|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 5, 2009 20:38:41 GMT 3
Ryonell sukkede dybt og lukkede sit øje i afslappethed, men åbnede det brat da han hørte latter. Han så til siden, langs stranden, og skannede sit hoved for nærtliggende byer og landsbyer da han så de fem mænd. De var berusede, men ikke fulde endnu, og de havde fået øje på Shinee. Han knurrede og rejste sig. Tonal. En by der var en smule større end en landsby og en meget vigtig havneby.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 5, 2009 20:48:31 GMT 3
Hun åbnede øjnene og kiggede på mændene. Hun hørte Ryonell rejste sig og flyttede blikket op på ham. "hvorfra?" spurgte hun så langsomt og blev siddende. Hvis hun rejste sig ville mændene nok bare finde hende endnu mere interessant. Hun spidsede tænksomt munden. "Rolig nu, Ryo..."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 5, 2009 21:47:07 GMT 3
"Jeg er rolig," knurrede Ryonell, men der var meget der sagde det modsatte. Han prøvede at sætte sig ned igen, men de havde allerede set dem og set hans reaktion. Det morede dem. En enkelt mand med en kvinde, som lod til at være parat til at beskytte hende allerede inden de selv rigtigt var kommet nær. "Nøh, hvem er I?" grinede en mand.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 5, 2009 22:01:42 GMT 3
"Vi er os. Har du et problem?" spurgte Shin roligt og kiggede op på mændene. Hun havde lyst til at rejse sig, men i stedet rykkede hun bare hen i mod Ryo. Træk tasken og sit tøj med. "Nøh, det var da en fræk lille størrelse du har der," grinede en af mændene og løftede et øjenbryn. "Vil du dele hende?"
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 5, 2009 22:07:31 GMT 3
"Ikke med jer," sagde Ryonell isnende. "Hør, det er meget længe siden jeg sidst har slået nogen ihjel over noget så tåbeligt som det. Skal vi ikke bare sige at I vender om og lever livet fortsat og finder nogle andre at plage?" Mændende grinede. De tog ham ikke alvorligt, ikke overraskende. Selvom han måske havde et skræmmende udseende var han i undertal.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 5, 2009 22:18:20 GMT 3
Shin mumlede et eller andet og sukkede. "Hvem vil du dele mig med? på den måde de mener?" spurgte hun nysgerrigt og kiggede på Ryonell. "Ej, jeg skal nok lade være. Kan du ikke love mig at undgå at blive såret?" Hendes stemme var så lav at kun Ryonell kunne høre hende. Gad ikke provokere dem yderligere.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 5, 2009 22:21:08 GMT 3
"Jeg skal nok klare mig," sagde Ryonell og rullede med øjet. "Selvom de ikke ligner de normale fulderikker så er de stadig ikke gode til at slås. Ingen af dem kan det mindste. Ved ikke engang om de har våben med." Han så op på dem, men havde snakket så lavt at de ikke havde hørt et ord af hvad han havde sagt. Ikke hans problem.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 5, 2009 22:33:24 GMT 3
"Tag ingen chancer, alligevel." Hviskede hun tilbage og smilede til ham. "Er i ikke snart færdige med kærerste snakken?" spurgte en mand og gik nærmere. "Giver du hende til os? gratis? vi skal nok sørge for at hun kommer tilbage i god form..." Shinee rakte tunge af ham. "Jeg er i meget god form i forvejen, ellers tak!"
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 5, 2009 22:37:19 GMT 3
"I kunne stadig bare vende om," sagde Ryonell og gik hen foran hende. "Men I kan godt få hende... I skal bare kæmpe for det." "Mod dig? Det kan da ikke være så svært!" Manden der havde snakket før grinede at mørkedæmonen, der blot knyttede næverne. "I slår først." "Bange for at slå selv?" Mændene grinede videre og gik frem.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 5, 2009 22:43:27 GMT 3
Shin klukkede lavt og rejste sig langsomt. Hun bandt tæppet og løftede tasken og sit tøj op. Gik lidt tilbage, så hun ikke var i vejen. "Slå aldrig først." mumlede hun for sig selv og satte sig igen. Betragtede Ryonell med vuderende og rolige øjne. Han ville aldrig komme i livsfare, ikke så længe hun var der.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 5, 2009 22:49:47 GMT 3
"Skal vi sige en af gangen eller alle på?" spurgte Ryonell og gled nærmere, mens mændene fortsat bare grinede af ham. "Jeg kan godt tage ham," sagde en af dem og gik helt tæt på. Et slag der var alt for let at se skød mod mørkedæmonens hoved, der bare gik til side og sparkede ham over knæet. Han stønnede og faldt sammen, og et nyt spark rettedes mod hans ansigt. Der lød et højt knæk fra hans kæbe, og han faldt ud til siden. Mændene brølede af overraskelse og vrede.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 5, 2009 23:01:00 GMT 3
Shin rullede med øjnene og bekæmpede lysten til at rejse sig igen. Hun sad og smilede svagt, og mændene havde glemt alt om hende. Vandet brusede roligt frem og tilbage, upåvirket af kampen på land og hun lyttede til det. Det beroligede hende af en eller andet grund. Hun trak sine halvt våde bukser på.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 5, 2009 23:10:53 GMT 3
Mændene sprang på Ryonell, der gik til side og gav den nærmeste en albue i nakken med stor kraft. Manden vendte ansigtet mod ham og blev belønnet med en knytnæve mellem øjnene. Af en eller anden grund gjorde Ryonell hvad han kunne for ikke at dræbe nogen af dem. Manden lukkede øjnene og åbnede dem ikke igen forløbig. En ny mand forsøgte sig med et slag, som Ryonell greb og vred armen om på ham.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 6, 2009 8:08:11 GMT 3
Shin smilede stadig og opdagede for sent en af mændene havde holdt hovedet koldt og var sneget sig forbi Ryo. Han kastede sig frem mod hende og hun stak ham et blåt øje. Trak på skulderne. Hvilken idiot...
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 6, 2009 12:52:59 GMT 3
Ryonell havde stadig fat i mandens arm da den sidste forsøgte at komme ham til undsætning, og mørkedæmonen så sig tvunget til at svinge manden ind i sin kammerat. De stødte sammen, og Ryonell sparkede den ene i maven og lod den anden ligge med skulderen af led. Han så over på Shinee. "Skal vi finde en anden del af stranden?" spurgte han og gik over mod hende.
|
|