Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 16:35:38 GMT 3
"Lad mig sige det sådan her. Jeg har ikke ret mange venner. Bekendte ja, men rigtige venner... ik ret mange. Hvis det er en fra Jeanore, vil jeg ikke angive den person. Jeg ville være en forræder, og vi har brug for alle her for tiden. Men hvis det ikke er en af førnævnte, så vil jeg godt. Hmmm. Lad mig se." Sierra så alle personerne i sit hoved. "Måske..." begyndte hun. "Måske er det nogen fra Solitopia. Lydløse mord, med dolk, ved daggry plejer at være deres kendemærke, men om de har lavet det om ved jeg ik'. Prøv at se i Solitopia. Måske kan du finde flere svar der."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 16:39:14 GMT 3
Tsuki tænkte lidt over det. "Okay. Det er da bedre end at søge rundt efter noget jeg ikke ved hvor er" Tsuki kiggede på den anden, og så ud som om hun kæmpede en indre kamp. "Tak" sagde Tsuki, vendte sig om, og gik.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 16:41:16 GMT 3
"Hallo, hvor tror du, du skal hen? Nu er det mín tur! Det var en aftale." Sierra løb hen foran den anden, sådan at hun spærrede vejen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 16:43:39 GMT 3
"Hvad var en aftale?" spurgte Tsuki og kiggede en smule irriteret på hende.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 16:48:29 GMT 3
"Jeg gav dig oplysninger, du giver mig oplysninger. Sådan var aftalen."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 16:50:39 GMT 3
"Nåh ja.. og? hvad vil du vide?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 16:52:08 GMT 3
"Har du mødt nogen på din vej herhen? Fortæl om alle du har mødt. Eller alle dem du kan huske." Sierra satte sig ned, mens hun fandt papir og blyant frem.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 16:55:19 GMT 3
"Øh jeg har mødt en underlig høj mørk dæmon.. ellers nej. jo! og så har jeg mødt en masse små dyr, som jeg skød"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 17:32:10 GMT 3
"En dæmon? Fortæl mig om ham!" Sierra sad allerede og skrev. En dæmon? Måske kunne det være ham. Men hun vidste jo ikke om det var en dæmon. Men måske...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 18:21:29 GMT 3
"Han havde store sorte vinger og han havde en underlig klo.."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 22:13:47 GMT 3
Sierra var nu fuldkommen sikker på at det ikke var ham. "Har du mødt andre? Et væsen af en slags? En mørk skygge? Har du mærket noget mærkeligt, set, hørt? Et eller andet unormalt?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 12, 2009 16:35:59 GMT 3
"Hmm.. nej. Jeg har slået et par snigmordere ihjel, men ellers.. nej. Intet som helst. Det var faktisk en smule kedeligt"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2009 21:11:51 GMT 3
Sierra blev meget skuffet. Nu havde hun lige håbet. Hun gjorde et sidste forsøg. "Har du nogensinde mødt noget mistænkeligt? Noget mærkeligt? Eller noget anderledes? Vær sød at sige det hvis du har." Sierra så nærmest bedende på Tsuki
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2009 21:19:30 GMT 3
"Hmmm... Nej nej og nej" Tsuki var ogå skuffet. "Hmm.. jo engang mødte jeg en underlig høj fyr med hvidt hår.."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2009 21:32:47 GMT 3
"Hvad?" Sierra nærmest råbte det. "Fortæl noget mere!"
|
|