Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 15:55:45 GMT 3
"Jeg vidste at jeg ikke skulle sige det. Glem hvad du lige har hørt. Måske lader man bare sine venner forsvinde der hvor du kommer fra, men det gør jeg ikke!" Sierra sagde det med en soydig tone. Hun fortrød hun havde sagt noget
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 15:59:59 GMT 3
"Bare rolig. Jeg kommer ikke til at sladre til nogen om det" snerrede hun til den anden
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 16:04:26 GMT 3
"Nej det gør du ikke. For hvis du gør, så dræber jeg dig." Sierra stirede på Tsuki med kolde øjne.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 16:06:46 GMT 3
Tsuki stirrede tilbage. "Det kommer du ikke til" hvæsede Tsuki
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 16:14:03 GMT 3
"Og hvem skulle stoppe mig? Dig?" Sierra grinede hånligt. "Det kan du ikke, og det ve du ligeså godt som jeg." Hun fnøs, og så på Tsuki. "Hvis du bare kunne forst..." Sierra gik i stå, for hun havde set noget som var helt forkert. Meget, meget forkert.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 16:18:27 GMT 3
Tsuki blev ved med at stirre den anden koldt ind i øjnene. "hvad?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 16:23:19 GMT 3
Sierra kunne ikke svare. Hurtigt løb hun bare væk fra hende, og forsvandt inde mellem træerne. Et højt skrig fik fuglende til at flakse op, fra deres reder i træerne.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 16:27:02 GMT 3
Tsuki stirrede irriteret efter hende. Hvad? Hvad var der galt med hende. Her prøvede hun at være venlig og så løb den anden bare. Tsk.. Tsuki stirrede stadig ind imellem træerne. Prøvede at forstå hvad der var galt.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 16:29:32 GMT 3
Der blev skreget igen. Bare højere. Sierra kom springende ind i lysningen igen. Hun var dækket af blod, også sit eget, men hun kiggede klart på Tsuki. "Hvad med at hjælpe!" sagde hun bare. Så sprang hun ind i buskene igen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 16:31:32 GMT 3
Hvad fanden skete der? "Hvad er der galt? Svar mig dog.. jeg forstår dig ikke. Sig nu noget. Og hvordan kan du være badet i blod, bare på de få sekunder du løb ind i skoven?" råbte Tsuki vantro efter hende og kiggede på blodet der blev efterladt tilbage på jorden.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 16:34:55 GMT 3
Sierra standsede brat. Hun vendte sig langsomt om, og løb tilbage mod Tsuki. Hun tog fat i dens anden arm, og trak hende med sig. "Hvorfor skal du altid spørge så meget? Du vil forstå det når vi er der." Hun trak hårdere i hende. "kom nu, kom nu, kom nu." tænkte hun.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 16:37:15 GMT 3
Tsuki fulgte bare med. Som om hun havde et valg?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 17, 2009 9:46:58 GMT 3
Foran dem dukkede dét frem, som Sierra ville vise Tsuki. Dét var såret, men der var mest overfladiske sår. "Kan du nu se det? Det er hám der har sendt den. Måske prøver hán at straffe mig, eller hvad ved jeg." Sierra kiggede på Tsuki. Måske kunne hun forstå det nu.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 17, 2009 13:55:38 GMT 3
Tsuki fik øje på en kæmpestor ork, der tonsede igennem skoven. Hun havde aldrig set en ork før.. Så det var altså sådan sådan én så ud.. javel... Den var nu ikke særlig køn. Den havde lige fået fat i to børn, og nu hoppede den oven på dem. Ikke noget kønt syn.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 17, 2009 15:42:31 GMT 3
"Tsuki, tag dine pile, og prøv at ramme ham, ved kravebenet. Der er huden tyndest. Jeg prøver at komme tættere på, og uskadeliggøre ham." Sierra så kort på Tsuki, og løb alt hvad hun kunne. Mod orken.
|
|