|
Post by Ryonell Bornakore on Mar 3, 2009 0:12:05 GMT 3
"Det er tydeligvis din by," sagde han og så på hendes måde at gå rundt i byen. Hun kendte alt og lod til at have en grund til hvert eneste lille sving. Han brugte endnu vingerne til at styre hvis de skulle langt nedad, og det var mest på grund af hans manglende øje, som svækkede hans evne til at skelne afstande. Han havde mere kontrol hvis han brugte sine vinger.
|
|
|
Post by Shinee on Mar 3, 2009 23:01:41 GMT 3
"jo tak, det ved jeg." Svarede Shinee og hoppede videre. Hun kiggede kort bagud og var glad for at han kunne følge med. Hun gad ikke vente på ham hvis han var for langsomt. Endelig kom muren rundt om slottet i syne og en dyb, men smal voldgrav lå rundt om den. Hun stoppede og vendte sig mod Ryonell. "Kan du bære mig over voldgraven?" spurgte hun så.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Mar 6, 2009 16:15:18 GMT 3
"Sagtens. Jeg er ikke svag bare fordi du bruger beskidte kneb." Han fortsatte fremad, og han satte farten op. Dette viste sig at være meget tæt på at være en fejl da han gled et stykke på næste tag. Han bandede og med et bask med vingerne fik han balancen igen og sprang videre, stadig med den nye, højere fart.
|
|
|
Post by Shinee on Mar 6, 2009 16:41:53 GMT 3
Shinee kiggede overrasket på ham. Brugte beskidte kneb?! hvilke beskidte kneb? Hun rynkede panden og så ham komme nærmere. Med høj fart. Hun trådte et skridt nærmere kanten og løftede et øjenbryn. "Jeg har da aldrig sagt du var svag..." sagde hun hurtigt.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Mar 6, 2009 16:48:09 GMT 3
Ryonell smilede rigtigt for første gang, men det var kun en smule mere end fem sekunder og fordi han var i bevægelse over taget på den måde han jo var, kunne man næsten ikke se det. Smilet blev erstattet af hans normale maske igen med det samme da han fandt ud af hvad han var i gang med. De nåede helt frem til muren, som han måtte indrømme var noget højere end den omkring Hajhras palads.
|
|
|
Post by Shinee on Mar 8, 2009 14:29:32 GMT 3
"Er du stadig sikker på at du kan løfte mig over?" spurgte Shinee forsigtigt. Hun kiggede på ham og løftede et øjenbryn. Vinden blæste hendes hår ind foran hendes ansigt, men man kunne tydeligt se hende smil igennem det.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Mar 8, 2009 14:33:21 GMT 3
"Ja, selvfølgelig. Jeg har aldrig rigtig haft problemer med mine vinger. Jeg står bare og beundre jeres meget høje, meget flotte mur mens lyset indhenter os." Han så rigtigt nok opad, men tog så pludseligt og uden varsel fat i hende og skød i vejret.
|
|
|
Post by Shinee on Mar 8, 2009 14:46:41 GMT 3
Shinee spærrede overrasket øjnene op og klamrede sig til ham. "Du kunne have advaret mig..." mumlede hun og lukkede øjnene. Normalt havde hun intet mod højder, men det var ikke det samme, at stå på noget og kigge ned og at flyve og kigge ned. Hun prøvede at trække vejret normalt, hvilket også næsten lykkedes. Så åbnede hun øjnene igen.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Mar 8, 2009 15:02:31 GMT 3
Pludseligt var de igen på jorden, ovre på murens anden side. Turen havde varet ti sekunder, men for Ryonell havde den føltes endnu kortere. Han spredte vingerne helt ud inden han igen foldede dem sammen og så afventende på Shinee. "Hvor skal vi hen nu, Shishi?" spurgte han uden at tænke nærmere over det.
|
|
|
Post by Shinee on Mar 8, 2009 15:13:16 GMT 3
Shinee slap ham langsomt og tjekkede at hun kunne gå uden at falde. Hun smilede for sig selv da hun hørte han ord og hans navn for hende men kommenterede det ikke. "Vi har ikke så langt igen. Kom med!" Hun sprang afsted og kom hurtigt til en lav mur, som hun hoppede over og endte i en stor have. "Det her... Det er min have." sagde hun og slog armene ud til siden. De farverige blomster der bredte sig ud til alle sider strålede og træerne var grønne.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Mar 8, 2009 15:26:11 GMT 3
Han sprang over den lave mur. "Hmmm. Indtil videre har jeg ikke set noget der kan måle sig med skønheden i Hajhras palads, men jeg har jo ikke ret til at kommentere noget." Ryonell så sig om i haven, og de flotte planter ville have været overvældende hvis ikke han var vokset op i den farverige regnskov.
|
|
|
Post by Shinee on Mar 8, 2009 15:37:54 GMT 3
"Vi kan nok ikke klarer at være så flotte som Hajhra's palads... Men vi kan finde ud af at fordele den skønhed der nu kan findes frem fra vores rækker." Hun smilede og bed sig fast i at han havde set Hajhras palads tæt på. Hun gik frem gennem blomsterne og endte ved en stor terresse. Der var ingen væsner i nærheden og intet tydede på at der kom tjenestefolk. Shinee åbnede en havedør og trådte ind på sit værelse. Hun var hurtigt henne ved sit skab og kastede adskillige forskellige bukser og trøjer over skulderen. Så vendte hun sig om og tog Ryonells jakke af. Hun skiftede tøj, uden at tage sig af Ryonell og var i klædt en løs skjorte og stramme bukser da hun igen kiggede på ham. "Mit værelse..." sagde hun så og slog ud med armene igen. Også her så der ikke ud til at komme tjenestefolk.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Mar 8, 2009 15:47:17 GMT 3
"Skal det være mit fængsel?" spurgte han ligegyldigt og så sig omkring med samme mangel på interesse. "Eller har jeg lov til at gå som jeg vil inden for slottet? Det ville jeg foretrække, men det giver mig jo desværre også mange muligheder for at flygte. Hvad vil du gøre med dine forældre? Du kan da ikke bare have mig fanget uden at de ved noget."
|
|
|
Post by Shinee on Mar 8, 2009 15:51:28 GMT 3
"Hvem siger det? Mine såkaldte forældre ser ikke ud over deres egen små næsetipper." sagde Shinee og lod en smule fornærmet. "Og ja, det her er dit fængsel... Men tro mig, det er større end det ser ud til." hun gik hen og sparkede en dør op. Bag den lå en kæmpe stue og endnu flere døre. "Vidunderligt sted at vokse på ikke sandt?"
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Mar 8, 2009 16:08:24 GMT 3
"Jo, sikkert meget vidunderligt. Eller, det skal jeg ikke udtale mig om, jeg voksede ikke op i en eller flere bygninger." Han trak på skulderne og rystede på hovedet. "Det er specielt. Jeg kan huske da jeg så en by første gang. Det er meget overvældende."
|
|