Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 17, 2009 19:55:43 GMT 3
Tsuki brød sig ikke om at andre gav hende ordre, men hvis hun ikke ville dø, måtte hun nok hellere gøre som den anden sagde. Hun tog sine pile, fra sin lille ryksæk, tog også sin bue op, og sigtede. Så skød hun. En meget præcis og hurtig pil, som skar sig igennem luften, og ramte lige under kravebenet. Yes. Man kunne se blodet pible frem. Orken lavede et underligt brøl, og vendte sig vredt rundt for at se hvem der havde gjort det. Eftersom Tsuki var så langt væk, tog orken bare fat i den nærmeste person, og kastede ham ind i et træ. Tsuki tog en til pil og sigtede igen. Denne gang ramte hun ikke kravebenet men skulderen, fordi han lige havde vendt sig. Den før så rasende ork, var bare blevet splittergal nu.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 18, 2009 14:12:37 GMT 3
Sierra så pilen ramme orken. Hun smilede. Nu var dens opmærksomhed rettet mod Tsuki. Hun tog sine kastestjerner, og kastede dem. De ramte alle. Hun tog en af sine knive og sprang op på dens ryg. Sierra ledte efter et sted, en åbning, hvos hun kunne stikke den ind. Endelig fandt hun en, og jog kniven ind mod den. Orken skreg igen, og kastede hende af. Hurtigt kom Sierra på benene, og angreb igen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 18, 2009 14:15:16 GMT 3
Tsuki stod bare lidt og kiggede. Hun kiggede på den anden, som nu havde skåret orken et meget ømt sted
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 18, 2009 14:22:12 GMT 3
Sierra stødte sin kniv flere gange ind i senerne i nakken. Orken brølede igen og igen. Efter noget tid sådan, faldt den død om. "endelig" tænkte Sierra. "Fint skud." sagde hun som en slags ros til Tsuki.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 18, 2009 14:23:58 GMT 3
"Tak.. du var nu heller ikke dårlig selv" Det var meget sjældent at Tsuki gav ros til nogen som helst, og hun blev også selv overrasket, da hun hørte sig selv.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 18, 2009 14:36:31 GMT 3
"Du er blevet helt bedre til det med at tolerere andre." Sierra klappede lidt ironisk i hænderne. "Det er da en start."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 18, 2009 15:02:52 GMT 3
Tsuki skulede lidt til hende. Nu skulle hun ikke tro noget som helst...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2009 14:33:06 GMT 3
"Jeg mener det. Virkelig." Hun smilede. "Du skal nok lære det."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2009 14:37:01 GMT 3
"Lære det? Jeg er da ligeglad med om jeg lærer at være en godtroende idiot. Faktisk.. håber jeg da snarere at jeg aldrig kommer til at blive sådan"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2009 15:00:12 GMT 3
"Det må du selv om. Jeg er da ligeglad." Lige nu gad hun ikke at diskkutere med Tsuki. Der var andre mere presserende anliggender end denne.
|
|