|
Post by Aijou Ishi on Oct 20, 2009 20:47:35 GMT 3
Hilda fik sat sig ned igen og skyllede endnu nogle krus ned, inden hun rakte ud efter stokken igen og dansede rundt om bordet for at vise alle mandfolk at de ikke var hellige. Da hun havde været en runde gik hun endnu en, bare for at være sikker på at hun ikke havde overset nogen. Aijou så efter Hilda. Han havde klaret at komme udenom hendes stok uden hun havde lagt mærke til noget. Han så derefter på halvenglen. "Jeg får problemer på grund af dig," sagde han. "Det er slemt..."
|
|
|
Post by Tlagie on Oct 20, 2009 21:06:10 GMT 3
Tlagie kiggede på V og tænkte sig om. "Okay!" hun bundede og kiggede frem. "Hvem sa' danse!" Hun trak V op og grinede. "V... Vralte! V vralte!" hikstede hun og klappede ham på hovedet. "Danse!" Musikken kom ud af ingenting og Tlagie grinede bredt.
|
|
|
Post by Reshim Gyldenhov on Oct 20, 2009 21:18:18 GMT 3
Reshim var blevet ramt af Hilda begge gange, og drak videre uden at snakke med andre. Han følte ingen forskel efter to krus og regnede med at det var hans størrelse der var skyld i hans manglende beruselse og drak noget mere, kun for at blive en smule skuffet. Han besluttede at han ikke gad mere og gik væk... men han kunne ikke gå lige. Han vaklede og ramlede ind i et af bordene der var til overs. Jiane så lidt på Tilda. "Du kan lige så godt give op," sagde hun da hun så på sin mand. Hun drak en smule af et krus og så lidt rundt. Hun ville ikke drikke igennem.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Oct 20, 2009 21:29:48 GMT 3
Ramoan stirrede irriteret på mørkedæmonen. "Jeg har ærlig talt ikke lyst!" bemærkede han surt. Han gad ikke sidde og drikke, når han kunne flygte sammen med Tophaf og Bess, og komme til Jeanore, eller hvor han nu havde lyst til. Halvenglen så stadig overlykkelig ud, som om dagen bare var en velkommen solstråle, fuldstændig ubekymret. Han havde bundet et par krus, måske gjorde fuldskab ham bare lidt overmodig. "Det må du undskylde, dødsengel, virkelig! Her, tag et krus mere, så skåler vi på det, ikke?"
|
|
|
Post by Tophaf-Licarna Rûssh on Oct 20, 2009 21:45:50 GMT 3
Tophaf stirrede efter Ramoan og Ryonell og hvinede, men hun turde ikke følge efter ham med alle de fremmede og farlige folk. I stedet så hun bare efter dem og klagede sig, inden hun flyttede blikket og blev overbevist om at hun intet kunne gøre. Reshim var for skræmmende. Gilvasa stod lidt og stirrede efter ham, lugten af øllen hang endnu omkring hende. Hun blinkede med øjnene, vendte sig om og så på de dansende. "Jeg... JEG VIL VÆRE MED!" Hun var stadig meget overrasket over Dore.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 20, 2009 22:17:30 GMT 3
Dore dansede omkring, ignorede fuldstændig Hilda, da han for længst havde vænnet sig til det. "LAAALALALALAAA!" skrålede han med på sangen og lagde armen om en eller andens skulder. Ups... Hilda. "Uuuuuuuuuuuuups!" råbte han og tog benene på nakken i et friskt løb rundt om bordet. Stadig halvt dansende.
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Oct 20, 2009 22:25:56 GMT 3
V grinede til Tlagie, og forsøgte at tage et par trin fra en quickstep med hende, og var nær dumpet ind i Dore, der flygtede fra Hilda. "Argh, det må du undskylde!" Udbrød han, og dansede lidt videre. "Jeg har ingen anelse om hvordan man danser," tilstod han. Movicth nægtede simpelthen at sætte sig, og så lidt rundt, over mod Eremi. Hvis nu Ryonell koncetrerede sig om jorddæmonen, kunne han måskeeee... Han begyndte at løbe, og smuttede om bag et af gardinerne.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 20, 2009 22:34:12 GMT 3
Ryonell blev bare stædig over hans ord og tvang et krus ned i halsen på ham. "Du skal ikke komme rask fra mit bryllup!" sagde han og tvang endnu et krus ned. Ramoan skulle nok vågne op med et par fine tømmermænd i bagagen i morgen. Eremi så på Tilda. "Jeg har prøvet at være fuld," sagde han. Han havde ikke tænkt sig at prøve igen. "Hvis du bruger magi på mig forvandler jeg dig til skyggemos." Han så væk fra hende igen.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 20, 2009 22:45:15 GMT 3
Shin smilede af de andre der dansede og greb Hiions hånd. "Kom så!" Hun blinkede til Heltan og så et øjeblik helt ædru ud. Lagde armen om Hiions talje og dansede med ham, blinkede lystigt med øjnene. "Vi skal danse!" Blikket var truende. Hun var trods alt prinsesse.
|
|
|
Post by Drhati Markartic on Oct 20, 2009 22:51:01 GMT 3
Drhati smilede begejstret til kusken, der satte vognen igang, og han kiggede ud af vinduet i vognen med et smil. "Er her ikke flot?" bemærkede han, for at starte en samtale. Anede ikke, hvorfor han var så glad. Det var jo ikke lige frem en herlig tur de skulle på.
|
|
|
Post by Vanyrimora on Oct 20, 2009 23:02:56 GMT 3
"Jo, meget." Hvor langt mon der var endnu? Forhåbentligt ikke for længe. Hun skulle bare have det overstået. Det gik op for hende at hun igennem hans død mistede sin magt, og at Shinee ville regne den ud. Men det var vel ikke et problem. På en eller anden måde. Heltan så på hende og sukkede. Han var irriteret, for... Han brød sig ikke om at Hiion var gift med Sillena og... Han vendte sig væk og overvejede at gå fra brylluppet.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 21, 2009 18:23:36 GMT 3
Tilda trak på skulderne. "Du skylder mig dit liv. Sort smulder er ikke værst." Hun prikkede til ham og magien satte ind, hos både Sil, Jia og Ere. Hun gnæggede og dansede let og elegant over til Hilda. "Ere drikker, Hilda!" grinede hun.
|
|
|
Post by Sillena af Mithri on Oct 22, 2009 17:12:58 GMT 3
Det var helt tydeligt for Hiion, at han ikke kunne afslå, så han lod sig lettere forvirret lede ud på dansegulvet, hvor V og Tlagie var gang i en lettere livsfarlig dans, og hvor Dore flygtede rundt, for at komme væk fra Hilda. Pludselig blev han bare ufattelig træt, og han lukkede øjnene, så han nærmest dansede sovende. Sillena opgav at kæmpe imod magien, og bundede kruset med et mærkeligt udtryk i ansigtet, som om det smagte forfærdeligt, og på samme tid gerne ville have et krus mere. Det var også sådan hun havde det, og hun satte sig stilfærdigt hen til bordet.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Oct 22, 2009 17:21:15 GMT 3
"Uh, Ere-skatter, er du allerede blevet voksen?!" sagde Hilda og dansede hen til ham og prikkede på ham med stokken. Han sad allerede og bandede på måder han ikke havde prøvet længe, og at Hilda kom vraltende gjorde det ikke bedre. Hun drejede pludselig om på hælen og spurtede efter Dore, da det gik op for hendes fulde jeg at han var kommet tæt nok på til at røre hende uden at være blevet slået. "Jeg lovede ikke at dræbe dig," mumlede Aijou og hængede med mulen. Han var ikke interesseret i at skåle med den anden, specielt ikke med forældrenes blod på sine fingre. Og selvom han havde drukket det minimale af hvad de fleste havde, var han en lille fyr, og han mærkede hurtigt øllens virkning.
|
|
|
Post by Tlagie on Oct 22, 2009 18:07:30 GMT 3
Tlagie grinede og rystede på hovedet. "Ingen idé heller, men det er vel bare noget man gør!" udbrød hun begejstret og klappede V på kinden. Hun dansede friskt videre og grinede igen af Dore og Hilda der drønede rundt som to børn.
|
|