|
Post by Shinee on Oct 2, 2009 16:07:31 GMT 3
Shinee fulgte efter ham og greb fat i ham. "Tror du jeg ville stå og lyve dig op i ansigtet?! Tror du ikke kun at jeg ville sige det, hvis jeg var hundrede procent sikker!" Hun stillede sig foran ham og selvom hun nu også så stædig ud, så var nervøsiteten tydeligt. "Jeg kunne ikke tro det selv! Jeg undersøgte det! Jeg har set ham, Ryonell." Hun kiggede på hans øje og hendes blik var pludselig hårdt.
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Oct 2, 2009 16:14:41 GMT 3
"Argh, tag dig nu sammen mørkedæmon, og vær lidt naiv for en gangs skyld," bemærkede Movicth muntert, da han så over på dem begge, begge hugget i stædighed. Måske ville Ryonell ikke give op før han havde set broren, men han selv tvivlede ikke det mindste.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 2, 2009 16:28:58 GMT 3
Ryonell skubbede hende brutalt fra sig da hun rørte ham og fortsatte med at gå. Hans ansigt var hårdt og koldt da han vendte sig mod dem igen, efter at have brugt lang tid på at overtale sig selv til det. Han stirrede på dem begge, og for første gang nogensinde så han Movicth i øjnene. "Hvor er det så meningen at han skulle være?" spurgte han vrissende.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 2, 2009 16:37:56 GMT 3
"Kuriqer. Han giftede sig ind i en andelsfamilie..." Sagde hun, hendes blik uforandret, mens hun satte hænderne i siden. Hun betragtede stædigt Ryonell og spidsede munden tænksomt. "Han ville gerne møde dig. Vil gerne." Tilføjede hun og kiggede alvorligt på ham.
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Oct 2, 2009 17:05:17 GMT 3
Movicth nåede lige at få øjenkontakt til den oprørte mørkedæmon, før han begyndte at gå. Det frustrerede lysdæmonen, for det var ikke i den rigtige retning, men noget der var tæt på at være lige modsat. "Ryonell, du går forkert," sukkede han, nægtede at bevæge sig, andet end fremad.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 2, 2009 17:09:50 GMT 3
"Min bror kan ikke være en adelig!" råbte Ryonell og stirrede på Shinee igen et øjeblik, inden han vendte sig væk igen, og hans blik nåede lige at gå over til lysdæmonen. "Og jeg går i medvind! Så kan de idiotiske skygger bare komme og tage mig hvis det er det de vil!" Han fortsatte med at gå fremad med lange skridt.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 3, 2009 10:34:48 GMT 3
Shin løftede et øjenbryn og tænkte sig om. "han kan godt være adelig. Ryonell. Skal jeg fortælle dig noget? Ere fortalte mig den her historie... Om hvorfor stjernerne gemte sig om dagen...."
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Oct 3, 2009 13:49:31 GMT 3
"Skyggerne er forhåbentligt tre dage bagud, men jeg kan ikke få mig selv til at gå tilbage, så hvis du forsætter, følger jeg dig ikke," svarede Movicth, og rettede så opmærksomheden mod Shinee. Den fortælling lød interesserant i hans øre.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 3, 2009 14:08:54 GMT 3
Ryonell stoppede op et øjeblik. Han vendte hovedet mod Shinee og fnøs så. "Det er min fars historie. Han kan have fortalt ham det." Af en eller anden grund troede han ikke på det. Hvis hans far havde fortalt historien havde hun nævnt det dengang hun hjalp ham fri af Ramoan og han havde kastet ting efter hende.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 3, 2009 14:16:24 GMT 3
Hun kunne ikke lade være med at smile svagt. "jeg tør vædde med at din fortalte jer den, da i var små. Ere sagde det i hvert fald. 2 udgaver og jeres mor kunne lide den ene og jeres far den anden..." hun kiggede stadig på Ryo. "vil du have mig til at sige at du ikke vil møde ham?"
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Oct 3, 2009 14:20:28 GMT 3
Movicth sukkede. Den historie fik han sandsynligvis ikke at vide, men hvis broren kom med til bryllup, kunne han vel altid trække ham til side, og spørge om han måtte høre den. Han smilede, da han kom til at tænke på noget. Hvis lysdæmoner dukkede op til mørkedæmoners bryllup, hvem kunne så ikke finde på at komme?
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 3, 2009 14:34:26 GMT 3
Ryonell var overbevist, men han vidste ikke om han havde lyst til at møde sin bror. Han havde troet at hvis han nogensinde havde muligheden for at møde sin bror igen var svaret et rent ja. Men han var pludselig usikker. Hvordan var hans bror endt? En adelig. Det lød ikke godt, det lød langt fra godt.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 3, 2009 14:41:23 GMT 3
Shin stod og blev utålmodigt. Hun kunne godt lide Ere og havde ikke lyst til fortælle ham at hans bror ikk gad møde ham. "Ryonell... Er der noget du har lyst til vide om ham? Han er ikke specielt adelig. Det derfor jeg aldrig har set ham eller hørt om ham."
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Oct 3, 2009 15:40:33 GMT 3
Movicth sukkede. "Ryonell, tag dig nu sammen for en gangs skyld. Du gifter dig med en prinsesse, og brokker dig over, at din bror er adelig? Først mister du håbet, så får du det tilbage, og nu er du i tvivl? Gider du for styr på dine meninger for en gangs skyld?" Han så mod Shinee, der også var ved at blive utålmodig. Eller var det.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 3, 2009 15:47:33 GMT 3
Ryonell var tavs mens han tænkte. Han frygtede et skænderi hvis han mødte sin bror. De havde ikke haft det med at skændes da de var små, han kunne ikke huske at de, nogensinde, havde gjort det. Han ville ikke skændes med Eremi som det første i... 12 år. "Hvordan er han?" Han var nødt til at vide det for at bestemme sig.
|
|