og vendte så igen hovedet mod kongen, og dækkede så øjet. Som om han skammede sig. Forbandede flagermus slikkede uduelig og provokerende konge i nakken.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Jul 4, 2009 0:11:00 GMT 3
Bess så nysgerrigt på Jhanin, med hovedet let på skrå, og den bjæffede kort, da den genkendte det lille væsen. Hvis den da ikke havde genkendt den, da den fangede færten af den.. Det var nok nærmere tilfældet. "Nemlig Bess, det er Ryonells elskede flagermus." Mumlede Ramoan, med et inderligt ønske om at få det her kongepjat overstået i en fart, så de kunne komme tilbage til halvenglen.
|
|