Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2009 21:42:16 GMT 3
"Øh altså.. han så rimelig sløset og skødesløs. Men ikke helt.. for han havde nogle problemer. Jeg mødte ham inde i skoven. Han var helt sønderrevet, og jeg kiggede bare lidt på ham. Så sagde han at jeg skulle skride, og jeg spurgte hvad der var sket med ham. Ikke fordi jeg havde ondt af ham, men på grund af interresse. Hans sår lignede at de kom fra varulvene. Helt flænset på den ene arm. Han havde et hul i maven og det så ud som om han havde brækket benet. Han stod og holdt krampagtigt fast i et træ.." sagde Tsuki og kiggede tænksomt på den anden
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2009 22:01:04 GMT 3
"Det er ikke ham. Det ville han aldrig tillade." Mumlede Sierra. "Men hvor er han så? Et eller andet sted må han jo være." Hun fortsatte med at tale med sig selv.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2009 22:06:02 GMT 3
"Det ved jeg da ikke? Men han var rimelig sur. Han knurrede ligefrem ad mig" sagde Tsuki og rynkede fornærmet på næsen. "Da han blottede sine tænder lignede han en vampyr på en prik. Jeg tror han var noget mere bag facaden. Hans tænder var sylespidse..." Og han havde en mærkelig aura omkring sig. Da jeg havde stået og betragtet ham i noget tid, sagde han at hvis ikke jeg snart skred, ville han bide min pulsåre i halsen over. Jeg synes godt nok han var lidt underlig. Jeg gad ikke spilde min tid på ham, så jeg gik bare videre" Tsuki vidste godt at det ikke kun var fordi hun ikke ville spilde tid på ham.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2009 22:24:36 GMT 3
Sierra hørte ikke efter. Hun blev ved med at tale med sig selv. "En eller anden må have set ham. Eller hørt om ham. Så fremmed er han heller ikke."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2009 22:47:59 GMT 3
"Hvad snakker du om?" spurgte Tsuki lidt irriteret.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2009 22:52:55 GMT 3
Sierra stirrede på Tsuki som om hun havde glemt dennes eksistens. "Øh... Hvad mener du?" Sierra var ikke helt med.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2009 22:56:28 GMT 3
"Du snakker til dig selv, om alt muligt underligt.. Du siger at en eller anden må have set ham. eller sådan noget. Og at han ikke er så fremmes? Hvad mener du med det? Det var bare en dum såret, men køn mand"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 14:38:01 GMT 3
"Åh undskyld. Jeg snakkede ikke om ham. Men om en anden." Sierras øjne skinnede. Hun måtte finde ham. På den ene eller anden måde.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 15:14:20 GMT 3
"Hvad er det du tænker på?" spurgte tsuki, da hun kunne se at den anden havde nogle underlige gnister i øjnene, som om noget lige var gået op for hende
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 15:24:20 GMT 3
Sierra skævede til Tsuki. Skulle hun fortælle det? Ville Tsuki holde tæt? Sierra sukkede. "Kan du holde på en hemmelighed?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 15:33:18 GMT 3
"ja.." sagde tsuki ærligt. Hun havde aldrig været en sladretante
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 15:39:29 GMT 3
"Hmm." Sierra så Tsuki an. "Okay. Det her er strengt fortroligt, eller rettere. Det har bare en stor betydning for mig. Min første og bedste ven, på akademiet. Han... Han elskede mig, tror jeg. Men jeg elskede ham ikke igen. Det skulle jeg nok, for nu er han forsvundet. Han ved alt for meget, og ingen ved hvor han er. Måske er han på modstandernes side, måske ikke. Jeg kunne være ligeglad, men han er jo min bedste ven. Jeg vil ikke miste ham. Men jeg har ledt i mange år nu, uden at have fundet ham." Sierra kiggede på Tsuki. Ville hun overhovedet kunne forstå det?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 15:42:15 GMT 3
"okaay.." Tsuki forstod ikke det der med at elske. "Hvorfor vil du så finde ham igen? Det er da ikke værd at spilde tiden på.."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 15:45:26 GMT 3
"Jeg vidste det. Du forstår det ikke. Har du nogensinde haft en rigtig ven? Hvis ikke så er det forståeligt at du ikke aner hvad jeg snakker om." Sierra var vred og skuffet. Hun havde i det mindste håbet at Tsuki ville forstå bare lidt af det.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 15:49:54 GMT 3
"Jeg kunne godt lide mine forældre.." sagde Tsuki og var vred på sig selv, over at hun ikke kunne lyve ordentligt. "Men de døde, da jeg ikke var så gammel, så jeg tror ikke rigtigt jeg ligefrem elskede dem" fortsatte Tsuki og holdt sig tilbage fra at rynke på næsen over ordet 'elske'
|
|