Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 9, 2009 15:46:35 GMT 3
"jaja fint. Hvis du absolut VIL vide det, så er det fordi jeg leder efter en bestemt person som jeg så skal dræbe... men altså jeg dræber alle de snigmordere som jeg finder, såå.. det kan være lige meget, meen kender du så nogen??" spurgte Tsuki helt overbevist om at den anden slet ikke ville fortælle noget nu.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 10, 2009 22:30:29 GMT 3
"Hmm." tænkte Sierra. "Beskriv denne person. Hvordan dræbte han dem? måske hvordan han ser ud? Alt du kan komme i tanke om." Sierra kiggede opfordrende på Tsuki
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 15:31:56 GMT 3
"Jeg ved intet. Jeg var kun et barn dengang. Det eneste jeg ved, er at de blev dolket."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 15:35:29 GMT 3
"Hmm. Kan du huske hvordan de var blevet dolket? I hjertet, hovedet, pulsåre? eller hvordan kniven så ud? Har du den stadig?" Sierra blev ved med at spørge. Det var jo til Tsukis eget bedste.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 15:40:17 GMT 3
Tsuki kiggede lidt irriteret på den anden. Ikke fordi hun var sur på hende, men fordi hun var sur på sig selv. Hvis bare hun havde husket noget af det som var sket. "Nej. Jeg husker absolut intet andet" svarede Tsuki og kiggede irriteret ned i jorden.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 15:48:48 GMT 3
"ja så bliver det lidt svært." svarede Sierra irriteret. "Hmm. En snigmorder med en dolk, eller flere. Sandsynligvis i hjertet. Hmm." Sierra tænkte, en masse navne strømmede igennem hendes hoved. En HEL masse. "Prøv og beskriv det du kan huske, fra den nat, eller dag." tilføjede hun.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 15:50:37 GMT 3
Tsuki begyndte at blive vred og irriteret. "Jeg - kan - ikke - huske - andet!" Tsuki gik rundt og sparkede til jorden
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 15:56:08 GMT 3
"Hmm okay. Hvor fandt du dem?" Spurgte Sierra. "Altså hvis du fandt dem." tilføjede hun hurtigt. Tsuki var åbenbart blevet rimelig irriteret, men det måtte hun finde sig i, tænkte Sierra. Ellers kunne hun jo ikke hjælpe Tsuki.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 15:57:54 GMT 3
"Fandt hvad? Nåh dem. Inde i deres soveværelse hvor de havde ligget og sovet.."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 16:00:10 GMT 3
"Så du fandt dem om morgenen?" Sierra blev ved med at presse svarende ud af Tsuki. Måske vidste hun mere end hun ville ud med.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 16:09:41 GMT 3
"Øh. Ja det.. nej.. Det var vidst om natten"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 16:20:30 GMT 3
"Er du sikker? Ved daggry måske? Hørte du nogen lyde?" Igen ig igen og igen. Flere og sværere spørgsmål. Ideen var at presse svarende ud af den anden. Det havde hun lært på akademiet.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 16:22:41 GMT 3
"Jeg hørte at nogen skreg.. det måtte ha været mine forældre? Selvom de godt nok ikke plegede at skrige.. Det er jo sådan noget som svage mennesker gør"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 16:26:57 GMT 3
"Det er ikke nogen synd at skrige. Hverken hvis det er af smerte, sorg eller fordi man er bange." Sierra mumlede noget mere, men det forsvandt i hendes tanker. "Lad os antage at mordet var omkring daggry, eller tidlig daggry. Mordvåbnet var en dolk, som formodentlig har dolket dem i hjertet. Hmmm" Sierra tænkte og tænkte. "Der er stadig mange, og langt fra dem alle. Er du sikker på du ikke kan huske mere?" Sierra så igen på Tsuki
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2009 16:29:47 GMT 3
"ja. INTET. Men hvis det er en ven, så tror jeg ikke du vil anmelde personen til mig, vel?"
|
|