|
Post by V Baleckali on Aug 27, 2009 23:06:51 GMT 3
"Åh ja, det var der," svarede V, uden så meget som at løfte et øjenbryn. Indvendigt var han muligvis lidt imponeret. Hun kunne slå fra sig, det måtte han give hende. Gad vide hvem hun var!? "Skal vi ikke skifte emne?" Han hadede at snakke om sig selv.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 28, 2009 18:02:18 GMT 3
"Det kan vi da godt... Hvad vil du så snakke om?" Hun smilede til ham og lod ikke til at bemærke den vrede person fra før rejse sig bag hende. "To sekunder..." Hun vendte sig i mod den anden og sparkede ham i hovedet. "Nu holder du dig væk!" Hun stirrede vredt på ham.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 28, 2009 23:27:03 GMT 3
"Skal jeg give dig en hånd?" V var stadig upåvirket af situationen, da manden forsøgte at slå tilbage mod Shinee. Han havde lyst til at gribe ind, men han kunne ikke forstille sig noget værre end en gravid kvinde med temperamentet i fuldt blus, og som lige havde indtaget sprut.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 29, 2009 22:25:04 GMT 3
Hun skulede kort til V. "Nej tak, jeg er ikke svag.." Hun greb fat i manden, spændte ben og svang ham over hoften og ned i gulvet. Hun satte en fod mellem mandens skulderblade og lagde armene over kors. "Et krus øl, tak." Hun greb det der stod på bordet, uden at bekymre sig om det var hendes eget, men drak halvdelen og hældte resten ned over mandens hoved. "Hold dig væk, knægt, til du er stor nok til at lege med kvinder."
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 30, 2009 16:07:40 GMT 3
"Af en gravid kvinde at være, passer du ikke så ufatteligt meget på dit barn," bemærkede V med himmelvendte øjne, da han lagde armene over kors, fordi han fandt stillingen behalig. Han så på manden, der havde fået styret sit temperament, og skyndte sig væk fra det sindssyge kvindemenneske, der lige havde sat ham på plads. Et muntert smil bredte sig i V's mundvige. Åh ja, han havde valgt den rigtige person at kede sig ved.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 30, 2009 16:16:53 GMT 3
Hun rettede en knyttet næve mod V. "Du ved intet om det barn, intet om faren og intet om mig. Så du skal ikke udtale dig om, hvorvidt jeg passer på mit barn eller ej!" hvislede hun og satte sig igen. Hun havde ingen varme følelser for barnet i øjeblikket.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 30, 2009 16:23:51 GMT 3
Til manges store provokation var V's reaktion at grine bredt. "Wow, stres ned, jeg sagde bare..." Han gik i stå i sætningen, da en pige kom fejende ind, der drabeligt meget mindede om... Han rystede hurtigt tanken af sig, rystede på hovedet, og smilede så til Shin igen. "Ved du hvad? Vil du ikke med ud og gå en tur, så kan du måske finde en rangle et eller andet sted?"
|
|
|
Post by Shinee on Aug 30, 2009 16:31:28 GMT 3
Hun slog ham i baghovedet men rejste sig. "Dameproblemer? Det ligner det. Pas på nogen ikke misforstår det." Hun gik ud af døren og af en eller anden grund var der kommet en værdighed og måden hun gik på. Det afslog tydeligt enhver tanke om at hun var svag, som folk tænkte om hende.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 30, 2009 16:41:05 GMT 3
"Det kan man godt sige. En slags i hvert fald," svarede V åbent, uden at ville uddybe det overhovedet. Han rejste sig, og gik efter, hvor han fik konstanteret, at han var højere end hende, hvilket ikke overraskede ham specielt. Han var højere end de fleste mennesker.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 30, 2009 16:47:18 GMT 3
Hun trådte ud og træk sig hen under et halvtag. Det regnede stadig. "Regnvejr, jeg elsker regnvejr." nynnede hun mørkt og trippede uroligt fra side til side. Det var køligt i vejret. "Hvis nogen havde vækket mig i morges og fortalt mig at jeg var gravid havde de været døde på stedet... Du er heldig."
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 30, 2009 16:58:31 GMT 3
"Så foruden at være dårlig til at grine falsk, dårlig til at lyve og dårlig til at kede mig, er jeg nu også svag?" Svarede V i et fornærmet tonefald, selvom det morede ham, med hendes opfattelse. "Du er virkelig en kritisk person."
|
|
|
Post by Shinee on Aug 30, 2009 17:01:28 GMT 3
"Folk tænker ofte videre over hvad jeg siger. Det burde de ikke." Hun stirrede dræbene på ham. "Jeg har ikke sagt du svag. Du heldig. Ikke andet." Hun vendte ryggen til ham og holdt øje med et par mænd der stod og skumlede i en gyde. Hun kunne genkende den ene.
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 30, 2009 17:06:47 GMT 3
V var ikke i humør til at diskutere det, og fulgte hendes blik mod mændende, der stod i en gruppe sammen. Fraværende indtog han sin instinktive position, fra sin tid som bodyguard, bagved og lidt til højre for Shin, da han betragtede gruppen nærmere.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 30, 2009 17:18:54 GMT 3
"Årh, gider de ikke skride..." mumlede Shin fraværende og trådte langsomt frem mod dem. Hendes hofter svajede og hun smilede et lille pige smil til mændene. "Smut hellere inden jeg når at komme op i det røde felt, flotte... For jeg har en tildens til vrede i dag."
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 30, 2009 17:30:47 GMT 3
V sukkede lavmælt bag hende. Hvor besværligt. Det var typisk ham, at blive indblandet i et eller andet problem. En af mændende trådte frem, men de havde ikke fået øje på ham, da han havde en evne til at gå udenom, at træde i et med skyggerne, at virke usynlig, lidt ligesom en dronning ville overstråle bondepigen. "Årh skat, skulle det få mig til at skride?" Svarede den mand der var trådt frem overlegent, med sin dybe stemme. V rullede med øjnene.
|
|