|
Post by Tlagie on Dec 21, 2009 21:37:04 GMT 3
"Meget talentfuld!" grinede hun og greb fat i ham for ikke at falde ned. "Der er mere plads på gulvet, skal vi ikke prøve at danse vals?" Hun fniste og var ved at falde ned igen. "V, kom nuuu!" Hun holdte fast i hans ærme og nægtede at slippe før de var kommet ned. "Hvordan undgår man egentlig at ramme loftet, når man er så høj?"
|
|
|
Post by V Baleckali on Dec 21, 2009 22:46:23 GMT 3
"Bukker sig ned, går jeg ud fra. Ellers banker man vel bare hovedet op i loftet og slipper med en bule, hvis man er heldig." V trak på skulderen og hoppede ned fra bordet. "Må jeg få denne dans?" Han bukkede overdrevet og gjorde en elegant bevægelse med hånden.
|
|
|
Post by Tlagie on Dec 21, 2009 23:07:12 GMT 3
Tla nejede og tog hans hånd. Hun sprang ned og lagde den anden hånd på hans skulder. "Med glæde," sagde hun og lød rigtig som hendes mor havde gjort. Musikken blev lidt vildere og hun grinede til ham. "Lad os danse."
|
|
|
Post by V Baleckali on Dec 21, 2009 23:54:33 GMT 3
V grinede med, og begyndte at tage et par trin af brudevalsen i et hurtigere tempo. Det var kedeligt at danse langsomt, så hellere lidt stærkt, så man ikke skulle tænke så meget over, hvor man satte fødderne. Lige bortset fra at man skulle undgå at træde andre over tæerne selvfølgelig.
|
|
|
Post by Tlagie on Dec 22, 2009 1:11:51 GMT 3
Hun opgav at gøre det ordentligt og prøvede i stedet at undgå at få trampet sine fødder flade. "V, du danser brudevals." Hun grinede bredt og snurrede rundt. "Der er da ikke nogen der er blevet gift, eller som skal giftes." Hun vippede ind mod ham, stadig grinende og rystede på hovedet.
|
|
|
Post by V Baleckali on Dec 22, 2009 19:01:56 GMT 3
"Nej, gudskelov," fniste V. "Jeg kan faktisk ikke huske, om det sidste brudepar blev viet." Han sukkede. "Det ville ellers være et godt trick. Drikke præsten under bordet og skynde sig videre, inden man bliver nødt til at sige ja."
|
|
|
Post by Tlagie on Dec 22, 2009 19:13:29 GMT 3
Tlagie grinede og nikkede. "God idé! Jeg tror bare aldrig jeg skal giftes. Selvom det kunne være sjovt at prøve at blive gift, det andet er bare... kedeligt." Hun trak på skulderne og trak ham med sig rundt i mellem borderne. "Børn og alt det. Uhyggelig. Men en fast sengevarmer er da altid noget." Hun grinede bredt igen.
|
|
|
Post by V Baleckali on Dec 22, 2009 19:39:41 GMT 3
"Jeg synes det hele lyder uhyggeligt. Og de må gerne skride, når man skal til at sove." V grinede kort. "Jeg er så romantisk." Han rullede med øjnene, og satte farten op på dansen. Han ledte dem rundt omkring bordene, og det skulle være meget fantasifulde mennesker, der kunne få øje på brudevalsen.
|
|
|
Post by Tlagie on Dec 22, 2009 19:54:48 GMT 3
"Meget, men jeg finder det nu chamerende." Hun grinede og kiggede på ham. "Har du nogensinde overvejet, bare den? Det har jeg godt nok." Hun rullede med øjnene, det kopi af ham for blot et øjeblik siden. Overraskende nok, kunne hun følge med ham rundt.
|
|
|
Post by V Baleckali on Dec 22, 2009 21:28:17 GMT 3
"Aldrig nogensinde," understregede V med et grin. Han hævede et øjenbryn. "Men kun overvejet?" spurgte han hende drillende. Han satte farten lidt ned igen, fordi det var begyndt at blive et problem at komme rundt om bordene, uden at falde over sine egne ben.
|
|
|
Post by Tlagie on Dec 22, 2009 21:32:41 GMT 3
Hun grinede og stak hovedet helt op til hans. "Kun overvejet." Hun fniste og fik stukket et krus øl i hånden, som hun ellers før, havde holdt på hans skulder. "Hov.." Hun så ikke hvem der havde givet hende det men drak en god del af det. Dagmar smilede ondt. Den tykke dame havde puttet ekstra meget alkohol i, så de snart ville være helt rundt på gulvet.
|
|
|
Post by V Baleckali on Dec 22, 2009 22:13:48 GMT 3
V tog et andet krus ud af hånden på Dagmar, uden at betænke sig over hendes onde smil. Han grinede bredt, og slap taget omkring livet på Tlagie, for at kunne bunde kruset. Dagmar listede ubemærket væk, sikkert på jagt efter andre krus.
|
|
|
Post by Tlagie on Dec 22, 2009 22:18:27 GMT 3
Hele Tlagies verden snurrede rundt og hun måtte koncentrere sig om at blive stående. "Er det bare mig, eller er du helt oppe ved skyerne nu..?" Hun trak vejret dybt og grinede så. Kiggede forvirret op på ham. "Jeg syntes virkelig du har en dejlig højde... Siden hvornår er jeg blevet hyper?" Hun sprang op og ignorede den bølgende verden.
|
|
|
Post by V Baleckali on Dec 22, 2009 22:39:14 GMT 3
V vaklede under vægten, ikke fordi at hun var tung, men fordi at det hele var begyndt at snurre, og at han i forvejen knap kunne holde balancen. "Tja, jeg er vel smuttet op til Gud," grinede han. De havde fået tilskuere, der stod og gloede, som om de var det mærkeligste par, der var set nogensinde. "Du kan bare ikke holde dig fra mig," sukkede han, da han tvang sig selv op på et af bordene, men væltede nedover det i forsøget på at rejse sig.
|
|
|
Post by Tlagie on Dec 22, 2009 22:49:10 GMT 3
"Nej jeg kan ej," grinede hun, men nåede at slippe ham, inden han væltede omkuld. "Jeg er ikke tæt på træt, men du trænger til at komme væk, inden du får en milliard buler." Hun grinede over ham, mens bordet ikke kunne holde til noget og knækkede sammen. "Skal jeg hjælpe dig op?" Grinede hun og rakte en hånd ned mod ham.
|
|