|
Post by Shinee on Aug 6, 2009 16:48:08 GMT 3
"åh jeg har intet mod mystik... Men jeg har bare erfaring med at mænd ikk kan være mystiske... Og jeg må sige at tanken om at du måske var mystisk, ikke er faldet mig ind." hun smilede overdrevent varmt og løftede et øjenbryn.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 9, 2009 15:01:30 GMT 3
"Åh, jamen så er jeg bange for, at du nogenlunde er den eneste, der del den mening." V smilede afslappet, da han atter lod blikket falde på hende, for første gang længe. "Men når ingen af os vil røbe noget.. Hvad skal samtaleemnet så være?"
|
|
|
Post by Shinee on Aug 9, 2009 15:19:51 GMT 3
"Aner ikke." Sagde hun og løftede et øjenbryn. "Lige før bad jeg dig om at gå og nu skal vi hyggesnakke..." hun lød tvivlende. "Men har du et godt emne så smid det på bordet. Jeg keder mig af røv til..."
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 17, 2009 14:44:26 GMT 3
V trak på skulderen. "Det var ham den sure derovre," V nikkede sigende mod en vred mand. "...Eller dig. Jeg går, hvor det passer mig, og det her er ikke din personlige, reserverede plads, så du kan faktisk ikke bede mig skride. Desuden.. Du kunne også bare lade være med at svare mig. Så kom vi ikke til at hyggesnakke." Han fnyste kort. "Men lad os bare snakke om... Rigdom. Det er vidst et rimelig populært emne for tiden."
|
|
|
Post by Shinee on Aug 17, 2009 17:48:37 GMT 3
"Det der er mine egen ekstra reservede plads, det har jeg lige besluttet... Og du er ikke velkommen til side der..." mumlede hun mut og trommede med fingerne på bordet. "Men siden du nok bliver siddende alligevel... Kongens mænd søgte guld og grønne skove. Jeg forstår ikke at folk kun gider tale om rigdom."
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 17, 2009 19:01:23 GMT 3
"Nej, din egen, reserverede plads er den ene halvdel, for du kan ikke resevere en plads, der allerede er optaget," svarede V rapt tilbage, med et kort grin. "Rigdom? Jeg tror, de fleste ævler løs, for at være med på moden. Og så tænkte jeg, at sådan en ung dame sikkert også elskede, at være lidt moderigtig." Han sukkede og strakte benene ud foran sig, tydeligvis sarkastisk.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 18, 2009 18:52:10 GMT 3
"Jeg kan godt liden moden, men ikke snakke delen. Den del betyder at man skal snakke bag om andre, fortælle løgne og tale om ingenting. Det bryder jeg mig overhovedet ikke om. Faktisk hader jeg den del, fordi den er komplet nytteløs." Hun smilede frem for sig og trommede med fingerne på bordet.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 20, 2009 21:49:15 GMT 3
"Man kan vel ikke sige nytteløs. Er du klar over, hvor meget man kan få at vide, hvis man sætter sig i nærheden af to sladretanter?" V havde benyttet det et par gange. Måske en gang i mellem, når han virkelig, virkelig kedede sig, i mangel på andet at lave, måske efter et gøglershow, eller bare for at slappe af. Det var utroligt hvad man fik at vide. "Men jeg giver dig ret... Det er lidt kedeligt."
|
|
|
Post by Shinee on Aug 22, 2009 23:04:36 GMT 3
"Jeg har intet mod at lytte men alt for meget mod at tale selv. Der ligger forskellen, om end det jo ganske rigtigt er kedeligt." Hun klukkede for sig selv og lænede hovedet bagover. Hun var træt, men øllen holdte hende igang endnu. Hun havde glemt stort set alt om graviditeten.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 23, 2009 17:07:43 GMT 3
V svarede ikke, men så i stedet rundt på alle dem, der ikke bemærkede ham, fordi han var god til at gå i ét med skyggerne. Det var underligt, at de færreste ikke bemærkede den i menneskestok høje mand, men sådan havde det stort set altid været. "Det regner," sagde han pludselig, da han kiggede ud af vinduet.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 23, 2009 20:33:15 GMT 3
"Regnen falder jo tit her, ved du nok." sagde hun og sukkede. Der var et gådefuldt udtryk i hendes ansigt, og hun kom i tanke om noget. Det var mærkeligt.... "Solitopia er jo regnskovens hjemsted," klukkede hun og grinede lavt. Hun lod en hånd glide gennem håret og mærkede et sviende blik i ryggen.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 23, 2009 22:31:53 GMT 3
V kunne ikke rigtig se det morsomme i det med regnskoven. Regn.. Renskov. Ahahahaah. Alligevel grinede han falskt, overdrevet falskt, bare for at lade som om. "Den var god." Sarkastisk, selvfølgelig. Han var vokset op her, det var da klart, at regnskoven havde slået rødder i Solitopia, det vidste enhver idiot. Ligesom Jeanore havde sine bjerge, eller at Neramore havde sin strand.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 23, 2009 22:39:13 GMT 3
Hun klukkede. "Du er dårlig til at lyve, dårligere til at grine falsk og dårligst til at kede dig." Sagde hun og lagde hovedet på skrå. "Det kommer du helt sikkert ingen vegne med her i verden." Hun vendte sig om og stirrede vredt tilbage i de stirrende øjne. Problemet var at de var langt tættere på end hun havde forventet. Knap en meter, store rasende øjne, fremmed efter hvad hun kunne bedømme.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 24, 2009 18:51:34 GMT 3
"Hvis du bedømmer mig på min sarkasme, og tager den som sand, lærer du mig aldrig at kende," klukkede V hånligt. "Det, der var falskt, var virkelig falskt med overlæg. Jeg er god til at lyve. Det er dumt at bedømme mig, i den korte tid, du har kendt mig. I så fald gætter du... Forkert." V smilede bredt. "Men jeg må give dig ret. Jeg er rigtig dårlig til at kede mig. Jeg håber altid på at finde noget, der kan jage kedsomheden bort." Han rullede med øjnene.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 24, 2009 19:32:29 GMT 3
Hun klappede ham på skulderen og sagde kort; "vi må håbe du ikke begår samme fejl, når du skal begynde mig." Så rejste hun sig, tog et kort skridt og stillede sig foran den tydeligvis vrede person. Uden et ord sprang personen på hende og hun stak ham et blåt øje. "Hvad var det... jo, det var noget med at du var dårlig til at kede dig." Hun havde vendt sig mod V igen.
|
|