|
Post by V Baleckali on Aug 30, 2009 21:20:45 GMT 3
"Så er jeg måske lidt mystisk," grinede V, rystede på hovedet til det, hun ville have at vide. "Nope. Mit navn er hemmeligt. Jeg kan lide, at folk ikke kender mit navn. Du bliver nødt til at tvinge det ud af mig." Han stoppede med at le, men smilede stadig.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 30, 2009 21:40:58 GMT 3
"Jeg vil ikke tvinge folks navne ud." Kun hvis de er spioner, " og nej, du er stadig ikke mystisk. Men det kunne være sjovt at kende dit navn. Nogen har brug for at høre deres navn fra andre for at huske sig selv på hvem og hvad de er." Hun trak smilende på skulderne.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 30, 2009 22:03:22 GMT 3
V fnyste. "Filosofisk, meget smukt. Helt klart noget, jeg kommer til at spekulere over." Han lavede et nyt skuldertræk. "Det ville skræmme mig, hvis mit navn rullede på en andens tunge. Det kommer ikke til at ske." Han smilede.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 30, 2009 22:05:55 GMT 3
"Ægerligt. Det kunne ellers have været spændende..." Hun smilede stadig og begyndte at gå. "Men jeg forventede ikke andet. Du er nem at regne ud." Hun gik hen af gaden, regnen var stoppet halvt. Det støvregnene kun nu. Mørket var ved at sænke sig over byen.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 30, 2009 22:11:56 GMT 3
"Tak," lød V's altid så sarkastiske svar, og overvejede, om han skulle følge med. Han kom hurtigt på på siden af hende, påpasselig med ikke at ryge tilbage i bodyguardens position, da han ikke ville lade det glippe igen. Han rettede blikket ligeud.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 30, 2009 22:22:16 GMT 3
Hun kiggede på ham. "Hvorfor er det egentlig at vi følges ad?" spurgte hun så undrende og kiggede rundt på gaden. Der var ikke mange ude. Hun løftede et øjenbryn. Det var ikke hendes favoridt tidspunkt på dagen, når der ikke var nogen mennesker.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 30, 2009 22:29:01 GMT 3
"Det ved jeg ikke helt. Men jeg har ikke andet at lave." V så op mod den forsat mørke himmel, der snart ville blive kulsort, muligvis med stjerner og en halvmåne. "Jeg må leve et kedeligt liv, nu når jeg tænker over det. Hvis jeg ikke har andet at tage mig til..."
|
|