|
Post by V Baleckali on Dec 23, 2009 0:57:27 GMT 3
"Gerne," grinede V, og rakte ud efter hendes hånd. Det hele var mindst tredobbelt, så det tog ham lidt tid at finde den rigtige hånd. "Og jeg får ikke buler. Det var ikke mig, der tog på," fnyste han med latter i stemmen.
|
|
|
Post by Tlagie on Dec 23, 2009 1:03:27 GMT 3
Hun grinede og trak ham op. "Så kom da med her," klukkede hun og holdte fast i ham, brugte ham som støtte pæl. Folk skubbede dem halvhjertet i retning af værelserne og Tla var mest ligeglad. "Så lad os se om vi kan komme ind af den der dør!" Hun pegede og skubbede ham derover af.
|
|
|
Post by V Baleckali on Dec 23, 2009 21:38:39 GMT 3
"Hvilken udfordring," grinede V , da de begge vaklede hen mod døren. Der var ikke plads til, at de begge to kunne gå ind på samme tid, men det havde han ikke taget højde for, da han forsøgte at mase sig igennem. Rummet kørte rundt for ham.
|
|
|
Post by Tlagie on Dec 23, 2009 21:59:38 GMT 3
Hun grinede og de kom ind i rummet. En eller anden venlig sjæl, lukkede døren efter dem og de var overladdt til dem selv. "Hvad i huuulen skal vi dog lave nu?" fniste hun og slap ham ikke. Der var meget få ting i værelset, en seng og et skrivebord der var sømmet fast til gulvet. "Det giver ikke mange muligheder."
|
|
|
Post by V Baleckali on Dec 23, 2009 22:27:18 GMT 3
V smed sig på sengen, og lagde hænderne om bag nakken. "Vidste du at jeg elsker dig?" Mumlede han tåget, tydeligt alt for fuld til at ville kunne huske noget imorgen. "Sådan virkelig, virkelig mener det." Han slog ud med armene, som om han ville understrege det.
|
|
|
Post by Tlagie on Dec 23, 2009 22:37:34 GMT 3
SE I DOKUMENT
|
|