|
Post by Finadore on Oct 15, 2009 15:06:54 GMT 3
Dore trak vejret dybt og strøg en hånd igennem håret. Han sagde ikke noget og var ikke sikker på om han skulle trøste hende. Han stoppede og kiggede lidt trist på hende.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 15, 2009 15:15:37 GMT 3
"Men jeg elsker ham ikke mere. Det er bare... Jeg har aldrig kendt mine ofre, normalt, men jeg kan ikke forstå hvorfor der skulle være forskel. Han er jo en varulv, som alle andre, og han dræber folk uden grund." Hun rystede på hovedet og tænkte. Ville det have effekt på hendes måde at leve på? Nej. Hun ville fortsætte med at være dræbe varulve.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 15, 2009 15:21:53 GMT 3
Dore var ikke god til sådanne samtaler og forholdte sig tavst. Forsigtig lagde han armen om hende og gik videre. "det er anderledes at dræbe nogen man kender... Som man vel har følt noget for..." mumlede han for sig selv.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 15, 2009 15:29:21 GMT 3
"Ja, måske, jeg ved det ikke..." Hun stoppede op og begyndte at hoppe på stedet, og hver gang hun ramte jorden igen sagde hun et ord. "Jeg... Forstår... Det... Ikke...! Hvorfor... Er... Der... Forskel?!" Hun stoppede sig selv og tog fat i ham, trykkede sig ind til hans hårde krop. Hun ville ikke græde. Hun havde bestemt at hun ikke ville græde.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 15, 2009 15:47:04 GMT 3
Han lagde armene om hende og holdte hende tæt. Vuggede hende forsigtigt fra side til side, og strøg hende over håret. "jeg ved det ikke, Gille." mumlede han og forsøgte at holde sig rolig. Fandens til hjoren
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 15, 2009 15:54:59 GMT 3
"Undskyld, Dore. Undskyld." Hun så op på ham. "Du burde ikke blive blandet ind i det her..." Hun mærkede en bølge af vrede skylle ind over sig, men den var ikke rettet mod noget som helst. En hilsen fra hendes underlige humør. Hun trak sig fra ham og hamrede en knyttet hånd ind mod et træ for at få en smule afløb for vreden, og vendte sig så om. "Lad os komme videre..."
|
|
|
Post by Finadore on Oct 15, 2009 16:07:03 GMT 3
Dore stod og betragtede hende. "syd." han nikkede en retning og begyndte at løbe, da han var sikker på at hun var med. Skævede op mod himlen og tænkte på noget. Bare et strejf af en tanke. Natten. Dagen før. Han vidste godt hvad hun havde tænkt sig, men pludselig var det tæt på. Hun kunne være... Allerede. Han drejede langsomt og sendte Gil et kort blik. Neeeeeej da.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 15, 2009 16:19:35 GMT 3
"Hvad?" spurgte Gilvasa da hun mærkede hans blik, og det var alt for vrissende. Hun var stadig rasende, sydede indeni, og det hun sydede mest over var at hun ikke var sur over noget. Og at det skulle gå ud over Dore. Hun havde stadig ondt, men var blevet bedre til at skjule det. Hun gik mod syd og skævede til ham.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 15, 2009 16:31:52 GMT 3
Dore tvivlede på at det var det rigtige tidspunkt at bringe det emne op. I stedet trak han på skulderne og kiggede fremad, dog med et bekymret ansigt. Nej hun var ikke. Det var for tidligt, usandsynligt. Og han var ikke færdig med hende. Den sidste tanke hadede han sig selv for. Det havde han ingen ret til at beslutte noget omkring.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 15, 2009 17:00:59 GMT 3
"Dore, hvad er der?" spurgte Gilvasa mere aggressivt og stoppede op med et stædigt udtryk i ansigtet. Hun spidsede munden i stædighed og stampede i jorden. "Doooore?!" Hun var virkelig i et dårligt humør, og nægtede at flytte sig før han sagde hvad han havde tænkt. Hun blev igen endnu mere sur, fordi hun ikke kunne lade vær med at lade det gå ud over ham.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 15, 2009 17:21:12 GMT 3
Dore mødte hendes blik og stoppede op, et stykke fra hende. "Gille... Har du tænkt på at... Du måske... Eh, du ved... " han havde aldrig haft så store problemer med at sige noget. "Gille, du ved, du kan godt være gravid. Nu. Gravid..." mumlede han så. Hun havde ingen amuletter, så havde han med sikkerhed opdaget dem.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 15, 2009 17:36:26 GMT 3
Gilvasa så et øjeblik fuldkommen perpleks ud, inden hun tog sig sammen. "Det var tidligere end jeg havde planlagt... Er det ikke meningen... Kan man ikke mærke om det er sådan? Kan man ikke mærke om man er gravid?" Hun kom til at tænke på Shinee, og vidste at det kunne man ikke. "Det er godt vi er på vej til Solitopia," sagde hun, stadig sur. "Din mor og tante skal jo være eksperter på det område. Selvom din tante tilsyneladende også har evner inden for hovedgokning og at drikke hundred liter øl uden at kaste op."
|
|
|
Post by Finadore on Oct 15, 2009 18:17:46 GMT 3
Dore nikkede men hans ansigt forandrede sig ikke. "Gil, vil du gerne have børn nu?... Vil du have... Børn med... Mig? Er du vred over det?" spurgte han og trådte frem mod hende. Han havde ikke gennemtænkt det med hans mor og tante men det ville nok hjælpe. Han stoppede en meter fra hende. Så på hende, og kunne mærke hendes vrede. Skar ansigt.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 15, 2009 19:31:34 GMT 3
"Nej, det har ikke noget med dig at gøre. Og jeg... regnede med at vente et år eller tre på at få børn. Men... Jeg tror gerne jeg vil havde dem. Der er varulve der får børn i en tidligere end jeg vil hvis jeg får dem nu. Men det kan være jeg ikke engang er gravid." Hun tænkte over det, men havde svært ved at tænke klart gennem vredens tåger.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 15, 2009 19:46:51 GMT 3
Han nikkede. "måske skal vi skynde os videre..." han havde et vist behov for at vide om hun var gravid eller ej. Han kiggede på hendes ansigt og trådte helt tæt på hende et kort sekund. "lov mig at sige, hvis det har noget med mig at gøre..." mumlede han og bøjede sig frem. Fortrød på halvvejen og sukkede, inden han lænede sig tilbage.
|
|