|
Post by V Baleckali on Dec 5, 2009 14:39:46 GMT 3
V fulgte efter hende ind på kroen. Hans første indskydelse var, at han havde været her før, men snart indså han lettet, at han havde taget fejl. Der var bare noget et sted, der lignede det her. "Det er din skyld hvis mit hoved smerter imorgen," grinede han.
|
|
|
Post by Tlagie on Dec 5, 2009 14:53:14 GMT 3
"Hvorfor dog det? du gik selv med til det..." grinede hun og kiggede rundt. Der var hyggeligt, men man kunne se at mange allerede var fulde midt om eftermiddagen. "Øl?" Hun satte hænderne i siden og kiggede rundt. Efter et ledigt bord, men hun kunne ikke se et. Der var ikke engang et sted med mere end en ledig stol. "Folk i regnskoven drikker altid..?" mumlede hun og skævede op mod V.
|
|
|
Post by V Baleckali on Dec 5, 2009 15:18:17 GMT 3
V trak på skulderen. "Jeg tror bare, de keder sig." Han bedømte hvem der bedst kunne skræmmes væk, tog en stol, og trak hende med over til to overvægtige damer, der sandsynligvis lige havde sat sig. Forhåbentligt ville de blive fornærmede over, at andre satte sig her, og skride deres vej.
|
|
|
Post by Tlagie on Dec 5, 2009 15:44:04 GMT 3
Tlagie fulgte med og grinede svagt. Satte sig ned og kiggede lidt på damerne. Den ene kiggede undrende på dem og den anden så sur ud. "Øl?" Hun smilede til tjeneren og blinkede til ham. Stakkels knægt. "Husk det." Hun vendte sig i mod V igen og grinede. "Så... hvor kommer du fra?" spurgte hun i mangel på ord, men i godt humør.
|
|
|
Post by V Baleckali on Dec 6, 2009 15:22:32 GMT 3
"Der er a i landet," svarede V lidt provokerende, med et bredt grin. Det kunne i princippet være alle fire lande, og Mida med, selvom det ikke var umuligt at gætte, at han var fra Solitopia. Forholdsvist let, faktisk. "Hvad med dig?" Han nikkede kort til tjeneren, der havde sat to krus øl på deres bord. Han skulle lige fatte, at de faktisk havde tænkt sig at drikke for alvor.
|
|
|
Post by Shinee on Dec 6, 2009 23:04:05 GMT 3
"Der er også et a i!" Grinede hun og tog kruset. "Du får et gæt." Hun fniste og rystede på hovedet. "Jeg gætter på Solitopia." Hun trak på skulderne, fordi at hun måske mente at hun ikke kunne huske de andre lande. "Men jeg ved jo aldrig. Jeg plejer bare at være nogenlunde til at gætte."
|
|
|
Post by V Baleckali on Dec 7, 2009 21:23:49 GMT 3
V grinede. "Ja, okay, det er rigtigt nok," indrømmede han. Han så lidt nærmere på hende. Hun lignede derimod ikke en fra Solitopia. Han måtte tænke sig lidt om, før han kom med et gæt. "Markare?" Han strakte sig på stolen, og kom ved et 'uheld' til at sparke en af de kraftige damer over benet.
|
|
|
Post by Tlagie on Dec 7, 2009 21:31:08 GMT 3
Hun smilede bredt. "Godt gættet!" udbrød hun og sendte en af damerne kort blik. Damen var rød i hovedet og rejste sig med et sæt. "Kom Dagmar! vi sætter os herovre!" hvislede hun og de overfaldte et andet bord. Tlagie grinede og tømte sit krus. "Du ret sjov, ved du det?"
|
|
|
Post by V Baleckali on Dec 8, 2009 23:47:09 GMT 3
"Nu ved jeg det," grinede han og så over mod Dagmar og den anden. "Jeg elsker virkelig når folk bliver fornærmede..." Han bundede sit krus, og vinkede tjeneren over, for at bestille noget mere øl. Lidt efter kom han med to krus mere.
|
|
|
Post by Tlagie on Dec 8, 2009 23:52:32 GMT 3
Tlagie grinede og nikkede. "Helt enig. Særlig gamle damer.." Hun tog det nye krus og drak lidt. "Jeg er begyndt at drikke efter det bryllup..." mumlede hun og rystede på hovedet over sig selv. "Må jeg egentlig gætte på at du hedder V for at fornærme folk?" hun fniste og løftede et øjenbryn.
|
|
|
Post by V Baleckali on Dec 9, 2009 16:57:26 GMT 3
"Brylluppet var mit gennembrud," grinede V, som om der faktisk fandtes en ølkarriere eller lignende. "Jeg var ellers sikker på, jeg ikke kunne lide det." Han trak på skulderen, men hans ansigsudtryk ændrede sig, lige så snart hun nævnte noget, der handlede om ham. "Jeg hedder V, fordi det er mit navn."
|
|
|
Post by Tlagie on Dec 12, 2009 12:18:53 GMT 3
Tlagie betragtede ham. "V er et dumt navn. Men i det mindste er det ikke O, for det ville ende virkelig dumt..." Hun grinede og rystede på hovedet. Forestillede sig en eller anden rende rundt og råbe Ooooooooh ud for alle fire vinde. Vinde... Hun mærkede vinden glide i gennem lokalet, så røgen og den tunge luft rørte på sig. "Uhm.." mumlede hun og lukkede øjnene.
|
|
|
Post by V Baleckali on Dec 15, 2009 19:38:07 GMT 3
"Så ville jeg blive nævnt utroligt meget i operaen," grinede V. Han støttede sit hoved i hånden, og så lidt rundt på alle de andre. Bortset fra deres bord var der i hvert fald over tre ved hvert. De fleste så ret så fulde ud. Han bundede sit glas, og satte det fra sig på bordet.
|
|
|
Post by Tlagie on Dec 15, 2009 19:42:52 GMT 3
"Det er selvfølgelig rigtigt nok." Tlagie grinede og vinden legede med hende hår og tøj. "Ih, jeg elsker varme lande.." hun fniste og kiggede over på ham. "Du ser faktisk sjov ud... Er du en elver? Du er også høj som et bjerg. Ikke at det er slemt. Det en god højde." Hun grinede igen.
|
|
|
Post by V Baleckali on Dec 15, 2009 20:05:32 GMT 3
"Jeg er kun halvelver," forklarede han. "Elvere er højere." V smilede. "Jeg ved ikke helt, om det er et kompliment, at jeg ser sjov ud." Han hævede et øjenbryn. "Du har meget.. Rødt hår." Han sukkede kort. "Eller noget."
|
|