|
Post by Shinee on Jun 8, 2009 21:45:46 GMT 3
"ikke helt. Er du sikker på at du kan se det når man er gravid?" spurgte hun og hendes stemme rystede svagt. Hun stirrede med store øjne på ham og hænderne gled automatisk ned til maven, som bulede mere end en normal mave ville gøre. Det kunne bare ikke passe... tænkte hun næsten panikslagen.
|
|
|
Post by V Baleckali on Jun 8, 2009 22:57:42 GMT 3
"Det var bare et gæt. Jeg regnede med, at du vidste det selv. Men mit gæt er stadig ja," svarede V og så på hende. Hun virkede ikke særlig begejstret. Faktisk lidt panikslagen ved tanken. Han holdt hænderne op, med håndfladerne ud af. "Men det kan også være, jeg har gættet forkert."
|
|
|
Post by Shinee on Jun 9, 2009 19:24:14 GMT 3
Shinee stirrede på maven. "Ja... Det kan også være... Åh, for pokker, det her er ikke godt!" mumlede hun for sig selv. "Er nødt til.. at finde en der kan fortælle mig det. En healer eller noget. Et eller andet!" hviskede hun og hendes stemme rystede mere end før.
|
|
|
Post by V Baleckali on Jun 10, 2009 16:21:08 GMT 3
Det indlysende ville jo være at spørge efter en healer, men V kom lidt i tvivl om, om hun havde tænkt på det. "Prøv at spørg en eller anden, de ved nok hvor man kan finde en healer." Han trak på skulderen. "Jeg har ellers bildt mig ind, at de fleste kvinder ville være glade for at blive gravide.."
|
|
|
Post by Shinee on Jun 10, 2009 17:53:31 GMT 3
Shin kiggede langsomt på ham og der var et tørt udtryk i hendes ansigt. "Tro mig.. Det ville de færeste være, hvis det var af samme grunde som jeg er det." sagde hun og smilede et humor forladt smil. "Ved du hvor der er en healer?" spurgte hun så, igen panikslagen over sin stuation.
|
|
|
Post by V Baleckali on Jun 10, 2009 18:39:24 GMT 3
"Selvfølgelig ved jeg det, jeg er lige kommet for en time siden. Jeg kan byens borgere ud og ind!" Svarede V syrligt, og stoppede den første mand på gaden. De snakkede kort sammen, hvorefter V roligt gik mod Shin igen - eller det sagde hun, at hun hed. "Der er en healer i byen. Han bor.." V så sig omkring efter et rødt hus, og pegede på det eneste der var. "Lige dér faktisk."
|
|
|
Post by Shinee on Jun 10, 2009 19:42:33 GMT 3
Shin greb ham i ærmet og trak ham med. Hvis han tog fejl, havde hun brug for en at være sur på. "Mange tak... V." sagde hun og smilede spagt. Hun masede sig igennem mængden og slap ham ikke, selv da de stod foran healerens dør. Hun bankede på og ventede utålmodigt på noget reaktion.
|
|
|
Post by V Baleckali on Jun 10, 2009 19:56:04 GMT 3
"Hey, det var ikke meningen at jeg skulle..." Protesterede V halvhjertet, inden døren blev smækket op og en lille, buttet mand åbnede op. "Hvad kan jeg gøre for jer to?" Spurgte han venligt og smilede et af de der bedrevidende smil, som livskloge mennesker altid bruger. Ikke fordi V anså ham her for livsklog. Det var nok bare et egocentreret fjols. "Hun vil gerne vide, om hun er gravid," forklarede han lige ud, nikkede mod Shin. Han vidste ikke, hvorfor han tog ordet, men et eller andet måtte han da gøre. Healeren kiggede fra V til Shin, tilbage på V, og noget der muligvis var forståelse sprang frem i hans ansigt. "Årh de mænd, ikke? 'Hun vil altid', men i virkeligheden er det nok faren der jubler derhjemme, når.." "Jeg er ikke faren," udbrød V koldt.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 10, 2009 20:17:14 GMT 3
Shinee nikkede til V's ord. "Som om jeg ville omgås en idiot som ham." sagde hun køligt og hendes øjne var kolde. "Men jeg vil bare gerne vide om jeg er gravid..?" gentog hun og smilede spagt. Healeren kiggede kort, surt på hende og sukkede så. Han kiggede kort på hendes mave med et intenst blik og nikkede så langt. "Det et godt hjerte, der banker derinde. Stærkt.. Og ja... Du er gravid. En dreng, så vidt jeg kan se." Shinee var ved at besvime og panikkede. "Kan man... kan man fjerne det?" Healeren rystede på hovedet. "Jeg tror det er for sent nu." Shinee stirrede forstenet på ham og tårerne samlede sig i hendes øjne. Hun takkede ham lavt og vendte ryggen til, bandede og forsvandt ud i mængden. Og forlod V ved døren.
|
|
|
Post by V Baleckali on Jun 10, 2009 21:48:39 GMT 3
"Du kunne nu godt have været en større gentleman," bemærkede den meget provokerende og livskloge healer, og så op på V med et bredt charmesmil. "Jeg mener.. Hun havde jo ikke lige frem forventet, at hun var med barn." "Hvis du har et problem med min indre gentleman, så hold det for dig selv," advarede V med samme manglende venlighed i tonefaldet som Shin. Han efterlod healeren tilbage, faldt ind i folkemængden, og overvejede, om han skulle følge efter hende.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 10, 2009 22:11:03 GMT 3
Shinee prøvede at kæmpe i mod tårerne, så hun kunne tænke klart. "...Bare hans barn..." hun sukkede. "HANS BARN?!" Råbte hun så og spærrede øjnene op. Han var også bare en halv sindsyg mørkedæmon.... "det her er ikke godt!" hviskede hun og tårerne bimlede over og løb ned af hendes kinder.
|
|
|
Post by V Baleckali on Jun 10, 2009 22:59:10 GMT 3
"Du råber." V var ubemærket sneget sig op på siden af Shin. "Måske skulle du finde et mere privat sted at græde?" Han hævede det ene øjenbryn. Helt ærligt.. Det var jo bare et barn! Man kunne sagtens skaffe sig af med et barn. Der var massere, der ville opfostre et barn, og ellers kunne man altid dræbe dem.. Hvor stor en skandale var det lige?
|
|
|
Post by Shinee on Jun 10, 2009 23:07:57 GMT 3
Shin kiggede bare koldt på ham. "Har du et foreslag?!" spurgte hun fornærmet og gik videre forbi ham. Så vendte hun alligevel om igen. "Ved du hvor der er en kro?" spurgte hun så modvilligt og spidsede munden let.
|
|
|
Post by V Baleckali on Jun 11, 2009 16:56:58 GMT 3
V lo. "Du er virkelig fortabt i den her by." Han så sig rundt, rynkede panden, som om han prøvede at huske noget. Og det gjorde han også. "Så vidt jeg kan huske, så ligger der en kro længere nede af hovedgaden.." Han begyndte uden videre at gå, lidt ude til siden, for ikke at skulle følge med strømmen mod markedet.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 11, 2009 18:11:32 GMT 3
Shinee fulgte efter ham efter en kort tavshed, stadig med en modvillig mine. "Viser du vejen eller forlader du mig midt i mit livs største krise?" spurgte hun surt og tilføjede i sit stille sind; eller mit livs største lykke. Hendes ansigt blev tænksomt og hendes sure udrtryk forsvandt.
|
|