|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 6, 2009 19:20:13 GMT 3
Du skal absolut være besværlig. Manden så overrasket på Ryonell, der stod og så meget irriteret ud. "Ryonell... Hva' fanden er det du har gang i?!" Ryonell brummede irriteret og slog ud med armene. "For at være helt ærlig, så har jeg voldtaget en prinsesse for ikke så lang tid siden, men det tror du vel heller ikke på, vel?!" sagde han, og manden så overrasket på ham. "Men det kan være ligemeget, jeg er her og slæber rundt på en idiotisk prinsesse, som absolut skal gøre livet surt for mig, lige som idioter som dig arbejder så hårdt på!" Manden så endnu mere overrasket på ham.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 6, 2009 19:46:33 GMT 3
Shin kiggede træt på ham. "jeg er ikke en prinsesse, men ja, du voldtog mig... Og jeg voldtog dig, ikke sandt? Jeg havde drukket rimelig meget på det tidspunkt og det kan godt være at jeg troede jeg var en prinsesse der, men det er jeg ikke mere. Desuden er det over 2 uger siden og så tror du at du kan tillade dig at møde op foran min dør og få mig til at lege prinsesse mod så mange penge?!" udbrød hun og græd mere åbenlyst. "det er ikke nemt at overleve, bare så du ved det... Ikke når man har det som mig."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 6, 2009 20:03:24 GMT 3
Ryonell sparkede ud efter Shinee med tydelig irritation, og manden rejste sig op. "Ryonell, du..." "Nej, lad være med at sige noget. Kunne være jeg kom til at dræbe dig, og den retsag kan jeg ikke løbe fra. Jeg går hjem." "Vent, Ryonell. Jeg forlanger at du lader hende gå! Og vi har dine ting, du kan flytte ind nu." "Hvad mener du med 'har mine ting'?" "Din gruppe flyttede efter Gwui blev dræbt. Du blev sendt afsted den dag." Ryonell blev iskold, og stirrede på manden. "Hvad mener du med at Gwui er død?" spurgte han isnende. "Vi har..." Ryonell for frem og trak manden op af stolen og holdt ham i kraven. "HVAD MENER DU MED AT GWUI ER DØD?!"
|
|
|
Post by Shinee on Aug 6, 2009 20:17:49 GMT 3
Shin overvejede kort at bryde ind, men droppede det. Hun brød sig overhovedet ikke om manden og for hendes skyld kunne Ryonell dræbe ham. Hun foldede armene over brystet og alle tegn på gråd var væk. "Ryonell, du er ikke døv." sagde hun køligt og hendes blik søgte efter hans øjne.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 6, 2009 20:36:18 GMT 3
Frygten kom og forlod Ryonells øjne adskillige gange, inden han hamrede manden hoved ned i hans skrivebord. Lyset i lampen ved siden af ham gik ud, og der var ingen vinduer. Han lod blikket ramme Shinee og ubevidst kom en bølge af mørke og fejede hende væk. Udtrykket i hans øjne havde ikke ændret sig da han gik ud på gangen igen. Han havde ingen grund til at være her. Hans mørke var gået amok og skadede både stolen og bordet og mandens lig, væggene, lampen, og gulvet, inden gangens lys forhindrede den i at være der. Han fortsatte bare ned at gangen, mod salen. Han... skulle... have... sine... ting... Hans hjerne var slået fra.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 6, 2009 20:49:27 GMT 3
Shin stod presset op af væggen. Da hun kunne bevæge sig igen, sprang hun frem og undersøgte manden.... "pokkers!!" hvislede hun højt og fløj ud efter Ryonell. Manden havde haft en form for medicinsk magi lagt over sit hjerte, i tilfælde af hjerte problemer sikkert. Men folk vidste i hvert fald besked om at han var død nu. "Ryonell! Se på mig!! Kom med mig, slå mig, Ryonell, dit svin!" råbte hun i hovedet på ham og skubbede ham i brystet. Klar til at stikke halen mellem benene for at komme væk
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 6, 2009 21:36:16 GMT 3
Ryonell stirrede på hende et øjeblik uden at udtrykket i hans ansigt og den flimrende frygt i hans øjne ændredes. Så kastede han sig frem mod hende, og det var tydeligt at han havde intention om dræbe hende og sprede hendes afskårede og ødelagte kropsdele ud over alle de fire lande. Man kunne intet af det se i hans ansigt, og det var netop det der gjorde en så sikker på at det var rigtigt.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 6, 2009 21:51:49 GMT 3
Shin dukkede ind under ham og løb mod døren. "svagpisser!" råbte hun højt til Ryo og stirrede spottende på ham. "du er langsom og dum... Du har i hvert fald aldrig benægtet det." fortsætte hun, klar over at det nok blev hendes død det kom til at handle om.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 6, 2009 22:09:55 GMT 3
Ryonell løb efter, mere fordi hun løb i den rigtige retning end hendes ord. Det som alt handlede om var at han fandt sine ting, hans instinkter sagde det. Og han ville gerne dræbe hende på vejen. Så han brugte vingerne og løb efter hende med en fart der kun kunne overgås af ingen vinger og dyr.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 6, 2009 22:21:39 GMT 3
Hun sprang ud af døren og drejede skarpt. "dumme Ryonell!" råbte hun igen og var næsten bange for hvor tæt han var på hende.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 6, 2009 22:29:14 GMT 3
Ryonell kom ud sekunder efter og løb efter hende, men det gik op for ham at hun ikke vidste hvor hans ting var henne, og han skiftede retning og gik med hurtige skridt mod døren ud til de andre soldater. De måtte vide noget. Mindst en af dem vidste et eller andet om det. Han var sikker, for selvom det ikke så sådan ud, så var det kun fem sjettedele der var fatsvage idioter.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 6, 2009 22:56:53 GMT 3
Shin stirrede på ham. "åh, den idiot..." hvislede hun og satte hænderne i siden. Hun kiggede rundt, men der gik ikke lang tid før hun blev trukket med og som en elastik der var blevet trukket ud og pludselig sluppet, fløj hun efter ham. "RYONELL, din ged." kun navnet blev skrålet ud.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 6, 2009 23:09:16 GMT 3
Ryonell havde endnu travlt med at gå mod soldaterne og opdagede hende ikke engang da hun kom efter ham. Hans skridt var målrettede, og hurtigt, alt for hurtigt, kom han hen til dem, der endnu var ved at gøre sig parat til at løbe morgenens tur, og løftede den nærmeste soldat op i kraven, på samme måde som han havde gjort det med den anden. "Hvor er mine ting?" sagde han isnende uden at se folkene omkring sig.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 6, 2009 23:20:48 GMT 3
Hun råbte advarende, men kunne ikke stoppe. Pludselig var han meget tæt på, men hun nåede at samle mørket som en væg foran sig og afbødede sammenstødet halvt. Hun væltede ind i ham, men formåede at blive stående. "jeg HADER den lænke!" udbrød hun, men stirrede så rasende på Ryonell at man skulle tro det var ham der var lænken.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 6, 2009 23:27:53 GMT 3
Ryonell vaklede frem og tabte manden, der var begyndt at mumle usammenhængende, og vendte sig mod Shinee. Han sparkede efter hende og trådte på soldatens hånd, da han tydeligvis ikke vidste noget, og fortsatte til den næste soldat, der allerede inden han fik fat i ham gav informationen han søgte. Barakkernes lagerbygning. Et af de mindre rum. Ryonell gik videre og lod ikke en soldat der stod foran ham blive stående.
|
|