|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 18, 2009 17:20:31 GMT 3
"Det var bare under vand," sagde Gilvasa. "Og det kunne græde under vand, så jeg burde have opdaget at jeg drømte." Hun grinede at sin egen tåbelighed og dansede over tæt ved siden af ham. "Og så skete der pludselig noget, og jeg havde fire små spædbørn i armene." Hun rystede på hovedet. "Det var underligt." Hun grinede igen.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 18, 2009 17:25:57 GMT 3
Han rakte ud og strejfede hendes ryg, med et smil på læben. "underligt? Du er gravid med 4 unger... 4 spædbørn er vel ikke så mystisk. Fortæl mig om dem..." han ville bare have hende til at snakke. Ville høre hendes stemme.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 18, 2009 17:29:56 GMT 3
"Der var tre drenge og en pige, og de var alle mørke i huden og havde hvidt hår. Den ene af dem, en af drengene, havde dine øjne." Hun smilede let og slikkede hans hånd. "De var ikke særlig store..." Havde hun været menneske havde hun vist det med hænderne. "... og de virkede sunde og raske."
|
|
|
Post by Finadore on Oct 18, 2009 17:47:19 GMT 3
Han smilede varmt og så billedet for sig. "det lyder som et syn. Et dejligt syn." han rørte hendes pande. Fremtiden var måske alligevel ikke så mørk. Det ville blive en oplevelse for livet
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 18, 2009 17:55:13 GMT 3
Gilvasa trak på skulderne, selvom det var svært at se når hun var i ulveformen. "Jeg tror det bliver nogenlunde. Ikke så forfærdeligt, i hvert fald. Jeg skal nok overleve, og det skal børnene også." Hun tænkte ikke på om nogen af dem måske ikke var varulve. For hende var det det mest narturlige i verdenen at hun skulle have varulve.
|
|