|
Post by Ramoan Ankad on Nov 8, 2009 19:55:10 GMT 3
Halvenglen fnyste kort, imens Aucun havde en lidt mere stilfærdig reaktion. Halvenglen så lidt på ham, han stadig betragtede som 'den fremmede,' som om han ville læsse ansvaret med samtalen over på en anden. "Jeg synes nu, det ser slemt ud. Du fryser." Aucun hævede et øjenbryn, da han så på dødsenglen, og halvenglen lo kort. Moderlige instinkter? Tsk.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Nov 8, 2009 19:59:47 GMT 3
Aijou trak på skulderne og tvang tænderne sammen. Klapren var ikke andet end distraherende. "Jeg har ikke tøj til regnvejr," mumlede han forklarende, og undertrykte klaprenen. "Min jakke er for tynd og..." Han trak på skulderne. "Men det regner ikke særlig meget. Det går over i løbet af et par timer..."
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Nov 8, 2009 20:14:18 GMT 3
Der lød en dump lyd, da Aucun kastede et tæppe over til Aijou, sørgede for at holde det udenfor ilden, og det landede et stykke fra dødsenglen på jorden. "Her. Du har vidst mere brug for det en nogle af os andre." "Wow, og så har du pludselig lige et tæppe, huh? Har du flere spændende ting som en... Gryde eller lignende?" Halvenglen hævede et øjenbryn. Aucun ignorerede ham blot.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Nov 8, 2009 20:18:32 GMT 3
"Du kan være meget ubehagelig at være sammen med, Haroon," mumlede Aijou uden at se på ham, og lod langsomt og forsigtigt tæppet falde ned omkring sin krop. Han frøs, selvom han havde svært ved at mærke det. Aijous ord virkede en smule ironiske. At dødsenglen skulle sige til halvenglen at den var ubehagelig at være sammen med.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Nov 8, 2009 20:26:02 GMT 3
"Du har ret. Hvilket uhyre jeg er," sukkede halvenglen. Det var ikke til at sige, om han mente det, men Aucun følte sig ikke overbevist. "Jeg har ingen gryde med," svarede han, som om halvenglens ord ikke havde været sarkastiske. Han spekulerede på, om halvenglen havde en mørkere side også. Måske var det dødsenglen, der tvang den frem ubevidst, eller også havde Haroon bare en lyst til at være besværlig.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Nov 8, 2009 20:43:48 GMT 3
Aijou hundefrøs stadig, og han sad bare lidt og betragtede dem. Han så ned på tæppet og så beklagende på Aucuns ansigt, uden at se ham i øjnene. "Jeg er ked af at gøre det tæppe gennemblødt," sagde han, og et lille smil vidste sig på hans ansigt. Ikke spottende, ikke uægte, men det var heller ikke sandt.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Nov 8, 2009 21:20:31 GMT 3
"Jeg havde ikke forventet, at det ville blive andet," svarede Aucun roligt. Det gik ham ikke på. Halvenglen mumlede noget. Han havde pludselig lyst til at komme væk herfra, men regnen virkede ikke tiltalende, og mester fremmede havde nok ikke et ekstra, hvis han da ellers gad at forbarme sig over ham.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Nov 8, 2009 21:27:01 GMT 3
"Jeg må egentligt videre," sagde Aijou og begyndte så småt at blive nervøs. Han forventede ikke de kom her, nu, men der var alligevel noget han ikke kunne lide. Som var tæt på. Han gik uden om bålet og rakte Haroon tæppet, da han så ud til at fryse mest. "Farvel..." Han lod tæppet falde og bevægede sig langsomt ud af hulen.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Nov 8, 2009 22:00:08 GMT 3
Halvenglen rynkede panden, men lod den sindssyge mand være. Ud i det der vejr!? Det var da latterligt... Men okay, han var selv udenom det. Han trak tæppet omkring sig. Aucun rejste sig, måske for at følge dødsenglen. To sindssyge! Helt utroligt... De måtte have tabt deres forstand et sted. "Jeg følger med dig," sagde Aucun.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Nov 8, 2009 22:06:40 GMT 3
"Du... burde vel have dit tæppe med?" mumlede Aijou og så lidt forsigtigt op på ham, inden han lod øjnene koncentrere sig om hænderne. Våbnene. Han skævede hurtigt til Haroon, men lod det være. "Det er vel ikke noget jeg skal blande mig i," sagde han med et lille skuldertræk og fortsatte ud i regnen.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Nov 9, 2009 18:58:58 GMT 3
Aucun virkede ligeglad med, at den anden blandede sig. "Jeg har sikkert så mange andre." svarede han bare og fulgte med. Haroon var stadig ikke interesseret i regnvejr, så han blev bare inde ved bålet. Han kunne nok godt finde dem igen på et tidspunkt.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Nov 9, 2009 19:27:27 GMT 3
Aijou havde ikke lyst til at gå med den fremmede, men kunne ikke få sig til at sige det. Han havde allerede lavet en lille hentydning med tæpperne, men da han var blevet afvist valgte han bare at smile og nikke og lade som om han var begejstret for selskab. Smilet var stadig flot på hans ansigt, men følelserne fulgte ham ikke.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Nov 9, 2009 19:37:26 GMT 3
Aucun hævede et øjenbryn. "Du behøver ikke smile og se så begejstret ud, for at virke venlig," sagde han stilfærdigt. Det var tydeligt, at Aijou virkede lidt anstrengt i sin glæde. "Jeg ville bare med. Hvor skal du hen?"
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Nov 9, 2009 19:54:15 GMT 3
"Rundt," svarede Aijou. Han havde ingen rute, kun den rute der førte til nærmeste slagmark eller nærmeste 'fjende af Døden'. "Hvad med dig? Også rundt?" Han knyttede hånden og rettede blikket mod Aucuns hænder. Våbenen. Han begyndte at gå. Han foretrak at gå. At flyve var altid noget, han gjorde, når han kæmpede, så gå var godt.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Nov 11, 2009 19:55:46 GMT 3
"Hvis du skal rundt, så... Rundt ja." Aucun fulgte blot efter på siden. "Misforstå mig ikke, jeg er ikke nogen igle, der klamrer mig til alt nyt." Måske ville de fleste have forsat den sætning med et eller andet lignende, at Aijou var en interesserant person, grunden til han fulgte efter, men der kom ingen forsættelse rigtigt.
|
|