|
Post by V Baleckali on Aug 17, 2009 14:41:30 GMT 3
"Mange har fordomme, men det er ikke alle. Der er nok et sted, skal du se, du skal bare lede længe nok," svarede V visdomsfuldt, selvom han egentlig ikke vidste, hvad der gik af ham. Siden hvornår var han begyndt at snakke så meningsløst? Han lød snart som en anden præst, der messede sine sædvanlige fræser med 'at tilgive hinandens synder' eller at 'man skulle elske sine næste.'
|
|
|
Post by Heltan Apon on Aug 17, 2009 23:26:13 GMT 3
Som sædvanlig var der ingen ændring i smilet, selvom Heltan trak på skulderne og ikke troede på den andens ord. Der var ingen grund til at sige ham imod. "Jeg tror det er fordomme lige så meget som tradition. Det er ikke normalt at have en midaner som medarbejder, og man er bange for hvilke signaler det giver. Der er vel mulighed for at finde en, der tager imod mig, men han vil formentligt være så dum at jeg ikke kan holde ham ud."
|
|
|
Post by V Baleckali on Aug 28, 2009 15:56:04 GMT 3
"Det lyder som en fordel. Man kan bedre forvirre dem og presse dem op i løn." V trak på skulderen. "Jeg har aldrig oplevet at arbejde for en dum person. Det er en skam." Hans ansigt udtrykte ikke noget, da han talte, og det var tydeligt på hans holdning, hele hans væremåde, at det ikke blev uddybet overhovedet.
|
|