|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 26, 2009 16:17:29 GMT 3
"Åh, Deres Kongelige Højhed, mig en ære," sagde Ryonell sarkastisk da han så prinsessen gennem mørket. Han var ikke tilfreds... men han var heller ikke direkte utilfreds med at se hende. Overraskende. "Og nej," fortsatte han og sendte et svidende blik til jorddæmonen. "Vi er ikke venner."
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Jun 26, 2009 16:23:03 GMT 3
Ramoan kastede et blik på Shinee, nikkede ironisk, ikke rigtig i humør til at være formel, måske fordi han var irriteret og rasende lige nu. "Årh ja, sjovt du spørger. Se, der var den her idiot, der kaldte sig selv for mørkedæmon, og som mente det kunne være vildt sjovt at genere alt og alle, så pengebegærlige halvengle synes, at det kunne være vildt sjovt at lænke idioten sammen med en jorddæmon." Han gjorde intet forsøg på at skjule sin sarkasme. "Så udover at idioten slog en eller anden ned, og fik jorddæmonen med i arresten, så går det vildt godt her. Velkommen."
|
|
|
Post by Shinee on Jun 26, 2009 16:36:51 GMT 3
"Mange tak, selv om det burde være omvendt. Velkommen i min arrest," sagde Shinee og smilede svagt. Hun hvilede stadig hænderne på maven og kiggede på Ramoan. "Tror du idioten kan klare at få at vide at han skal være far, eller ville det også påvirke dig? Var halvenglen mand, høj, lyst hår, blå øjne, små vinger og ellers meget køn?" spurgte hun så og tænkte sig om.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 26, 2009 17:01:29 GMT 3
"Ja, præcis den halvengel, meget magtfuld. Og jeg vidste det var dumt at lade dig leve." Ryonell tørrede kinden med blodet og betændelsen fra hans ødelagte øje af og vidste, at han burde kigge på det. Man han havde ikke et spejl her. Han så ikke ud til at fatte at hun havde hans barn... Eller også ignorerede han det bare, som han plejede at gøre med urare ting.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Jun 26, 2009 17:04:25 GMT 3
"Åh tillykke Ryonell, du skal være far!" Bemærkede Ramoan, uden videre forsøg på at være begejstret. Faktisk undrede det ham lidt. Mørkedæmonen som.. Far. Hvilket gyseligt barn. Stakkels søn egentlig. Han kløede Bess bag øret. "Kender du halvenglen?" Henvendt til Shinee.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 26, 2009 17:18:06 GMT 3
"Ja, selvfølgelig. Mere idiot end idioten der," hun pegede på Ryo uden af værdige ham et blik. "... Idioten der påstår nemlig at han kan slå mig ihjel?! Helt ærligt, Ryonell, tror du selv på det?" spurgte hun, stadig uden at kigge op ham. "Halvenglen... Ham kender jeg. Og jeg er ret sikker på at jeg ved hvad han har gjort ved jer." Hun fniste og rystede på hovedet. Kiggede kort på Ryonell. Hans øje havde det slemt... Det havde det altid, så hun var ikke overrasket.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 26, 2009 17:26:12 GMT 3
"Nej, det netop det at jeg ikke tror på det, at jeg har lyst til at gøre det. Egentligt har jeg haft muligheder for at slå dig ihjel. Mange muligheder. Og siden du ser så meget igennem mig som du selv tror du gør, så hvorfor så ikke fortælle mig hvorfor det er jeg har lyst til at forsøge, når chancerne er så små for sejr?" Endnu en mulighed for at dø. Hvorfor var det altid at han ikke endte med at dø?!
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Jun 26, 2009 17:33:48 GMT 3
Ramoan rakte en hånd i vejret, for at få de andres opmærksomhed. "Fokus herover." Han så på Shinee. "Ved du hvor halvenglen er henne lige nu? For jeg er lidt træt af at sidde i spjældet for noget, som min lænkekammerat har gjort." Han smilede giftigt, skulede igen over mod mørkedæmonen. Venner? Tja.. Det var vidst ikke lige ordet.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 26, 2009 17:43:47 GMT 3
"Halvenglen... Nej jeg ved ikke hvor han er. Men jeg ved hvad har har gjort og jeg ved hvordan man kommer fri." Hendes øjne var nu dræbende og stadig rettet mod Ryo. "Du kan ikke slå en gris ihjel og jeg gider ikke dræbe en svagpisser som dig. Det ville være nedværdigende at skulle dræbe en der er så ynkelig," sagde hun giftigt. "Du har intet liv, så man kan jo også roligt sige at du er død i forvejen!" Hun vendte opmærksomheden mod Ramoan og smilede roligt. "Undskyld mig. Han er skal bare have tingene gentaget hele tiden, hvilket du nok har bemærket." Hun ignorede Ryo fuldstændig.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 26, 2009 17:49:59 GMT 3
"Åh, hvor du dog er fornærmende. Jeg mister helt interessen. Pas meget godt på dit barn, og fortæl ham hvilken som helst løgn om hans allerede så døde far. Jeg har intet barn, og jeg får aldrig et barn." En følelse af en ukendt varme rettet mod hende skød og i ham og viste sig i 'det allerede døde øje', men forsvandt igen i det samme han fik kontrol over sig selv. Det var dog irriterende...!
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Jun 26, 2009 17:58:20 GMT 3
"Så.. Hvordan kommer vi fri?" Spurgte Ramoan, uden at kommentere deres fornærmelser mod hinanden. Endelig en der kunne svare kraftidioten lidt igen. "Jeg vil meget gerne vide det i hvert fald. Medmindre Ryonell er gået hen og blevet henrykt for mit selskab." Han trak på skulderen. Bess knurrede kort af mørkedæmonen. Vane måske?
|
|
|
Post by Shinee on Jun 26, 2009 20:41:43 GMT 3
Shinee kiggede på Ryonell kort og trak så vejret dybt. "Tvivler på at Ryonell bliver henrykt for nogen som helst selskab." Mumlede hun og satte sig på jorden. "Fortæl mig hvad der skete og hvad han gjorde." hendes stemme var udtryksløs og hendes øjne rettet mod Ramoan. "Jeg er nødt til at være sikker før jeg gør noget."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 26, 2009 23:23:35 GMT 3
Ryonell rullede med øjet og betragtede dem tavst, skiftevis den ene til den anden. Han havde meget at sige, men var alligevel meget interesseret. Noget sort flaksede ind i cellen, og en fornærmet piben ekkoede mod væggene. Ryonell bandede da den sure flagermus satte sig på hans skulder og fortsatte med at skælde ud. Hvor vovede den mørkedæmon at forsvinde for ham! Det var jo ikke sjovt!
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Jun 27, 2009 13:12:21 GMT 3
Ramoan så grinende på flagermusen. "Hey Jhanin," smilede han. Han havde faktisk savnet den humoristiske flagermus en smule. Bare en smule. "Men det der skete var to eksplosioner, i nærheden af os begge, der sendte alle indenfor et par meter bagud, og vi kan ikke gå længere fra hinanden end femogtyve meter ca."
|
|
|
Post by Shinee on Jun 29, 2009 13:41:52 GMT 3
Shinee tænkte sig om. "Hvis jeg hjalp jer... Hvad ville jeg så selv få ud af det?" spurgte hun pludselig og løftede et øjenbryn. "Jeg gør det ikke bare sådan lige. Det koster et par dage i sengen for mit eget vekommende. Så. Svar." hun lagde hovedet på skrå og betragtede dem hver i sær. Hun ville ikke gøre noget, uden at hun selv fik noget ud af det. Ikke noget der kostede så mange kræfter.
|
|