|
Post by Ryonell Bornakore on Feb 24, 2009 19:02:51 GMT 3
Ryonell fulgte med med et frækt smil, men følte sig alligevel lige så forbløffende uinteresseret som han altid havde været når kvinderne hjemme i Hajhra eller Seamore forsøgte at bruge ham til en hurtig omgang. De havde også meget sjældent fået held med sig, meget sjældent. Det var et uinteressant spil der var mellem mænd og kvinder i alle landene, og det havde forbløffet ham at det var et så udbredt fænomen.
|
|
|
Post by Shinee on Feb 24, 2009 19:07:17 GMT 3
Shinee lukkede døren efter ham og låste den. Hun satte sig på sengen der stod ude i den ene side af rummet og klappede på pladsen ved siden af sig. Hun kiggede på ham og indrømmede for sig selv at hvis ikke han havde været spion, havde han været sød nok alligevel. Men hun havde andre ting at tage sig til.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Feb 24, 2009 19:16:51 GMT 3
Han satte sig på sengen og så sig om i rummet. Hun var en mærkelig prinsesse, sådan at vælge et fattigt sted at bo. Eller, det var ikke fattigt efter hans standard, men efter hendes måtte det vel være, ikke? Ellers var kongefamilien dårligere end han troede. Han så over på hende og mærkede for alvor modviljen mod det han selv havde lagt op til. Ikke at han ikke nød det, det var bare en ubehagelig følelse at være så sårbar over for en anden person.
|
|
|
Post by Shinee on Feb 24, 2009 19:29:49 GMT 3
Dokument
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Feb 27, 2009 22:39:22 GMT 3
Dokumentslut!
|
|
|
Post by Shinee on Feb 27, 2009 22:59:47 GMT 3
"Selvfølgelig vil jeg hjælpe dig." sagde hun blidt, noget der ikke passede til hendes ansigt. Hun vendte kort ryggen til han og fandt et rent stykke stof. "Må jeg?" spurgte hun så og løftede et øjenbryn. Hendes karakter skiftede konstant og det var svært at bestemme sig for hvem og hvordan hun var. Det var som om enhver sætning var en terning der blev kastet og reaktionerne var en tilfældighed.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Feb 27, 2009 23:16:47 GMT 3
"Ja, ja," svarede han koldt, selvom han følte en hvis usikkerhed ved hende. Hun var svær at føle sig sikker ved, fordi hun ændrede sig konstant. Han vidste ikke om han selv var sådan, men han halvvejs håbede. Det var en god evne, eller kunne blive det, hvis man vidste hvordan man skulle bruge det.
|
|
|
Post by Shinee on Feb 27, 2009 23:39:35 GMT 3
Hun smilede og dubbede let stoffet mod hans kind og så op mod hans øje. Hun så dybt koncentreret ud og var meget forsigtig. Hun fik tørret blodet væk og kiggede så tænksomt på hans øje. "Det er et grimt sår. Det må jeg dog sige." mumlede hun og kløede sig i nakken. "Hvorfor har du ikke fået en healer til at kigge på det?"
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Feb 28, 2009 0:18:12 GMT 3
"Har absolut ingen penge, og den jeg har..." Han trak på skulderne. "Jeg har mange problemer derhjemme," mumlede han til sidst. Han vidste ikke om derhjemme var Neramore eller Solitopia, da de begge jo var en mulighed, og han havde problemer i begge lande. Han brød sig ikke om at hun rørte ved hans øje, men i det mindste virkede det som om hun endelig forsøgte at være venlig. Hun mente det sikkert godt, selvom det fik det til at krible op langs hans rygrad.
|
|
|
Post by Shinee on Feb 28, 2009 0:30:22 GMT 3
Hun smilede lidt og lagde hovedet på skrå. Hun tørrede det sidste af blodet væk og satte hænderne i siden. "hmmm," sukkede hun og løftede et øjenbryn. "Vil du tage i mod mit tilbud?" spurgte hun så og vippede hovedet til den anden side. Hun rakte ud og flyttede forsigtigt klappen ned over hans øje.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Feb 28, 2009 0:43:04 GMT 3
Ryonell så træt på hende med det raske øje og sukkede. "Det kommer an på så meget," svarede han, og mærkede at han begyndte at fryse. Han havde stadig ikke tøj på, og det var meget ubehageligt, men som sagt, han var fange, ligemeget hvad han sagde. "Hvor har du tænkt dig at tage mig hen?"
|
|
|
Post by Shinee on Feb 28, 2009 0:59:14 GMT 3
"Til slottet." sagde hun og smilede. Hendes kvater var sikkert og desuden det eneste sted hvor hun ikke selv havde folk. Og hun ønskede ikke at hendes folk skulle finde ud af hendes nyeste gidsel. "Hvis du ikke har noget imod det... og vil med."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Feb 28, 2009 1:24:21 GMT 3
Ryonell overvejede at spille fortvivlet, men droppede det. Hans fangevogter ville sikkert gennemskue ham, før eller senere, og før ville det sikkert blive. "Jeg ville elske det, hvis jeg ikke bruger for meget tid på at sidde stille i et lille værelse eller sådan noget. Ellers ender jeg bare med at slå en eller anden ihjel." Og de kunne være mig selv lige så vel som andre, tilføjede han i tankerne.
|
|
|
Post by Shinee on Feb 28, 2009 13:20:35 GMT 3
"Du behøver ikke at overdrive. Du ville elske at komme tilbage til dit land og lige nu har du bare ikke den mulighed." Hun smilede og gik så tilbage fra ham. Hun kastede hans bukser hen til ham og fandt sit ejet tøj. Bukserne kunne hun dog ikke bruge, hvilket fik hende til at skærer ansigt. "problem..." mumlede hun og overvejede sine muligheder. "Kan jeg låne din jakke?" spurgte hun og så på ham. Hendes blik gled et par gange ned over hans krop og hun smilede svagt for sig selv. Han så, på trods af alt, ikke værst ud.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Feb 28, 2009 13:38:31 GMT 3
"Du kan jo bare tage den," sagde han surt. "Det er jo dig der bestemmer." Jeg overdriver aldrig, tænkte han så for sig selv. Det kunne jeg ikke finde på. Slotte, borge, paladser, alle de der store, kongelige bygninger interesserede ham, og han havde været inde i Solitopias palads to gange og boede i Neramores residens. Nu ville han blive holdt som fange i Markares slot, hvis han da var heldig, og så kunne det være at der var mulighed for at komme rundt i det og se hvor smukt der var.
|
|