|
Post by Tlagie on Oct 18, 2009 17:11:13 GMT 3
Tlagie grinede til V og kiggede på dem. "I ligner et par!" Hun rynkede på næsen og tog V's krus. "Må jeg ikke godt drikke det?" spurgte hun og smilede bedende. "Kom nuuuuu.."
|
|
|
Post by Shinee on Oct 18, 2009 17:44:42 GMT 3
Tilda smilede og rystede på hovedet. "Unge damer, I har intet valg!" Hun prikkede til Sil og lod lidt magi tage over. "I får det sjovt!"
|
|
|
Post by Sillena af Mithri on Oct 18, 2009 17:47:26 GMT 3
Hiion rynkede panden, og fandt det lidt akavet med Shinee, før Heltan kom... Hvilket jo ikke gjorde det meget bedre, at midaneren dukkede op. "Æh.. Jeg tror virkelig, jeg må... Videre," undskyldte han sig, uden at vide, hvor videre var henne. Sillena sukkede, men overgav sig, måske mest på grund af magien. "Okay så, men du skylder mig noget smertestillende imorgen," smilede hun muntert, og nippede kort til øllet. Hun havde aldrig vidst, hvad hun skulle syntes om smagen.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Oct 18, 2009 17:51:47 GMT 3
Hilda trak lidt i Tilda, og brummede så. "TIIILDA, du skal også drikke! Du er så keedelig ikke at ville noget noooogensinde!" Hun slap dog sin søster og så på Eremi, Ryonell og Movicth, og hun gav dem et rab med stokken, tre på stribe. "Og kan I SÅ gå tilbage til bordet!" Også hun brugte magi, men kun til at få dem til at sætte sig. Kerai rystede på hovedet. "Jeg må ikke," sagde han, men så sig alligevel tvunget til det, selvom han var noget nær bange for at gøre det. Han tog et lille sip, og bed sig i læben. Det smagte... nogenlunde.
|
|
|
Post by Reshim Gyldenhov on Oct 18, 2009 18:00:02 GMT 3
Reshim besluttede sig og gik hen. "Kan jeg få et krus?" spurgte han og smilede rundt. Han var noget bange for hvordan han ville reagere på det. Jiane så overrasket ud, men lod sig føre med og satte sig sukkende ved de fuldes bord, nogle pladser fra sin mand, og tog et krus i hænderne som var til overs. Langsomt tog hun det op og drak en smule.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Oct 18, 2009 18:10:33 GMT 3
"Toph, jeg kan ikke komme op til dig, jeg kan ikke klatre op af gardiner," sukkede Ramoan. "Kom herned, så går vi ud herfra, og vender aldrig tilbage." Forhåbentligt... Og forhåbentligt var det sidste gang han så mørkedæmonen. Halvenglen grinede til Aijou. "Se, se, ikke så slemt!" udbrød han muntert, og drak halvdelen af øllet i sit krus.
|
|
|
Post by Tophaf-Licarna Rûssh on Oct 18, 2009 18:21:04 GMT 3
Tophaf så over på bordet, og så tilbage på ham, og rystede på hovedet. "Ikke ned. Op!" Hun var meget bekymret, og bekymringen tvang sig forbi frygten i hendes øjne. Gilvasa rystede på hovedet. "Jeg finder mig en mage et andet sted, som også kan blive en del af flokken. Dore er min flokkammerat, ikke mage!" Hun smilede til dem og søgte efter et nyt krus. Dore havde jo taget hende.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 18, 2009 20:38:45 GMT 3
Dore grinede bredt. "Flokkammerat, selvfølgelig!" Han kiggede på Gil og blinkede. "Men jeg tror jeg kan gøre hvad der passer mig, hvis det skulle være.." Han var fuld. Det var tydeligt. Han bøjede sig frem, hånden om hendes tajle og kyssede hende blidt. Grinede og slap hende. "Hilda, det går da ikke hvis vi sidder ned... Man kan ikke danse siddende, kan man?" Han slingrede kun ganske let, da han gik over mod Hilda. Helt sikkert godt beruset.
|
|
|
Post by V Baleckali on Oct 19, 2009 19:04:19 GMT 3
V grinede. "Kun hvis du ikke kalder mig Kalkun," sagde han til Tlagie, og kiggede over mod Dore. "Så for pokker, så skal der danses!" bekendtgjorde han begejstret, og trak luftdæmonen op fra stolen. "Jeg sætter pris på din hjælp, Eremi, men jeg tror ikke, vi kommer videre, hvis vi ikke sætter os," sukkede Movicth, og fik sig slev tvunget over til bordet. Stole betød at man skulle sidde ned, og han kunne ikke fordrage at sidde ned, så han tog et krus, og blev stående på gulvet, uden at røre øllet. Måske gik det, hvis han lod som om.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 19, 2009 19:15:17 GMT 3
"Kom så NED!" forlangte Ryonell og klappede på stolen ved siden af sig, men fik så øje på Ramoan, og i et anfald af idioti sprang han op og løb over til ham. "Hej, idiot!" råbte han og trak jorddæmonen over mod bordet. "Kom kom!" Eremi så opgivende efter ham og så på bordet. Krus og øl. Han skulle ikke blive fuld. Og lysdæmonen havde svigtet ham. Han sukkede.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 20, 2009 16:30:35 GMT 3
Shin kiggede på Heltan og rystede på hovedet. "Hej Heltan!" smilede hun og klappede ham på skulderen. "Det er hyggeligt at se dig igen, og kampen var ganske nydelig! Jeg hepper på dig!" sagde hun og smilet blev bredere. "Det er så dejligt vejr i dag, synes du ikke?" Det var overskyet og mørkt.
|
|
|
Post by Drhati Markartic on Oct 20, 2009 16:37:17 GMT 3
"Det kan vi sagtens, vi kan endda gøre det idag!" sagde Drhati begejstret, og bemærkede ikke hendes ansigtsudtryk ved den bemærkning. Der gik ikke lang tid, før han stadig i lyserødt jakkesæt, hvade fået trukket Vanyrimora med ned til en vogn.
|
|
|
Post by Vanyrimora on Oct 20, 2009 18:31:50 GMT 3
"Godt, kære. Vi gør det i dag." Hun fulgte med, og de var for langt væk til nogen, der turde stopper hende, kunne se dem. Kusken så bare på dem og så væk med et sammenbidt ansigtsudtryk. Han vidste ikke at han også snart skulle miste livet. Heltan smilede bare til hende og skævede til Hiion. "Måske skulle du blive, Hiion? Så vi kunne... Lærer hinanden bedre at kende?"
|
|
|
Post by Shinee on Oct 20, 2009 18:54:04 GMT 3
Tilda smilede og prikkede til Jia. "Kom så, tøm kruset." Hun gnæggede og rejste sig fra stolen for at finde andre modstanderen. Ere. Hun dansede hen til ham. "En gang i livet. Det er din brors bryllup." Påpegede hun og prikkede til ham. "Det skal nok blive sjovt!"
|
|
|
Post by Sillena af Mithri on Oct 20, 2009 20:33:32 GMT 3
Sillena smilede lidt til Jiane. "Jeg har ikke rigtig lyst," sukkede hun, og spekulerede på, om man kunne nøjes med at nippe et helt krus igennem. Det var i hvert fald, hvad hun prøvede på. Hiion så lidt på Heltan, og gik tilbage til dem, da han ellers var på vej væk. "Okay," smilede han, i et forsøg på at være venlig. Han vidste ikke, hvor godt det gik.
|
|